Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Ihan ummikko kyselee...josko joku tietäisi...onko alkuperäiset Suzuki 650 Sv:n jalkatapit alumiiniseosta? Kiinnikkeet alumiiniseosta? Koko jalkatappisarja alumiiniseosta?
    Lainaa (Noora @ Touko. 08 2011,21:40) kirjoitti
    Ihan ummikko kyselee...josko joku tietäisi...onko alkuperäiset Suzuki 650 Sv:n jalkatapit alumiiniseosta? Kiinnikkeet alumiiniseosta? Koko jalkatappisarja alumiiniseosta?
    Eiköhän ne ole.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
    Uudempaa vai vanhempaa mallisarjaa?

Vanhemmassa (99-02) kuskin tappien kiinnityshaarukka, siis se pala minkä varassa itse tappi taittuu, näyttäisi olevan terästä. Likimain kaikki muu tappeihin liittyvä on sitten alumiinia. Uudemmista ei ole tietoa, mutta olettaisin niissäkin tilanteen olevan saman.
    Arttu
    Tuosta U:n muotoisesta kiinnikekappaleesta on kyse. Viime kesänä pyörä kellahti paikaltaan kumoon ja jalkatappi meni poikki. Tilalle laitettiin tarviketapit, jotka kiinnitettiin pelkällä pultilla ja mutterilla, välikappaletta ei ollut. Kiinnike antoi periksi ja tappi alkoi heilumaan, jolloin laittaja kiristi pulttia ja sanoi että minun pitää kiristää kiristää pulttia sitä mukaan kun se löystyy. Lopulta pyörän kiinnikettä oli kiristetty niin paljon kun voi ja tappi oli lopulta ihan vinksin vonksin, eikä pysynyt mitenkään ajoasennossa, ja tappien vaihto tuli eteen. Toinen laittaja oli järkkyttynyt kiinnityksestä. Hän laittoi toiset tarviketapit, suoristi vääntyneet kiinnikkeet, (edellisen tappien kiinnikkeet olivat jo myös niin vääntyneet kiristyksestä että niitä ei voinut laittaa takaisin), mutta tällä kertaa siihen laitettiin myös välikapple, joten nyt tapit ovat pysyneet hyvin ajoasennossa ja kiristelyä ei ole tarvittu. Asia alkoi vaivaamaan minua kun kaaduin tänä keväänä polkypyörällä ja minusta tuli vanha ja viisas Kaaduin kun poljinkammesta meni kierteet ja poljin lähti irti. Talutin polkupyörääni 10 km kotio ja mietein että että jos moottoripyörässä on samaa materiaalia, niin motskarilla voisi käydä myös kaatuminen, mutta A) kaatumisessa voi oikeasti loukkaantua B) pyörän kaatuminen maksaa (ei ole "kaskoa" enää) C) minä en todellakaan saa pyörää työnnettyä mihinkään Sen jälkeen olen todennut vaikka joku tarjoutuisi korjaaman pyörää, niin kannattaa miettiä kahteen kertaan. Liikkeeseen vienti maksaa, mutta toisen työn korjaaminen maksaa vielä enemmän ja ennenkaikkea tulee huomattavasti vähemmän harmaita hiuksia.
    Mulla on joutilaana alkuperäinen vanhan mallin oikeanpuoleinen jalkatappirunko tappeineen ja polkimineen joutilaana jos on käyttöä?
    Now playing: K7
    Olin vähän järkyttynyt kaatumisesta, kun kaaduin risteyksessä liikkeelle lähtiessä. Pyörä ei kuitenkaan tullut päälle ja kaatumaraudat pelastivat pyörän. Nyt en muista kummalle puolelle pyörä tarkkalleen kaatui, mutta minulle ei ole kummankaan puolen alkuperäisiä tappeja ja siihen kuuluvia osia. Pyörä on siis vanhaa mallia (99), ja malli sv 650s. Tuossa sportissa voi olla erilaiset tapit. Haaveilin alkuperäisistä, mutta hinta taisi mennä yli 200 e ja toimitusaika olisi ollut pitkä. Tämähän oisi tosi upeeta jos kummatkin alkuperäiset saisi.
    Voin tonkia jos löytyis vasemmankin puolen tappirunko. Mulla jäi omasta 2001 SV650S:stä nuo yli kun vaihdettiin paremmat rungot tilalle. Oikeanpuoleinen mulla on tuossa mutta vasuri on jossain hukassa. Lisäksi jos tarvitset kaatumatonta vakioäänenvaimenninta niin semmoinenkin löytyy edukkaasti. Lisäksi jos parempi satula kiinnostaa niin tuommoinen löytyisi tarpeettomana.

Nyttemmin pyörä on jo vaihtunut joten nuo ovat tallissa lojumassa.
    Now playing: K7
    Äänenvaimennin on kolhiintumaton ja kunnossa, joten en ehkä kaatanut sille puolelle pyörääni. Penkki on hyvässä kunnossa vaikka pyörällä on ikääkin. Alkuperäiset jalkatappisarjat puuttuvat.
    En ole antanut ehjän puolen jalkatappisarjaa pois, mutta en saa sitä itselleni takaisinkaan
  12.  
    Moi!

Onko kellää kokemusta tollasesta jalkatappi sarjasta?

http://www.indysuperbike.com/Cycle_P...V650-3717.html

Ajattelin hommata että sais polvet paremmin mahtumaan tankin syvennyksiin. Onko kellää kokemuksia/kommentteja kyseisestä tuotteesta tai vastaavista?

Pyöränä Suzuki SV 650n -00