WTF!!!!!!!!!!!!
Läskit kunniaan *
![]()
Totesin tässä taannoin että en enää mahdu hankkimaani nahkapukuun *![]()
Ja juuri kun ratakärpänen on muutama vuosi sitten puraissut palan niin homma menee reisille *
Harrastukset näemmä taasen vaatii uhrauksia ja koittaa kovat ajat ropan rasvatasapainon tyydyttämisen suhteen![]()
Olen itsekin huomannut että nahka-asut tuppaa järjestään kutistumaan talven aikana... *
Sittemmin olen päättänyt parantaa elintapojani ja sillä on joku kosminen yhteys tuohon pukujen kutistumiseen, koska enää ei ole ollut ongelmia niiden kanssa. *
-Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
-If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
Taitaa olla puvun osto edessä
Nimimerkillä: kokemusta on![]()
Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
Suzuki Hayabusa -07
Suzuki 1200s bandit -03
Kawasaki zx10r -06
Honda 600cbr -98
Kalliinpuoleinen tiukka nahkatakki on mulla se mikä nimenomaan pitää kropan kunnossa.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
TixTexit on parempia - "kutistumisen" voi aina laittaa pesukoneen syyksi![]()
- Pyörä myyty jo pois -
"old bikers never die,
they just smell that way"
Takin lisäksi myös housut kiristää![]()
ZZR-1400
No höh! Tuohon on simppeli lääke; lopettaa syömisen pariksi viikoksi, niin taas mahtuu!![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
"No need for airbags... we have FATBAGS" !!!(Gecko @ Tammi. 21 2009,15:37) kirjoitti
![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Näyttäisi olevan sellaiset 3 tuumaa vajaat housut ja vasta syksyllä
ostin. Auttaisko kuluttajamies tässäkin?
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Vuonna 1991 hankittun Sinisalon lahje on vielä hyvin sopiva - käteen. Kuluttajamiäs iskeny siihenkin?
varusteiden valmistajien salaliitto! niillä on joku systeemi kehiteltynä tuohon kutistumiseen. ne kutistuu, jos ei oo käyttöä. näin saadaan myytyä uusia tuotteita.![]()
Kahvankääntäjä
Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
Ei kun se on se kutistava vaatekaappi. Se sen tekee.
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Onnex ostin silloin parikymmentä vuotta sitten tarpeeksi ison Sinisalon puvun. Nyt alkaa olla jo sopiva istuvuus.![]()
![]()
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Entäs sitten, kun ostin isoimman mallin mitä kaupasta löytyi ja jos se jää pieneksi. Mitä minä sitten teen?![]()
+1(sefo @ Tammi. 22 2009,13:21) kirjoitti
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Itselle kävi viime keväänä päinvastoin. Ei ole halpaa sekään. Valitsin helpon, mutta kalliin tien; ostin pienemmät kamppeet.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Kyllä täälläkin on alkoi loppukesästä nahkatakki kiristään joten nyt oon talven aikana tiputtanu -10kg niin johan mahtuu taas.
intruder vs 800
Nythän tässä on vielä hieman yli 3-4kk(milloin kukin nyt sen ajamisen aloittaa) aikaa kiristellä se kroppa semmoseen kuntoon, että puku mahtuu päälle. Ruokavalio myös kuntoon ja turhat herkut pois ja 6-7 pientä ateriaa päivässä. hiilihydraatit aamulla ja päivällä ja rasvat illalla. hiilaria ei enää klo 18 jälkeen.
Tämä yhdistettynä sopivaan liikuntaan punttijen nosto, lenkkeily yms. harrastukset. Niin varmana on joka äijä/nainen tikissä kun ajokausi alkaa.
odotellessa kovaa treeniä!
![]()
Kawasaki ER-6n -06
Hyvinvointi on vaarallista, se kertyy tuohon vyötärölle.
Paras vaihtaa kalliimpaan pyörään niin ei ole varaa syödä niin hyvin!
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Sulla on nyt täällä myyjän markkinat. Näyttäis olevan kysyntää löysälle nahkapuvulle.(TunturiTT @ Tammi. 22 2009,14:30) kirjoitti
(Eroz @ Tammi. 22 2009,15:14) kirjoitti
![]()
Itselläni ei housut ole nahkaa, mutta vaihtoon menee silti. Viime syksynä oli jo tiukat, ja nyt ei enään ole kiinni saamisesta toivoakaan jäljellä...
Täytyypi käydä messuilta kärkkymässä hyviä "tarjouksia".
Suzuki GSX600F -> Triumph Sprint ST 1050
Mitä tästä opimme? *- emme yhtään mitään
Joo, kyl tässä alkaa olemaan itekkin sellanen mätisäkki, et pakko ruveta tekemään jotain... Tällä menolla ei nahat mahu pälle keväällä![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Kiilan muotoinen sretsh pala, ja baanalle.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Sama täällä. On kyllä varmistumassa se salaliitto teoria..
Tai sitten täytyy todeta, että olen raskaana!!
Vähän hirvittää.![]()
Massan häviämättömyyden laki *
Ostat kesäksi 10kg kaasupullon grilliin = 10kg rasvaa roppaan
Ostat 5kg = 5kg rasvaa roppaan
P.s.Saako mistaan 15kg pulloja *
Jos ei kesällä muu auta niin voilevi auttaa *![]()
Mä sodin teitä vastaan sillä kolme kiloa on hävinnyt joulun jälkeen
pois.Jos saisi vielä ennen kauden alkua vaikka toiset kolme kiloa
pois niin sitä voisi olla tyytyväinen itseensä.
Hidas ja vanha.
No onhan tässä vielä aikaa ennen ajokauden alkua. Mitn hätää. Siitä vaan salille vaihtaan vyölaukku sixpakkiin. Voi jopa jäädä koukkuun ja pysyä kunnossa.
zx-6r -07
Mamma Mia, That'sa spicy Ninja!
Vatsa ei mahdu nahka-asun sisään mutta onneks siinä kohtaa ei ole vetoketjua..![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.