Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    tasakaasulla ja varsinkin moottorijarrutuksessa kuuluu "rallatus" noin 3000 kierroksessa. Veikkaan nokkaketjun kiristäjää, mikä on tullut tiensä päähän. Pyörällä ajettu just 60 tkm ja mallia -00.

    Nyt itse kysymykset ja avuntarpeet:
    Mistä on helpoin hommata kiristäjä? Onko marmoritiskiltä vai jostakin muualta hommattavaa tavaraa? Ketjua ei ilmeisesti tarvitse samalla vaihtaa? Onko jotakin muuta mitä samalla kannattaisi vaihtaa?

    Jonkin verran itsellä tilaa laittaa pyörää mutta aikaa sitäkin vähemmän. Onko miten suuritöinen vaihtaa vai kannattaako suoraan viedä pajalle?
    CBR 929 RR
  2. #2
    Löytyyhän näitä jo nopealla Googletuksella http://www.dragrace.fi/product_info....qrfmgns2uap953 ja http://www.mc-scatter.fi/product_inf...oducts_id=3948 mutta kannattaahan se alkuperäisenkin hinta ainakin kysyä.

    Tyyppivika tai ehkä mielummin ominaisuushan tuo rallatus on ja kattaa useammankin Honda mallin mutta ei käsittääkseni kuolemanvakavaa.

    Toki tietysti fiksua laittaa kuntoon ajallaan.

    Itselläni ei Hondista kokemusta ole kuin kavereiden kautta mutta kyllä ne muistaakseni kaikki on rallattanu.
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  3.  
  4. #3
    Lataa vaikka tuolta manuaali http://www.carlsalter.com/download.asp?p=829 ja tutki millainen homma olis itse vaihtaa ja kyllä ne varmasti ainakin merkkiliikkeessä mieluusti kertoo minkä hintainen homma olis heidän tekemänään.
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93