Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Otsikossahan se kysymys tulikin. Saannin vaikeudesta päätellen, suosittu menopeli. Olen löytänyt vain yhden kappaleen, joka on aika kaukana hakea. Vaikeutta lisää se että pyörän on pakko olla punainen
    Muistan aivan varmasti unohtaneeni sen...
    Kaverini tuollaisen hankki ja lenkin olen sillä heittänyt. Perusmopo ---> heleppo ajaa ja käsistäkään ei karkaa vaikka tupin nurin kerralla käntää. Vääntävältä moottori tuntui ja varsinkin nurkka-ajossa hyvä peli. Moottoritiellä ei viihdy koska tuuli riepoo kovasti ja moottorin paukutkin tuppaavat loppua kesken. Mutkaan taipuu hienosti. Jos vaan tehot riittää niin oiva perusvehje.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Kuulostaa mulle ihan passelilta Vaihdossa olis menossa Kawasaki er6f, kuin uusi jolla ei ajettu juuri mitään. Tää mopottelu on mulle vaan sellanen piän harrastus
    Sitä se mopokuume tekee.. Vaikkakin en ihan ymmärrä miksi kawaa tuohon vaihtaa ?
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Lainaa JJJ kirjoitti Katso viesti
    Sitä se mopokuume tekee.. Vaikkakin en ihan ymmärrä miksi kawaa tuohon vaihtaa ?
    no, onhan se honda....
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Lainaa JJJ kirjoitti Katso viesti
    Sitä se ukkokin ihmettelee
    JJJ, miten vaihteet pelitti?
    Tää on varmaan aika tyhmä kysymys, mut kun en oo ikinä ajanut muuta kuin katteellisella pyörällä, niin onko nakulla ajo vilposemppaa kuin katetulla?.
    Seuraavassa Bikessä on testi/esittely jossa on mukana ko. Honda, Kawa Er-6, KTM Duke ja Yamaha XJ vaimikäseolikaan. Itse en kyllä Er-6 Hondaan vaihtaisi.
    Taivas saa odottaa
    Hyvin vähän olen lukenut kokemuksia Kawan er-kutosesta, etenkin f-mallista. Ihan olen ollut tuohon tyytyväinen ja tykännyt, nyt vaan tuntuu että vaihtelu virkistäisi. Mukavaa huomata kehuja ed.mainitusta merkistä, mutta
    kertokaa nyt ihmeessä, mikä siitä tekee paremman kuin aloituksessa mainittu Honda.
    Lainaa vanhakäpy kirjoitti Katso viesti
    Hyvin vähän olen lukenut kokemuksia Kawan er-kutosesta, etenkin f-mallista. Ihan olen ollut tuohon tyytyväinen ja tykännyt, nyt vaan tuntuu että vaihtelu virkistäisi. Mukavaa huomata kehuja ed.mainitusta merkistä, mutta
    kertokaa nyt ihmeessä, mikä siitä tekee paremman kuin aloituksessa mainittu Honda.
    Ehkä enemmänkin on ongelmana se, että ei tuossa kovin suurta vaihtelua tule. Nöyriä ja hyviä käyttöpyöriä molemmat. Käy koeajamassa (jos niitä jossain ajettavaksi saakka on) ja kokeile. Voihan se olla että se on se mitä haet.
    Laitoin sulle yv:n
    Taivas saa odottaa
    Tuoreimmassa Moto-Ykkönen -lehdessä (5/2012) on Veijo Saanon matkatesti NC700X-mallista. Paljon kehuja ja vähän moitteita. Esim. koeajetuista pyöristä kaikkien aikojen pienikulutuksellisin: keskikulutus 3,4 l / 100 km.
    ...
    Eihän tuota ER6 Kawaa voi verrata NC700 Hondaan sinällään järkevästi. NC700 Honda edustaa viimeisintä tietotaitoa tuossa pyöräsegmentissä, ja tuo ER on peruslähtökohdiltaan jo viime vuosituhannen tavaraa. Kawan jättäisin ehdottomasti kauppiaan riviin keräämään lisäpölyä jo pelkästään Hondan tuoreemman suunnittelun vuoksi. Ja ei tuo neljän vuoden takuukaan haittaisi yhtään. Saati jälleenmyynti- arvon paaaljon parempi säilyminen.

Uskomattoman pienellä kulutuksella näyttää Honda menevän.
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Eihän tuota ER6 Kawaa voi verrata NC700 Hondaan sinällään järkevästi. NC700 Honda edustaa viimeisintä tietotaitoa tuossa pyöräsegmentissä, ja tuo ER on peruslähtökohdiltaan jo viime vuosituhannen tavaraa. Kawan jättäisin ehdottomasti kauppiaan riviin keräämään lisäpölyä jo pelkästään Hondan tuoreemman suunnittelun vuoksi. Ja ei tuo neljän vuoden takuukaan haittaisi yhtään. Saati jälleenmyynti- arvon paaaljon parempi säilyminen.

Uskomattoman pienellä kulutuksella näyttää Honda menevän.
    Voi Honda vähällä kulkea mutta suorituskyvyssä veikkaisin Hondan jäävän toiseksi, Hondassahan on tehoa saman verran kuin 1970 luvun viissatasissa. Jarruissakin veikkaisin Hondan jäävän kakkoseksi, Hondassahan on vain yksi etulevy Kawan kahta vastaan. Ajo-ominaisuuksista on hankala sanoa mitään mutta Hondahan on kasattu NC700 skootterin rungon ympärille.
    Lisäksi Honda on painavampi ja siinä on vähemmän vääntöä.
    Taivas saa odottaa
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Toi Hondan säilytystila on kyllä... voi hemmetti kun olis munkin pyörässä. Aivan parasta! Aina kumminkin on kiva olla jotain pientä tarpeellista mukana mitä ei oikein saa tungettua taskuun. Kameraa, vesipulloa ja taukoevästä... Mutta kyllä noi 47 heppaa vaan pistää mitityttämään... Totta on että itsekin harvemmin tosiaan tulee yli 130-140 ajettua, mutta hmm.. Silti. Kyllä potkua vaan tarttis olla ohituksissa jne. Vaikka onhan tossa vääntävä kone. Melkein yks niistä harvoista pyöristä mitä haluis koeajaa.
    Lainaa BlackCat kirjoitti Katso viesti
    Jarruissakin veikkaisin Hondan jäävän kakkoseksi, Hondassahan on vain yksi etulevy Kawan kahta vastaan.
    Höhööö...jarrulevyjen lukumäärä ei tietääkseni ole jarrujen tehon/laadun mitta. Jos olisi, 70- tuutti olisi sitten jarrutehoiltaan aivan parasta hottia. Saati tuon ajan GoldWing, jossa oli aikanaan neljä levyä.

En kyllä näe ainuttakaan syytä ostaa ER6:sta kun NC700XA on rinnalla.
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Höhööö...jarrulevyjen lukumäärä ei tietääkseni ole jarrujen tehon/laadun mitta. Jos olisi, 70- tuutti olisi sitten jarrutehoiltaan aivan parasta hottia. Saati tuon ajan GoldWing, jossa oli aikanaan neljä levyä.

En kyllä näe ainuttakaan syytä ostaa ER6:sta kun NC700XA on rinnalla.
    Jaa minkäs vuosimallin Wingissä oli neljä levyä? Ja vastaus mielellään kuvalinkin kanssa.
    Taivas saa odottaa
    Jaa minkäs vuosimallin Wingissä oli neljä levyä? Ja vastaus mielellään kuvalinkin kanssa.
    Heikon muistikuvan varassa on että 70- luvun jossain Wingissä oli tuplat takalevyt. En kyllä ole 100-varma missään tapauksessa tästä.

Mutta ohessa on Wingi, jossa double diskit löytyy takaa

http://www.aumih.info/Docs/A_Trike/MyWing8.jpg
    Voi Honda vähällä kulkea mutta suorituskyvyssä veikkaisin Hondan jäävän toiseksi, Hondassahan on tehoa saman verran kuin 1970 luvun viissatasissa. Jarruissakin veikkaisin Hondan jäävän kakkoseksi, Hondassahan on vain yksi etulevy Kawan kahta vastaan. Ajo-ominaisuuksista on hankala sanoa mitään mutta Hondahan on kasattu NC700 skootterin rungon ympärille.
    Lisäksi Honda on painavampi ja siinä on vähemmän vääntöä.
    Voe tokkiinsa, vanhallekävylle riittää kyllä pienemmätkin tehot Syy miksi tuota Hondaa nyt kuolaan on se, että kun kiinnostuin moottoripyöristä (hyvin kauan sitten ), haaveilin punaisesta Hondasta. Kuitenkin aikaa kului hyvin hyvin monta vuotta, ennen kun pystyin unelmani toteuttamaan. Muuten meni hyvin, mutta silloin ei ollut kaupan ed. mainittua pyörää. Nettiä selaamalla kekkasin että Kawasaki er6 on näppärä ensipyörä ja ei kun soittelemaan ympäri Suomea. Ei meinannut 2006 mopotinta löytyä, mutta vihdoin Kärkkäisellä nappasi. Siellä oli kaksi kappaletta ja ei kun kaupoille ja hyvin on mennyt yhteiset kilometrit.
    Nyt sitten tuo punainen unelma olis tarjolla ja vieläpä sen sais automaatilla. Vanhakäpy kun on vanha, se monesti sekoilee vaihteissa ja automaatti olis poikaa Se tässä on nyt porkkanana pyörän vaihtoon, ehkä muuten kävisin vain kuolaamassa tuota Hondaa
    Seuraavassa Bikessä on testi/esittely jossa on mukana ko. Honda, Kawa Er-6, KTM Duke ja Yamaha XJ vaimikäseolikaan. Itse en kyllä Er-6 Hondaan vaihtaisi.
    Luin testin ja herttileiri, en tiennytkään kuinka hyvä pyörä toi mun Kawa on . No, katotaan ens keväänä mitä tehdään. Myyjän mukaan Suomessa on enää yks ainoa myynnissä tuota automaattia (kolme viikkoa vanhaa tietoa).
  21.  
    Lainaa vanhakäpy kirjoitti Katso viesti
    Luin testin ja herttileiri, en tiennytkään kuinka hyvä pyörä toi mun Kawa on . No, katotaan ens keväänä mitä tehdään. Myyjän mukaan Suomessa on enää yks ainoa myynnissä tuota automaattia (kolme viikkoa vanhaa tietoa).
    Mie kävin kokeilemassa uutta KTM 690 Dukea, se tuntui aika sopivalle tällaiselle yli kuuskymppiselle vanhalle herralle, heti kohta nuorentui ainakin 30 vuotta...
    Taivas saa odottaa