Pyörässä kilometrejä vähän reilu 13tkm.
Tyhjäkäyntiä ei taho oikein löytyä moottorijarrutuksen jälkeen(paukkuu ja röpöttää). Jostain syystä ruvenu käymään liian rikkaalla. Mistäköhän tuota ongelmaa lähtis hakemaan?
Aluksi kantsis varmaan rutasta kapula paikalle ja tsekata vikakoodeja(TPS-anturi tai Lamda paskana).
Sen verran täytyy ottaa, ettei pelota aijaa.
Alkoiko ongelmat itsestään vai jonkun toimenpiteen jälkeen? Koska tulpat vaihdettu viimeksi? Vikavalon pitäisi palaa jos lambda tai tps vika.
Jees. Vika taitaa olla paikallistettu. Ilmeisesti ajon aikana löystyny akun +navan ruuvi(2mm klappi). Pienen kaasuttelutuokion jälkeen vika korjaantu kuin itestään.![]()
Sen verran täytyy ottaa, ettei pelota aijaa.
Katos peevelivoiko tossa olla tosiaan eroavaisuutta? Tota oon funtsinu ku olen noita bensalaatuja vertaillut. vpower ja 95e10 välinen putken rapomisen ero aivan tautista. Kone jarrussa 95e10 ampuu pirusti enemmän ku 98 tai vpower. vpowerilla viimeks nollannu tps:n.
Voi tuo olla, että mun korvienkin välissä paukkuu vaa enemmän![]()