Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Kyseisestä pyörästä kaipailisi tietoa, ostin 61 tkm ajetun yksilön ja pyörä on täysin org ja siisti. Luin, että pyörämallissa on yläkerrassa voiteluongelmaa. Pyöräni käy tosi nätisti ja mietin millä kilometreillä ongelmista kannnattaa alkaa miettiä? Itse ajan alle 5000 km /vuosi. Pyörän ostin liikkeestä näkemättä kuvien ja vakuuttelujen perusteella. Pyörässä oli vaihdepolkimen puoleinen alasylinteri kuitenkin kylmä. Tulpan vaihdettuani pelaa todella hyvin ja kaikki käyrät tasaisen kuumia. Mietin pitäisikö tarkastaa nokkaa kselin kunto kyseisen ongelman takia jos on yläkerta heikkoutta mallissa? Tulppa tosin on voinut pimetä liian pitkän ryyppypäällä käytön takiakin. Mitenkä varaosien saanti?
  2. #2
    Eiköhän tuo voitelu-ongelma/kannen poikiminen olisi jo ilmennyt ajat sitten, mikäli se on ilmentyäkseen.

    Vara-osia saapi hyvin noista ulkomaan tunnetuista paikoista (David Silver, ebay, ymsyms)
  3.  
  4. #3
    Jos eka omistaja/t ovat olleet tilanteen tasalla, niin eipä huolta: Honda korjasi noita takuuseen vuoteen -85 saakka. Nokat kuluvat tai sitten eivät, joskus hiukan tuurissaan. Pidä huolta, että koneessa on riittävästi laadukasta öljyä, äläkä vedätä isolla vaihteella liian alhaalta.
    Kulutusosia saa helposti, muoviosat ym sitten jo tuurissaan. Poraa sivumuovien kiinnitystappien läpi pikku reikä, ja laita varmistus vaikka ohuella rautalangalla, ovat kuulemma herkkiä lentelemään ne muovit, ja vaikeita hankkia. Myös niiden kiinnitystappien vastakappale (kumirinkula) kannattaa uusia aika-ajoin, että pysyy vetreänä.
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01