Jaahas, nyt sitten on työnnetty Hondaa ensimmäistä kertaa, jos ei pensan loppumisia lasketa. Akku siis ei enää pidä virtaa ja lisäksi syylarikin halkesiMopolla on ajettu 19t onnellista kilometriä, mutta nyt epäilyttää alkaako Italialaisuus puskemaan läpi. Valakaa minuun uskoa, että nämä on vain huonoa säkää
![]()
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
Minä valan sen verran uskoa että oma naikkonen sanoi etteihän se honda voi pettää.. Pari mäkistarttia ja tulpat oli sen verran kuivat että nokkaketju saatiin taas rallattamaan.. Toisin sanoen.. Jännitteensäädin testiin ja sen jälkeen tulpat. Väitän että honda hörähtää..![]()
Jännitettä tulee ihan ok.ja annan takuuhuollon jännittää muiden asioiden vuoksiCBX 750:stä tuli tönättyä eräänkin kerran virtaongelmien takia ja SE EI SAA ENÄÄ TOISTUA
![]()
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
Onko millaiset sähkölaitteet pyörässä kiinni? Tuossa on aika pienitehoinen generaattori, 371W sanoo ohjekirja. Rikkinäisellä akulla (yksi kenno rikki, lataa kokoajan) tai virtasyöpöillä lisälaitteilla voi kuormittua liikaa ja staattori kärähtää. Kannattaa ainakin se akku pitää kunnossa, varsinkin takuuajan jälkeen.
K1200GT & 701Enduro
Kahvanlämmittimethän ne sitä rasittavat ja kai tuo Hiss-systeemikin jotain kuluttaa.
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
Ei ole italialaisuus omaa CBF:ää haitannut. Vm. 2008 ja kohta 50000 viatonta kilometriä on takana. Akku on alkuperäinen ja kestänyt moitteetta lämpökahvat ja virran ulosoton. Akku talvehtii sisällä viileässä komerossa ja saa kerran talvessa lisää virtasta.
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Ok, hyvä täsmennys. Tässä vielä lisää 1000rr/cbf1000 staattoriasiaa http://www.fireblades.org/forums/hon...-question.html . Ja cbf1000.com foorumilla on myös käsitelty asiaa jos tarkemmin kiinnostaa.
K1200GT & 701Enduro