Liike… En tiedä tarkemminriittää että systeemi toimii.
Pohdituttava asia on tietysti se, että alkaako se venttiili mikä liikkeestä avautuu (tai paremminkin kai "vuotaa"), kulumaan jossain vaiheesa ja vuotamaan myös paikalla ollessaan.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Vastaava historia ketjun aloittajan kanssa ja toi otsikon pyörä himottaisi meikäläistäkin. Kävin eräänä päivänä kuolaamassa liikkeessä sen päälle, mutta käytännössä ei oikein anna talous myöten. Joutunee tyytymään about 10 vanhaan cebariin tai vast., jos jostain riittävän halvalla lähtee.
Onko muuten kukaan vielä hommannut DCT-vaihteistoa Hontikkaansa? Sehän on ollut saatavissa NC700X.ään ja VFR:ään (muistaakseni). Vai leimataanko automaatilla ajavat tyypit liian poikkeaviksi?
Honda NC700S
Oletteko löytänyt ko pyörästä mistä saisi alipainetta rasvarille ja vakkarille ?
Koko katteet ja muovit oli mulla irti mutten löytänyt alipainetta koko pyörästä vaikka
Honda kaupassa NC700X:n filmiltä katsottiin että imusarjasta olisi lähtö jonnekkin .
Mutta tässä ei ollut mitään lähtöä . Voi vitalis . Noo nytpähän osaa purkaa katteet ja kasata![]()
Tuo Enklanti näyttää olevan öljyttimien emämaa .
Tilasin http://www.chainoiler.co.uk/
kun on halvin mitä löysin .
Niin alipainetta olisin tarvinnut ennenkaikkea vakionopeus-säätimelle mutta nyt se myrkyn lykkäsi
Kuutosen kun heittää päälle ja vähän kaasua ei vauhti tahdo pysyä alle 120km/h millään
Upee vehje kulkemaan![]()
Viimeksi muokannut: Oula; 12.09.2012 klo 20:45.
Triumph Tiger 800 XRX
Tuo Loobman on ihan mainio laite, mutta sen verran pitää varoittaa että se vaatii kyllä kerran kauteen putsauksen, muuten tuo venttiili menee sen verran sotkuun että eräänä aamuna löydät koko rasvaimen öljyvaraston tallin lattialta tai parkkipaikalta.
Putsattuna toimii kyllä suorastaan yllättävän hyvin ja hinta on tosiaa varsin hyvin kohdallaan.
[QUOTE=Oula;6103683]Niin alipainetta olisin tarvinnut ennenkaikkea vakionopeus-säätimelle mutta nyt se myrkyn lykkäsi
QUOTE]
jos siinä olis mahdoillisesti sama kierre kaasukahvan päätypainossa niin siihenhän menis samanlainen vakkari heittämällä kuin vaikkapa xx:ään.. tulee pelkästään ruuvilla kiinni ja toimii sellaisella kierresysteemillä, helppo ja nopea laittaa.
kaverille laitettiin sellainen kesällä uuteen vfr:ään ja ittellä samalla tekniikalla toimiva xx:ssä.
sinänsä uus asia ittelle tuo alipaineella toimiva vakkari, millainen systeemi siinä sitten on..?
kaverille asennettiin tuolainen vekotus
http://www.motoraid.eu/shop/product_...92&language=en
itsellä metallinen cruise control joka löytyy jawsin sivuilta..
Viimeksi muokannut: XX-xenon; 12.09.2012 klo 23:15.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Tämä kesä on menty VFR1200FD:llä. Hyvin pelittää D-asennossa suurimman osan ajasta. Ja ne tilanteet, joissa vaihteistoa kannattaa käskyttää manuaalisesti, oppii nopeasti tunnistamaan. Näitä esimerkiksi pitkät moottorijarrutukset (automaatti vaihtaa turhan myöhään pienempää jolloin moottorijarrutus jää vähäiseksi) ja ruuhkassa ajo (automaatti ruksuttelee vaihteita edestakaisin ja aiheuttaa turhaa kolinaa voimansiirtoon, lukitsen mieluusti vähän pienemmän vaihteen käyttöön tai vaihdan S-asentoon jossa käytännössä kaupunkinopeuksissa käytössä vain vaihteet 1 ja 2). Lisää tuntemuksia pyörästä löytyy VFR1200 -ketjusta.
CB125TDC 1983>CX500 1979>VFR800FI 2001>VFR1200FD 2010
[QUOTE=XX-xenon;6103745]Nämä http://www.amazon.com/Audiovox-CCS10.../dp/B00029WQTW toimii tosi hyvin ja on helppoja asentaa mihin vaan ajoneuvoon mistä saariittävästi alipainetta .
Mulla oli XV1600 Jammussa tällainen ja XV 1900 http://www.amazon.com/Rostra-Univers...Cruise+Control tällainen .
Tuo jälkimmäinen ei tarvitse alipainetta mutta on paljon vaikeampi säätää sopivaksi motskariin ja on iso kokoinen .
Nyt meni mietintämyssy päähän ja syvälle vaihtuuko säädin vai pyörä .
vakkarin ja sillä hyvä .
Edes Triumph Tiger Exolorerin säädin ei toiminut niin pehmeästi kuin tuo alipaine Audiowox.
Pakko oli käydä kokeilemassa vaikka siinä tulis vakkarille hintaa reilu kymppitonni .![]()
Triumph Tiger 800 XRX
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)