Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    auttakee ukkoa...eli tuolla yfz ässien sivuilla jo apua huusin muttei kukaan vastannut. eli ongelma tämä kun kylmiltää siis lähdössä nii kun laittaa vaihdetta nii nytkähtää ja sammuu??? ei muute mutta hävettää ku käy vaikka kaupassa ja yrität reteenä lähtee nii eikös tuo vaa nykäse ja sammu tosin kun tuo lämpiää nii toimii mutta kun ei sitä yötä myöten voi tuossa pihalla päällä pitää ku tonninen on nii murina melkoinen vanha tuo on mutta ei nyt sentää hauta kamaa oo.. nii reilu 80 tonnia sillä ajeltu mutta muuten ok..
  2. #2
    Öljyt, kytkimen säädöt?

    Noista nyt lähtisin ensimmäisenä ihmettelemään.

    Kokeileppa seuraavalla kylmällä lähdöllä tuupata pyörää hieman ennen käynnistystä.
    Vaihde päällä ja kytkin pohjassa.
    Josko kytkin siitä sen verran helppaisi ettei stumppaa?
  3. #3
    Paksu öljy ja/tai kytkinvaijeri aavistuksen löysällä.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  4. #4
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Öljyt, kytkimen säädöt?

    Noista nyt lähtisin ensimmäisenä ihmettelemään.

    Kokeileppa seuraavalla kylmällä lähdöllä tuupata pyörää hieman ennen käynnistystä.
    Vaihde päällä ja kytkin pohjassa.
    Josko kytkin siitä sen verran helppaisi ettei stumppaa?
    jep kiitos tuota kokeilen ja jos ei auta nii meen sen kanssa kaupan ovesta sisään ja jätän siihen kiitos kaunis
  5. #5
    Taitaa olla melkoisen yleinen ongelma/ominaisuus. Tyhjäkäynti on normaalisti pyörissä sen verran alhaalla, että jos kytkin esim. juuri vielä kylmien öljyjen takia ottaa yhtään kiinni vaihdetta kytkiessä moottori sammuu. Oletko koittanut antaa hieman kierroksia ennen vaihteen kytkemistä. Tämän pitäisi auttaa.
  6. #6
    Yleensä annan kylmän koneen käydä sen aikaa (ryypyn kera) ku puen kypärän ja hanskat, lähtee
    ölpät liikkeelle.

    Enne liikkeelle lähtöä annan reilusti kierroksia (ei nyt rajottimelle). Eli pari rivakampaa ranneliikettä
    Muutoin stumppaa helposti.

    Ittellä ei oo ollu kummempia ongelmia, kuhan on oppinu ko. härvelin käyttäytymisen tuntemaan.
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
  7. #7
    Lainaa TunturiTT kirjoitti Katso viesti
    Paksu öljy ja/tai kytkinvaijeri aavistuksen löysällä.
    Tässä oli varsin hyvä neuvo, kiristä sitä kytkinnestettä
    Hajapusanisti
  8. #8
    Lainaa TunturiTT kirjoitti Katso viesti
    Paksu öljy ja/tai kytkinvaijeri aavistuksen löysällä.
    Tai sitten on tuo liian paksu kytkinvaijeri..
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
  9. #9
    Kaasuta kytkin pohjassa muutaman kerran ennen kun pukkaat pykälän päälle..
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  10. #10
    Pari kertaa pumppailet kytkintä ja samalla 2-4 tuhatta kierrosta käyttää niin vois toimii kivasti.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  11. #11
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Pari kertaa pumppailet kytkintä ja samalla 2-4 tuhatta kierrosta käyttää niin vois toimii kivasti.
    ou jee oli viisas temppu liittyä tänne Kiitos kaikille joo onhan tuon vanhuksen kanssa kommervenkuloita mutta onhan se kiva peli.. no ny on delvacit sisällä ja voip olla et toimiikin pikkuisen paremmin.. no tuo kytkin tosiaan toimii noin paremmin kun sitä tosiaan vähän venkslaa eli kytkintä ja kaasua...opettelua ikä kaikki Kiitos vielä ja en kiristänyt sitä öljyä;)
  12.  
  13. #12
    Lainaa Huhan Kolli kirjoitti Katso viesti
    Tässä oli varsin hyvä neuvo, kiristä sitä kytkinnestettä
    No sori, itse huoltanut Thundereiden lisäksi aika läjän muitakin pyöriä, niin ei voi aina muistaa. Useammassakin Hondassa tosin, jossa on nestevetoinen kytkin, ongelma on poistunut kytkimen käytön ilmaamisella.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)