Heitetääs tälläne ilmoille, eli olisko järviseudulla ja mahdollisesti siinä ympäristössä kiinnostuneita lähtemään mukaan possujunaan? Tarkotus olis ajella pienempiä pikiteitä ja lähtö olis mahdollisesti Alajärveltä, Hoiskon nesteeltä klo 13.
Ilometrejä tulis varmaan sen 200. Mukaan saa tulla ajetaan me kuitenki, jos ei tuu veedenpaisumusta tai uutta meteoriittia.
Maalaisjärjen käyttö ei ole kaupungissa kiellettyä.
Nyt olis jo perämies ja veturi sitte aletaa jakaa välipaikkoja.
Vai onko EP:la vaa yks orkkilaine, minäki ku tuun toloppatien toisesta päästä?
Höh oisin tullut ajeluun mutta on sillon töitä![]()
<p>Yamaha FZ1-N ex: Suzuki GSX-R 750 K5</p>
Pistäpä lähtö sunnuntaiksi niin olen mukana... Lauantaina vielä Jkl:ssä!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Saattaapi lauantaina viinahammasta kolottaa liian paljon että ajelemaan viittis lähtiä, sunnuntai imo parempi.
Z750
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Pietään nyt vielä tota lauantaita, kun sille sammakkomies lupaa parempia kertoimia. Jos sää paranee sunnuntain osalta ja porukka pääsis sinne, niin vaihetaa.
Mulla on sunnuntaina gines, joten jos siityy ni en pääse keulille/perälle.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Tehtiin tossa pieniä reittimuutoksia ja päivän numeraali tulee olemaan 300km, joten ei tuu ainakaan vapaa-ajan ongelmia.
Voisin hypätä messiin, mutta sen verran juoppo oon että voisin karata kesken kaiken omille teille ;D
Reitti?![]()
Mopokesä 24/7
Nyt: Cagiva Raptor 1000
Ex: Kawasaki Z750S -05
Yamaha R6 -04
Vaikka osallistujamäärä ei taivaita hiponukkaan, ni hauskaa oli. Kiitokset osallistuneelle eli HartsalleJos ens kerralla saatais muutama muukin messii?..
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10