Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Eli mitä vi**ua tietovisassa tänään. Tilasin ebayn kautta jarrulevyt pyörään kiinasta. Ebayn mukaan lähetettiin pari viikkoa sitten mutta tänään lähettäjältä tuli sähköposti että kuriiri oli palauttanut lähetyksen heille. Eivät osanneet sanoa miksi mutta epäilivät jotain tulliongelmia. Mutta eikös jos tavara jäisi suomen tulliin sieltä kuitenkin ilmoitettaisiin minulle että täällä olisi sinulle lähetys ja alahan maksella ne verot, eivätkä vaan käännyttäisi tavaraa suoraan takaisin lähettäjälle? Valaiskaa tyhmää
    Honda CBR 1100 XX -99
    Lainaa scud kirjoitti Katso viesti
    Eli mitä vi**ua tietovisassa tänään. Tilasin ebayn kautta jarrulevyt pyörään kiinasta. Ebayn mukaan lähetettiin pari viikkoa sitten mutta tänään lähettäjältä tuli sähköposti että kuriiri oli palauttanut lähetyksen heille. Eivät osanneet sanoa miksi mutta epäilivät jotain tulliongelmia. Mutta eikös jos tavara jäisi suomen tulliin sieltä kuitenkin ilmoitettaisiin minulle että täällä olisi sinulle lähetys ja alahan maksella ne verot, eivätkä vaan käännyttäisi tavaraa suoraan takaisin lähettäjälle? Valaiskaa tyhmää
    Ihme homma??? Mulle on tullut Kiinasta varmaan sata erilaista lähetystä, mukaanlukien viime viikolla 2 paria jarrulevyjä. Ikinä ei oo mikään paketti jäänyt tulliin tai tulematta perille. Outo homma tosiaan.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
    Jos tavara jää tullin haaviin niin se tosiaankin jää sinne eikä lähetetä takaisin. Vastaanottajalle tulee laput kotiin että tavara täytyy tulla lunastamaan pois (tai maksaa siitä että tulliposti hoitaa tullauksen puolestasi). Tosin jos tavara on seissyt pitkän aikaa tullissa niin ehkä se sitten lähetetään takaisin, en ole kokeillut.
    /Kimi
    Suzuki GSX 1400 -05
    Husaberg FE390 -10
  4.  
    Ok, kiitos vastauksista. Myyjähän myös tarjoutui palauttamaan rahat tilille tai lähettämään tavaran uudestaan ilman lisäkustannuksia joten olisikohan tässä tapahtunut nyt sitten heidän puolelta joku kömmähdys mitä eivät vaan kerro. No, sanoin että lähettävät uudelleen niin katsotaan miten nyt käy
    Honda CBR 1100 XX -99