Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    No niin, VFR:n etusatulat tiivisteineen huollettu ja näin ollen myös nesteet tuli vaihdetuksi koko jarrujärjestelmään. Jos olisin tiennyt, mikä savotta tuo ilmaaminen on, niin olisin kyllä vaihtanut samalla vaivalla teräspunosletkutkin.

    Jos joku haluaa ryhtyä samaan hommaan, niin voin antaa vinkin: jos ei ole pakko, niin anna olla. Sen verran paljon kiroiluja tuo homma vaati. Jos kuitenkin ryhdyt, niin minulta voi kysyä vaikka YV:llä tai tässä ketjussa vinkkejä.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  2. #2
    Lainaa villho kirjoitti Katso viesti
    No niin, VFR:n etusatulat tiivisteineen huollettu ja näin ollen myös nesteet tuli vaihdetuksi koko jarrujärjestelmään. Jos olisin tiennyt, mikä savotta tuo ilmaaminen on, niin olisin kyllä vaihtanut samalla vaivalla teräspunosletkutkin.

    Jos joku haluaa ryhtyä samaan hommaan, niin voin antaa vinkin: jos ei ole pakko, niin anna olla. Sen verran paljon kiroiluja tuo homma vaati. Jos kuitenkin ryhdyt, niin minulta voi kysyä vaikka YV:llä tai tässä ketjussa vinkkejä.
    Oletuksella kaksitoistasatanen?
    Mites tiuhaan ilmailet, ja vaihdat nesteet, paljon ennen kuin väri muuttuu?
    Taitaa olla parasta viedä osaaviin käsiin, joilla on pumput sun muut pelit.

    24 tkm ja palat vaihtoon edestä ja takaa. Puoleen väliin olivat kuluneet.
    <p>.</p>
  3. #3
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Oletuksella kaksitoistasatanen?
    Nope, 800 VTEC.

    Ostin pyörän viime kesänä ja mittarissa oli tuolloin 18 000 km ja väitän, ettei jarrunestehuoltoa oltu vielä tehty, vaikka kyseessä onkin vm. -03. Tuolloin kesällä en nesteiden värejä tosin tarkastellut, nyt vaihtaessa katsastin ja uusiin nesteisiin verratessa vanha neste oli vaaleanruskeaa. Nyt mittarissa karvan alle 40 000 km.

    Jarrupalatkin olivat originaalit - nyt EBC HH (nämä tosin vaihdoin jo aiemmin keväällä). Taakse en vaihtanut paloja, vaan tarkistin vain, että kulutuspintaa riittää. Itse kävin Biltemasta hakemassa alipaineilmauslaitteen ja tuskin olisi tullut ilman sitä yhtikäs mitään koko hommasta. Nytkin yksin ähertäessä tuli pariin kertaan kirottua koko homma alimpaan helvettiin

    Tuo 1200 cc:hän tuli vasta 2010... En todellakaan olisi vielä nesteitä sellaiseen peliin vaihtamassa.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  4.  
  5. #4
    Lainaa villho kirjoitti Katso viesti
    Nope, 800 VTEC.

    Ostin pyörän viime kesänä ja mittarissa oli tuolloin 18 000 km ja väitän, ettei jarrunestehuoltoa oltu vielä tehty, vaikka kyseessä onkin vm. -03. Tuolloin kesällä en nesteiden värejä tosin tarkastellut, nyt vaihtaessa katsastin ja uusiin nesteisiin verratessa vanha neste oli vaaleanruskeaa. Nyt mittarissa karvan alle 40 000 km.

    Jarrupalatkin olivat originaalit - nyt EBC HH (nämä tosin vaihdoin jo aiemmin keväällä). Taakse en vaihtanut paloja, vaan tarkistin vain, että kulutuspintaa riittää. Itse kävin Biltemasta hakemassa alipaineilmauslaitteen ja tuskin olisi tullut ilman sitä yhtikäs mitään koko hommasta. Nytkin yksin ähertäessä tuli pariin kertaan kirottua koko homma alimpaan helvettiin

    Tuo 1200 cc:hän tuli vasta 2010... En todellakaan olisi vielä nesteitä sellaiseen peliin vaihtamassa.
    No en minäkään vielä, ja varmasti en rupea itse vaihtelemaan ja sössimään koko hommaa ja hienoja jarruja, ammattimiehelle vien - sen verran on itsesuojeluvaistoa.

    Hyvin ne ABSit toimii kun äskönä tulin lenkiltä ja vartavasten hakeuduin alamäkeen kovapintaiselle päällystämättömälle, siis kovapintaiselle soratielle. Etujarrua kahvasta pohjaan ja pysähtymisen huolehti ABSien tärinä. Kääntyvyyttäkin pikkusen kokeilin tulemalla, että turha homma. Hidastuu minkä hidastuu ja jos kääntää pitää, niin kaatuu koko hoito.
    Ja sitten varmasti pysähtyy. Nättä semmosta tänäpänä.
    <p>.</p>