Koska en päässyt eiliselle perinteiselle PeeKoolle (prkl) niin huitasen tänään 200 kilsaa ostikon aikataululla ja sijainnilla. Peruskurvia, ei mitään hullun laukkaa mutta en suostu olla tukkonakaan. Jouhevaa ja rentoa etenemistä. Target on Suviranta jossa pikku emmeet ja kohvit että jaksaa ajella takaisin.
Mukaan saapi tulla ken haluaa. Perus letkaohjeilla mennään ettei kenkään tunne oloaan turvattomaksi.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Eilisen pk-missauksen syypää ilmoittautuu letkaan (jos kunto kestää)![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Hep!
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Uskaltaako tulla suoraan hitailusta reikäpäiden letkaan?
Mitä foorumilta lukenu niin ilmeisesti hieman meno rauhoittunut sitten hurjimpien vuosien. Viimesen kerran olin pk-letkassa '08 ja silloin tuumasin että ehkä näillä on vähän turhan isot reiät mun makuun.
RC8
Don't call me stupid, I'm insane!
Ei huhujen perusteella ole koskaan aikaansaatu kuin nauloja puuhun metsureiden kiusaksi
ps. ainoat reiät päässä tällä reissulla on kuunteluun, syömiseen ja niistämiseen![]()
Viimeksi muokannut: GuessWho; 08.06.2012 klo 15:21.
No jospa sitä uskaltautuisi mukaan seuraavan kerran kun ei ole tuotantoon siirtoa samaan aikaan käynnissä...![]()
RC8
Don't call me stupid, I'm insane!
juu ei - Akrat vei tän erän
Kiitos ja anteeks.
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Tänks sou muchLoistoreissu; söin liikaa, sato, paisto, sato, paisto, ähky. Lisää näitä
![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
No se oli vuorostaan sellanen pikkunäppärä kakskaksvitonen se. Kaikki pääs maaliin, ruoka oli hyvää ja sitä tosiaan oli riittävästi. Elävää musiikkia, mutkia, pikkusen ripsauttikin mutta oikeen kiva reissu. Joskus ihan mukava vedellä niin että voi katsella maisemiakin. Kunhan ei liian usein osu kohdalle![]()
Kiitos seurasta. Kivahan se oli vaihteeks vähän rennommin päästellä.
Olin selin bändiin ja kun Hessu sano, että onpas naisella möree ääni. Eka kysymys millä helvetin naisella?!!!
Eilen selätetty Thor potkii vieläkin vatsassa, vaikka jätin vähän ranskalaisia.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Ilmeisesti tuo skoda siirty asemiin teidän loppukahvien aikana. Minä kun suoraan lähdin, niin "ladulla" ei ollut virkailijoita.
Jees mutkat ja vauhtikin ihan suht sopivaa.
F 800S -06