Muistelen lukeneeni jostakin , en vaan muista mistä , enkä löydä enää mistään kyseisestä asiasta ollutta juttua , mutta jos joku viittis selostaa kytkinkoppaan vaimihinsenyoli tehtävän reiän sijainnin . Kyseessä on siis vanhan liiton gt1200 (-04) ja asian ydin oli se että tiivisteen alkaessa saada tarpeekseen , öljy tipahtelisi näkyville(mikäli olen asian oikein ymmärtänyt)ennen kuin se aiheuttaa isompia tropeleita kuivakytkimessä. Jotenkin näin...
Siinä vaiheessa kun kopan pohjaan tehdystä reiästä alkaa öljyä tipahdella, on tuo sinne jo todennäköisesti kytkimen kautta linkoutunut ja kuivasta kytkimestä tullut luistava ja märkä. Voihan se tietty olla hauska päästä jollain tutkaimella tuonnekin halutessaan kurkkimaan.
"Se oikeasti tärkeä" reikä jota allekirjoittanutkin on parhaillaan väsäämässä on se kuuluisa "weephole", jolla estetään pettävän työsylinterin vuotaman kytkinnesteen pääsy levyjä tuhoamaan. Tuon tekemisestä on Interwebissä paljon materiaalia. Videoita & step-by-step ohjeita. Pikkasen työläs puuha vaatiessaan perämurikan ja swingin irroituksen.