Eka setti oli ihan mahtava! Mielettömän hienoo toimintaa kouluttajilta jotka kaikki anto hyviä ohjeita. En ees kaatunu, mutta kykä otti vähän nokkiinsa. Perjantaita ootellessa![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Ja tänään ois vuorossa ryhmä 2, kokoontuminen Oulunkylän Nesteellä Käskynhaltijantien ja Siltavoudintien kulmassa, josta lähdetään klo 17:50 harjoittelupaikalle. Ottakaa kylmää juotavaa mukaan. Ilta tulee olemaan melko työläs.
Viimeistä vapaata paikkaa hamuava saa sen kun ilmoittaa tulevansa. En noista parista edellisestä kyselijästä saanut selvää kumpaan ryhmään olisivat tulossa vai ovatko.
1000
Noni. Kytkin kyykähtiJos en saa huomiseks uutta ni ehän mä sit pääse seuraavaan harjotteluun. EDIT joo ja eihän tää onnistu. Eli mun paikan voi laittaa jakoon kahelle vikalle päivälle. Ja sit vielä muutama kirosana tähän päälle.
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Aina sitä oppii uutta - huomenna lisää![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
(Pahoittelen; yritin päästä eiliseen mukaan, jos olisin tiennyt oliko nokipoika jo tulossa vai no ( turhan myöhäinen viestini siis nokipojalle).
Nyt ilmottaudun perjantain ja sunnuntain treeneihin, jos mahdollista. Tuon ensimmäisen osion olen käynyt viime vuonna, jos se voidaan vielä katsoa tayttävän "1 osion suorittaminen edellytys jatkolle"- ehdon.
T7
Kyllä se otti ja lähti motarilla tasakaasusta jo sutimaan eli skuggeböö. Uutta palikkaa ja eiköhän se kukkaruukku taas ole pian baanalla...
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Tämän illan aiheena siis jarrutukset. Kokoonnutaan Sörnäisten rantatien ABC:llä, josta lähdetään klo 17:50 harjoittelupaikalle.
1000
Onko vastaavia tapahtumia tiedossa esim. Motoparkiin? Pääsisi täältä susirajaltakin mukaan ilman, että joutuu ajamaan perseen puuduksiin edellisenä päivänä![]()
Nykyresursseilla ei onnistu, tekijöistä on aikamoinen pula.
1000
Kiitokset tästäkin illasta - kolhut jäivät henkisiksi. Nyt 1 siideri huiviin![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Noh....jarrutukset ei ole näköjään mun juttu.....Ei sitten muu auta kuin hanaatai hidasajoa. Kiitokset kouluttajille, hyvää työtä teette.
Kiitokset myös pojille joiden "kyydissä" pääsin kotiin, tai siis kehä ykköselle...![]()
-Honda VFR 800X Crossrunner-
-Kawasaki Z 750 S-
-Suzuki GSF 600 S Bandit-
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
Aika todella pahasti vasten aurinkoa joutui ajelemaan kotiin päin.Kun muutenkin Kalasataman reitti oli hankala. Jarrutusopeille tuli käyttöä heti (entisen?) Heinon tukun kohdalla kun tasa-arvoisesta risteyksestä tuli oikealta auto eteen. Niinhän se saikin tulla ja fiksu minä kun osasin ennakoida ja jarruttaa ja hidastaa...
Älyttömän hienoa, että tällainen kurssi on järjestetty ja kiitoksia kouluttajille tiukasta ja asiallisesta palautteesta. Mahtavaa oppia uutta ja kerrata vanhaa!![]()
Honda CBR600F -02
https://plus.google.com/photos/11296...CPOe5Jr15o3RPA
Tossa muutama räpsy eiliseltä. Tuli väärä putki mukaan joten ne on nyt vähän sinne päin sit. Jos joku haluaa jonkun kuvan pois laittakaa privaa. MÄ lähen nyt hakemaan Orkun uudella kykällä varustettuna![]()
Mopovapaa vuosi
Viimeissä osassa hierotaan tehokasta ja hallittua väistöä. Siirretään treenit maanantaihin, sunnuntaina tuskin kuivaa rataa saadaan. Kokoontuminen kuten viime kerralla.
1000
Orkku kunnossa, kuskista en mee takuuseenTänään hieno osotus .org-hengestä T. Miettiseltä; Jokelassa pongas meijät kun ihmeteltiin jarrunesteongelmaa. Herra veti ukemit, tuli tarjoamaan apua ja ajatti kotiinsa josta apu löytyikin. Kiitos
![]()
Mopovapaa vuosi
Ja tässä hieno viime kerran demonstraatio pärrä vs kotilo pysähtymisnopeudesta. Autossahan taisi olla vieläpä kitkarenkaat alla.
Honda CB1000R
Voi jospa oisin saanut olla mu ka na. Honda korjaamolta vasta to aamulla niin ei uskaltanut ilmoittautua kun ei ollut varmaa saako vielä silloinkaan. Kostoksi ajoin to 17-la 20 välillä 1200 kilsaa ympäriinsä. Orkku ja muutama muu tuli muuten vastaan Janakkalassa heti ympyrän jälkeen Turkhaudan suuntaan...
www.facebook.com/jukka.huolman
Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
Honda VFR800 VTEC -03, musta
Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.