Moi
Olen huomannut että tolla fz6:sella ajaessa tulee nojattua aika raskaasti tankoa vasten ja sitä myöten hartiat aina jännityksessä. Voisko tähän auttaa jos nostais tankoa ylemmäs ? Auttasko tämä myös tuohon tankkia vasten valumiseen ?)
Millasia noita korotuspaloja on kun ei niistä ole oikein mitään tietoa ..
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
Tangon pyöräyttäminen aavistuksen taaksepäin ja sitä kautta aavistuksen lähemmäs voi auttaa sekin. Risereihinhän saa myös välikappaleita, jotka tuovat lähemmäs samalla, kun nostavat. En jaksa nyt etsiä. Ehkä Stormilta löytyy. Ehkä jopa Biltemasta.
Tai sitten muutama ropo enempi hintaa ja roimasti enemmän säädettävyyttä kuin ihan perus palikoilla, vaikka tällaiset...
Bilipaliteemasta löytyy sellasia välikappaleita sarja. Ja siinon pitemmät pultitki mukana. Hintaa oli se parikymppiä.
Mustat on väriltään, mut purkki vannehopeaa mukaan samalla reissulla niin johan muuttaa ulkonäköään...
Mullon jostain eksyny sellaset, noin tuuman korottavat palaset, voiskai neki olla tua turhanpanttina.
Koitin toho omaan mopoon, mut lähti kyllä heti pois...![]()
Se oli jo rikki...
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
Mulla on omassa Bilteman setti, eikä valittamista.
Kawasaki ZRX 1100 -98
Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000
Itellä oli samaa vaivaa cb1300f:ssä, ostin stormilta 30mm korotuspalat jotka samalla tuovat tankoa kuljettajaa kohden 20mm, lisäksi tosin vaihdoin myös tangon suorempaan kun oli ranteet siinä orginaalissa jotenkin ihmeellisesti ulospäin mutkalla?
Joka tapauksessa nyt on kevyempi hartioille eikä kädetkään puudu enää, mulla toimi toi korotus.
Hintaa Pulikoilla oli noin 40€ ja löytyivät jopa suoraan Stormilta hyllystä
Tankkia vasten valuminen on varmaan enempi satulan ominaisuus? ainakin Hondassa on sellanen kuppi ja siitä valuu tankkiakohden oli etunoja tai ei.