Sivu: 12 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 550:sta
  1. #331
    Lainaa RXTX-tuote Oy kirjoitti Katso viesti
    Olihan sulla volume kohtuu isolla G8E:stä?

    Ja puhelinlinja aukaistuna SENA:sta?
    (Eli puhuttaessa PMR:llä tuo "puhelinlinja (takanappi)" pitää olla auki kokoajan)

    Käytitkö tangenttia PMR:ällä lähetykseen, vai aktivoitko VOX-ääni ohjauksen?
    Omaa törppöyttä, kun en heti hoksannut, että pitää hetki painaa puhelunäppäintä, että PMR-yhteys aktivoituu.

    Ilmeisesti parasta mitä näillä laitteilla saa aikaiseksi:

    Sena SMH10
    Nokia Lumia 820
    Garmin Zumo 350LM
    Midland G8E BT PMR

    PMR toimii. Sen kanssa yhtäaikaisesti ei toimi mikään muu (vaihto phone-näppäimellä)
    Vaihtoehtoisesti musat kuuluu kännykästä ja ajo-opastus Garminista. Phone näppäimellä pääsee takaisin PMR-yhteyteen.

    Puheluja ei saa toimimaan, koska Garmin ja Midland varaa molemmat HFP-profiilit. Nokian musat tulee A2DP-profiililla.

    Korjatkaa, jos olen väärässä ja puhelutkin sais futaamaan tällä kombolla!
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  2. #332
    Asentelin tuossa eilen Senan smh5-fm omaan sekä vaimon kypärään ja tuli otettua siinä samassa muutamat kuvat. Ehkä näistä on jollekkin apua omiin asennuksiin. Molemmat kypärät ovat Nolanin N86. Aluksi kattelin, että noita kiinnikeleukoja on kovin hankala saada laitettua ja että teippiasennukseksi menee. Teipillä tuon kiinnikkeen asennus olisi vain mennyt todella korkealle, joten totesin, että macgyveroinniksi menee.
    Kännykällä otin kuvat, että laatu nyt ei ole maailman paras, mutta luulisi noistakin näkevän.


    Kaksipuolista teippiä sekä nippusiteen käytin hiukan apuna, jotta sain johdot pysymään paikallaan. Leikkasin pienen palan pois tuosta läpästä, mistä johdot voi viedä läpi, jotta se voi olla paikallaan.


    Senan kuuloke upposi oikein mainioisti Nolanin valmiiseen kaiutin reikään.


    Toiselta puolelta kypärää. Piuha kiertää sinne tuolta niskapehmusteiden alta.


    Mikki on tuolla leualle tarkoitetussa syvennyksessä. Tulevaisuus näyttää onko hyvä siellä vai täytyykö sijaintia muuttaa ylemmäs.


    Ei tuosta reijästä maailman hienoin tullut, mutta ajaa asiansa. En omista dremeliä, joten muu keino piti löytää. Kauluksen ollessa muovia ajattelin että siitähän menee kuuma puukko läpi heittämällä eli kynttilän päälle puukon kärki hetkeksi ja sillä sitten painoin tuon reijän mistä tuo leukakiinnike menee läpi.


    Kiinnike laitettuna rok rok.
  3. #333
    Huomasin tuossa ajokamoja talven jäljiltä kaivellessa ja Senaan uutta softaa päivittäessä, että oman SMH10:n oikeanpuoleinen kuuloke on taas alkanut pätkiä, tämähän on siis ollut jo kerran takuuvaihdossa (ja avokin SMH5 pari kertaa mikrofoniongelmien takia). En ole nähdäkseni tehnyt asentaessa mitään kummallista, johdot pujottelin pehmusteiden ja kypärän kuoren välistä pään takaa enkä vetänyt mitään kireälle. Voin vielä ottaa illalla asennuksesta kuvia jos joku on kiinnostunut kommentoimaan. Kypärää ja Senaa on säilytetty koko talvi sisällä lämpimässä, eikä kypärä ole myöskään esim. ollut tavaravuoren alla.

    Onko mulla vain törkeän huono tuuri näiden kanssa, vai onko esim. vedenkestävyys luvattua huonompi, minä kun ajan säässä kuin säässä? SMH5 aloitti ongelmansa kun ajettiin viime kesänä Ruotsissa yksi päivä kaatosateessa, SMH10 oli ongelmaton vielä syksyllä. Harmittaa, niin loistava tuote (ja RXTX:n palvelu) muuten.
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
  4. #334
    Lainaa Kootee kirjoitti Katso viesti
    Omaa törppöyttä, kun en heti hoksannut, että pitää hetki painaa puhelunäppäintä, että PMR-yhteys aktivoituu.

    Ilmeisesti parasta mitä näillä laitteilla saa aikaiseksi:

    Sena SMH10
    Nokia Lumia 820
    Garmin Zumo 350LM
    Midland G8E BT PMR

    PMR toimii. Sen kanssa yhtäaikaisesti ei toimi mikään muu (vaihto phone-näppäimellä)
    Vaihtoehtoisesti musat kuuluu kännykästä ja ajo-opastus Garminista. Phone näppäimellä pääsee takaisin PMR-yhteyteen.

    Puheluja ei saa toimimaan, koska Garmin ja Midland varaa molemmat HFP-profiilit. Nokian musat tulee A2DP-profiililla.

    Korjatkaa, jos olen väärässä ja puhelutkin sais futaamaan tällä kombolla!
    Jep, kun tuo HFP-profiili (takanäppäin) on aktiivisena, niin se ohittaa kaikki muut profiilit. Eli se linja pitää aina sammuttaa ensin jos haluaa vaikka puhua repsikan kanssa tai kuunnella musiikkia tai radiota.

    Tuo puhelu ongelma on muistaakseni tuon ZUMO 350:sen ongelma, kun sen kautta ei voi kytkeä GSM:ää!
    Uudemmassa ZUMO 390:sessä tuo toiminto mielestäni pitäisi jo olla!

    Ainoa aika hankala vaihtoehto tuossa on se että naitat kaikki nuo HFP profilin laitteet SENA:aan ja sammutat / otat käyttöön sen mitä milloinkin haluat!
    SENA löytää kyllä morsiammen jos se on kerran naitettu ja nuo muut morsiammet on pois päältä! Eli vain yksi voi olla aktiivisena (HFP-linja painettuna auki) kerrallaan!
    Mutta hankalaahan tuo on .......
  5. #335
    Lainaa RXTX-tuote Oy kirjoitti Katso viesti
    Niin ja arvio 20s mallin aikataulusta oli maaliskuun loppu - huhtikuun alku.
    Onkos 20S:n aikataulu tarkentunut jo yhtään tästä?
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  6. #336
    Lainaa mattianki kirjoitti Katso viesti
    Nyt pelaa scala rider g4 sekä Schuberth SRCS kauluksen kanssa. Sena näköjään ratkaisi asian noin että paritus tuonne puhelinpuolelle.Mihinkäs mahtaa paritella puhelimen jos on tarvis?
    Sen voi paritella samaan linjaan, mutta aina vain jompikumpi voi olla aktiivisena .......
    Senassahan on se multipoint pairing ja mikäli oikein sen toiminnan tulkitsen niin nuo kummatkin linjat voisi naittaa siihen multipoint pairing tilaan ja vaihtaa tarpeen mukaan, mutta taas edelleen vain yksi kerrallaan aktiivisena!'

    Ainoastaan kaksi kännykkää toimii niinkuin ko. toiminnon suunnittelijat sen ovat ajatelleet eli kun ne on naitettuna multipoint pairing tilassa ja kun jompi kumpi soi niin takanappia painamalla aktivoi linjan auki siihen puhelimeen! Ja puhelun jälkeen multipoint palaa "stnby" tilaa automaattisesti ja taas kumpikin känny on "kuulolla".

    Jos taas naittaa muita HFP-laitteita (PMR tai ZUMO) samaan aikaan multipoint pairingilla niin toisen linja pitää sammuttaa ennenkö saa avattua toisen, koska nämä laiteet pitää sitä linjaa varattuna niin kauan kun sitten itse sen suljet kun huomaat että kavareita ei enään kuulu PMR:än kautta tai navi ei oo puhunut mitään pitkään aikaan .......
  7. #337
    Lainaa Knarkles kirjoitti Katso viesti
    Huomasin tuossa ajokamoja talven jäljiltä kaivellessa ja Senaan uutta softaa päivittäessä, että oman SMH10:n oikeanpuoleinen kuuloke on taas alkanut pätkiä, tämähän on siis ollut jo kerran takuuvaihdossa (ja avokin SMH5 pari kertaa mikrofoniongelmien takia).

    Kannattaa varmistaa, ettei kypärässä kiinni oleva Senan "pohjalevy" ole kovinkaan kuperasti asennettu; minulla on kakkoskypäränä Schuberthin J1, joka on niin kaareva, että pohjalevy aina välillä kadottaa galvaanisen kytkennän juuri toiseen kuulokkeeseen johtavaan piikkiin. Seurauksena ikävää satunnaista "pätkimistä" toisessa kanavassa.
    R1200GSA '11
  8. #338
    Lainaa PapaSmurf kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa varmistaa, ettei kypärässä kiinni oleva Senan "pohjalevy" ole kovinkaan kuperasti asennettu; minulla on kakkoskypäränä Schuberthin J1, joka on niin kaareva, että pohjalevy aina välillä kadottaa galvaanisen kytkennän juuri toiseen kuulokkeeseen johtavaan piikkiin. Seurauksena ikävää satunnaista "pätkimistä" toisessa kanavassa.
    Kiitos vinkistä, pitääpä kokeilla!
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
  9. #339
    Vaikuttaisi tosiaan siltä että on pinneistä eikä johdoista kiinni, mutta en nyt saanut tuota vielä asentoon jossa ei pätkisi, kypäränä on Shoei XR-1100. Pitää koittaa vielä säätää.

    Uudemmissa malleissa on luotettavamman oloinen liitos tuossa kohtaa, ainakin kun vertaa tuohon SMH5:een. Harmi ettei sitä toisella liitännällä olevaa SMH10:ä ollut saatavilla kun hankin tämän.
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
  10. #340
    Ajattelin itse yrittää askarrella Sugrusta kiinnitys - sen pitäisi ainakin asennusvaiheessa olla muovailtavisssa niin että takalevyn kaarevuus ei ole liian suuri.

    Tiedä sitten kuinka tuo pitää, ja kuinka tönköksi Sugru kuivuessaan muuttuu, mutta tuskin nykyasennusta huonommin toimii.
    R1200GSA '11
  11. #341
    Lainaa Knarkles kirjoitti Katso viesti
    Vaikuttaisi tosiaan siltä että on pinneistä eikä johdoista kiinni, mutta en nyt saanut tuota vielä asentoon jossa ei pätkisi, kypäränä on Shoei XR-1100. Pitää koittaa vielä säätää.

    Uudemmissa malleissa on luotettavamman oloinen liitos tuossa kohtaa, ainakin kun vertaa tuohon SMH5:een. Harmi ettei sitä toisella liitännällä olevaa SMH10:ä ollut saatavilla kun hankin tämän.
    Minkäslainen liitos tuossa sinun versiossa on? Mulla on samanlaisessa kypärässä Sena SMH10 kiinni ja ei ole pätkinyt pinnien takia. Sellaisen modauksen jouduin tekemään, että pohjaosan yläpäähän laitoin pienet kumiset tatit, jotta sain sitä vähän kypärästä irti. XR1100 on sen verran kaareva tuosta kohtaa, että se irroitusklipsi jäi liian lähelle kypärää -> itse laitetta ei meinannut saada kiinnittymään tai irti ilman kauheeta tappelua.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  12. #342
    Lainaa Lihasrelaksantti kirjoitti Katso viesti
    Minkäslainen liitos tuossa sinun versiossa on? Mulla on samanlaisessa kypärässä Sena SMH10 kiinni ja ei ole pätkinyt pinnien takia. Sellaisen modauksen jouduin tekemään, että pohjaosan yläpäähän laitoin pienet kumiset tatit, jotta sain sitä vähän kypärästä irti. XR1100 on sen verran kaareva tuosta kohtaa, että se irroitusklipsi jäi liian lähelle kypärää -> itse laitetta ei meinannut saada kiinnittymään tai irti ilman kauheeta tappelua.
    Mulla on ilmeisesti samanlainen kuin sulla, eli klipsikiinnitys ja jousilla varustetut pinnit itse laitteen päässä. SMH5:ssä ja käsittääkseni myös SMH10:n "universaalimallissa" laite työnnetään ylhäältä alas kiskoja pitkin kypäräkiinnikkeeseen, mikrofoni ja kuulokkeet tulevat erikseen kiinni tiivistetyllä USB:n tyylisellä (mutta SENAn omalla) liittimellä.

    Saman klipsiongelman takia siirsin itse koko hökötystä taaemmaksi ja tuntui auttavan tuohon, mutta ehkä se sitten häiritsee pinnikosketuksia jotenkin, en ole vielä ehtinyt tutkimaan tarkemmin.
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
  13. #343
    Ei ainakaan senan sivuilta löytynyt kuin yhdenlaisella kiinnityksellä olevia smh-10:jä?

    Eikös niissä kaikkein vanhimmissa ollut latausliitin erillainen, ei tuo telakan liitin.
  14. #344
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Ei ainakaan senan sivuilta löytynyt kuin yhdenlaisella kiinnityksellä olevia smh-10:jä?

    Eikös niissä kaikkein vanhimmissa ollut latausliitin erillainen, ei tuo telakan liitin.
    Universal-mallissa mikrofoni tulee johdolla kiinni eikä ole kiinteästi telakassa kiinni, mutta näköjään kun vähän kuvia tonki niin klipsihän noissakin näkyy itse laitteessa: http://www.fc-moto.de/WebRoot/FCMoto...a-SMH10-16.jpg
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
  15. #345
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Tässäpä asennusohjetta Neoteciin, mutta kyseessä SMH10..
    http://coeur2tiger.blogspot.fr/2013/...que-shoei.html
    Tänään tuli asennettua Sena SMH5-FM Shoei Neoteciin. Kiitos vanhalle ohjeista.
    Asennus onnistui helposti ja paljon oletettua nopeammin.
    Tuntui siltä että Sena on suunniteltu asennettavaksi juuri Shoein Neoteciin
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  16. #346
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Aikun kivaa!!! Rupesin tekemään tota firmware-päivitystä... Laite tunnistui oikein. Latasi päivityksen, update lähti käyntiin... 50% kohdalla mun PC sanoi yht'äkkiä että USB-laitetta ei tunnistettu oikein, päivityssofta sanoi että paina jog-dial & Phone näppäintä niin kauan kunnes "this message disappears", no se ei koskaan siitä poistunut. Oli pakko keskeyttää päivitys ja alkaa ihmettelemään... että nyt mikään EI toimi!!!
    Laitetta resetoitiin ja tehtiin vaikka mitä mutta se ei lähtenyt käyntiin eikä tunnistunut PC:ssä!
    No nyt parin viikon "levon" jälkeen se lähti käyntiin ja toimi normaalisti. Tunnistui PC:ssäkin ihan oikein, ja PC väitti että v5.0 olisi asennettu. Asensin kuitenkin varmuuden vuoksi uudestaan.
    Ja nyt ei muuta kuin parituksia tekemään!!! Paritetuksi tulee siis seuraavat laitteet:
    - Tomtom Rider 5, johon paritettu Nokia Lumia 1520
    - Midland G8E BT PMR
    - Sony Xperia Tablet
    ---Ja ajokausi voi alkaa!---
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #347
    SMH10 "korjattu" vääntämällä aluslevyä käsin takaisin kuperammaksi, ongelma on tosiaan se että XR-1100:ssa aluslevyn ylälaita ottaa kypärään kiinni ja ajan myötä vääntää sitä koveraksi. Tämä puolestaan irrottaa osan ylimmästä pinnirivistöstä vastinjohtimistaan, seurauksena toisen kaiuttimen mykistyminen (kumma sattuma ettei ongelma ilmennyt mitenkään muuten). Seuraavaksi pitää sitten keksiä, millä poppaskonstilla saan asennettua tuon niin ettei tätä tapahdu, ensimmäinen idea on laittaa aluslevyn alaosan ja kypärän väliin jotain jotta aluslevyn saa kauemmas kypärästä. Tää olis varmaan helpompi selittää piirtämällä kuva...

    Hienona yksityiskohtana Senaa kypärästä irrotaessa paljastui että toisen kaiuttimen johtoon on sulanut kypärän ulkokuoren styroksia kiinni, on tainnut olla vähän kuumat oltavat tuolla takaraivossa
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
  18. #348
    Tässäpä oma rävellys asiasta muutaman epätarkan kuvan muodossa. Yritin tarkentaa huonoin tuloksin noihin telakan taakse lisättyihin kumitassuihin. XR-1100 sivussa oleva hyppyri nousee taaempana ylöspäin, mutta toisaalta taas kumireunus paksunee. Voi olla, että tuon telakan olisi saanut asennettua taaemmas helpommin, mutta halusin sen juurikin tuohon kohtaan, jotta mikrofoni + johdot asettuvat järkevästi ja itse laite on helposti "käsillä".
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  19. #349
    onko tuota SMH-5FM kukaan asennellut quantumiin, lankamikillä.
    istuuko hyvin siihen?
  20. #350
    Onko jollain tietoa millon se päivitys on tulossa tohon 5seen että saa toimimaan muitten merkkien kanssa?
    En ainakaan Senan sivuilta löytänyt mitään.
    Kawasaki GTR1000 -90
    Sena SMH5-FM
    Vihti
  21. #351
    Lainaa Jiivee666 kirjoitti Katso viesti
    Onko jollain tietoa millon se päivitys on tulossa tohon 5seen että saa toimimaan muitten merkkien kanssa?
    En ainakaan Senan sivuilta löytänyt mitään.
    Huhtikuun aikana, tarkempaa ei tiedossa.
    Kawasaki GTR1000 -90
    Sena SMH5-FM
    Vihti
  22. #352
    Onko kellään kokemusta Senan SMH10R-mallista?
    Tarve olisi lähinnä puheluihin vastaaminen ajellessa.
    Miten pariutuu puhelimen ja navigaattorin kanssa, Lumia/Garmin Zumo?
    Minkälainen on kuuluvuus kovemmassa tuulen suhinassa?
    Voiko ajata linjan äänellä, vox?
    Tällä hetkellä Interphone F5, muuten toimii, mutta yli 80 nopeudessa ei voi jutustella, vaikka maksimit on otettu äänensäädöissä käyttöön.

    Saako Senan toimimaan, kuten nykyinen? saapuva puhelu näkyy Garminissa, vihreästä luurin kuvasta voi vastata, hyvä olisi jos voisi vastata myös huutelemalla mikkiin.
    Jos on tuo vox-toiminto, niin minkälainen on viive. Siis, jos huutaa haloo, niin kuuleeko vastapää ...loo?

    Pottana on nyt BMW:n uusi integraali, joten ei pitäisi olla äänekkäimmästä päästä, kuten ei pyöräkään, R1200GS.

    Ajatus oli odotella Senan smh20s-mallia, mutta taitaa ajokausi alkaa ennen kuin sellaista ilmestyy hyllyihin.

    Kiitos jo etukäteen palautteesta.
  23. #353
    Lainaa marmotoven kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta Senan SMH10R-mallista?
    Tarve olisi lähinnä puheluihin vastaaminen ajellessa.
    Miten pariutuu puhelimen ja navigaattorin kanssa, Lumia/Garmin Zumo?
    Minkälainen on kuuluvuus kovemmassa tuulen suhinassa?
    Voiko ajata linjan äänellä, vox?
    Tällä hetkellä Interphone F5, muuten toimii, mutta yli 80 nopeudessa ei voi jutustella, vaikka maksimit on otettu äänensäädöissä käyttöön.

    Saako Senan toimimaan, kuten nykyinen? saapuva puhelu näkyy Garminissa, vihreästä luurin kuvasta voi vastata, hyvä olisi jos voisi vastata myös huutelemalla mikkiin.
    Jos on tuo vox-toiminto, niin minkälainen on viive. Siis, jos huutaa haloo, niin kuuleeko vastapää ...loo?

    Pottana on nyt BMW:n uusi integraali, joten ei pitäisi olla äänekkäimmästä päästä, kuten ei pyöräkään, R1200GS.

    Ajatus oli odotella Senan smh20s-mallia, mutta taitaa ajokausi alkaa ennen kuin sellaista ilmestyy hyllyihin.

    Kiitos jo etukäteen palautteesta.
    Oletko ladannut päivitystä tuohon Interphoneen? Sillä taisi saada voluumia lisää. http://interphone.cellularline.com/i...aggiornamenti/ Edit. korjattu linkki
    Viimeksi muokannut: jeppe56; 22.03.2014 klo 16:46.
    https://www.mprengas.fi
  24. #354
    Mulla on tuo interphone f5 ja bmw system 6 potta ja vielä moottoritienopeuksiissa toimii ja ääntä riittää
    Sähkö on sinistä ja satuttaa...
  25. #355
    Lainaa marmotoven kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta Senan SMH10R-mallista?
    Tarve olisi lähinnä puheluihin vastaaminen ajellessa.
    Miten pariutuu puhelimen ja navigaattorin kanssa, Lumia/Garmin Zumo?
    Minkälainen on kuuluvuus kovemmassa tuulen suhinassa?
    Voiko ajata linjan äänellä, vox?
    Tällä hetkellä Interphone F5, muuten toimii, mutta yli 80 nopeudessa ei voi jutustella, vaikka maksimit on otettu äänensäädöissä käyttöön.

    Saako Senan toimimaan, kuten nykyinen? saapuva puhelu näkyy Garminissa, vihreästä luurin kuvasta voi vastata, hyvä olisi jos voisi vastata myös huutelemalla mikkiin.
    Jos on tuo vox-toiminto, niin minkälainen on viive. Siis, jos huutaa haloo, niin kuuleeko vastapää ...loo?

    Pottana on nyt BMW:n uusi integraali, joten ei pitäisi olla äänekkäimmästä päästä, kuten ei pyöräkään, R1200GS.

    Ajatus oli odotella Senan smh20s-mallia, mutta taitaa ajokausi alkaa ennen kuin sellaista ilmestyy hyllyihin.

    Kiitos jo etukäteen palautteesta.
    juu, päivitäpäivitä ensin ennen ku teet hätiköityjä temppuja. mulla ainakin desipelit nousi aika lailla. pitäis kyllä kuulua riittävästi. jos ei niin kypärässä vika. vaikka ois kuin bmw.. ainaki shoei:n potassa ei voi pitää edes volyymejä täysillä. kuuluu 210 kmh.n asti ainaki..
  26. #356
    Tervehdys, kertokaapa nyypälle, että miten tuon Senan kanssa on, kun normaalisti umpipotan kanssa lähes kaikki pitävät tulppia päässä, mutta ei kai Senan kanssa? Eli siis tuulensuhinat ja kaikki muut kohinat tulevat väkisin korviin eikö? Miten tuon asian kanssa olette oppineet elämään?
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  27. #357
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys, kertokaapa nyypälle, että miten tuon Senan kanssa on, kun normaalisti umpipotan kanssa lähes kaikki pitävät tulppia päässä, mutta ei kai Senan kanssa? Eli siis tuulensuhinat ja kaikki muut kohinat tulevat väkisin korviin eikö? Miten tuon asian kanssa olette oppineet elämään?
    Vastaan vaikkei mulla just Senaa olekkaan niin kyllä minä ainakin pidän tulppia, ne suodattaa sopivasti suhinat pois ja silti kuuluu musat ja puhelut aivan hyvin vielä moottoritie nopeuksissa.
  28. #358
    Mä ostin sena smh10r versioon saatavan kuuloke liitännän ja eilen ekaa sen kanssa ajaneena oon hyvin tyytyväinen ostokseen..kaiuttimien kanssa oli ongelmana suhinat kovissa nopeuksissa ja äänenlaatu ja kuuluvuus ylipäätänsä.
    KooTeeÄm
  29. #359
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa petebandit kirjoitti Katso viesti
    Vastaan vaikkei mulla just Senaa olekkaan niin kyllä minä ainakin pidän tulppia, ne suodattaa sopivasti suhinat pois ja silti kuuluu musat ja puhelut aivan hyvin vielä moottoritie nopeuksissa.
    Kyllä, juuri näin. Tulpat päähän vaan.
    Äänenlaatu on omaan korvaan huomattavasti selkeämpi näin kun ei huku suhinoihin.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  30.  
  31. #360
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen

    Mikäs nyt? Senan kotisivut jumittaa e-mail checkin kohdalla, kun yritää päivittää. Lisäksi tuo Device Manager ei tunnista koko laitetta.

    Kuka ammutaan?

    Edit:
    Senan päivitysvastaavalle lähtee luoti kirjekuoressa. Sainhan tuon onnistumaan, kun asiaan perehtyi, mutta ei mene kuin elokuvissa tai vaikka Garminilla.
    Viimeksi muokannut: JMH; 23.03.2014 klo 18:01. Syy: Problem solved
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 12 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen