Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Tekisi mieli ostaa avattava kypärä....mutta mikä oli laadullisesti hyvä ja hiljainen ?
    Olen pohtinut HJC R-PHA kypärää, johon saa myös integroituna kypäräpuhelimet.

Onko kellään kokemuksia tuosta kypärästä tai mikä muu avattava kypärä olisi hyvä ?
    Lainaa maran1 kirjoitti Katso viesti
    Tekisi mieli ostaa avattava kypärä....mutta mikä oli laadullisesti hyvä ja hiljainen ?
    Olen pohtinut HJC R-PHA kypärää, johon saa myös integroituna kypäräpuhelimet.

Onko kellään kokemuksia tuosta kypärästä tai mikä muu avattava kypärä olisi hyvä ?
    No ei ole HJC:stä kokemuksia mutta Schubertista on. C3 on ollut minun päähäni sopiva. Uusimmassa suomenkielisessä Motorrad ledessä on testi avattavista kypäristä, siinä HJC pärjäsi hyvin.
    Taivas saa odottaa
    Turvallisilta nuo ei ainakaan näyttänyt kun MP EAK kurssilla kouluttaja astui tuommoisen Schubert C3 kypärän päälle, niin meni kuin muovi pönttö kasaan
    ---------------------------

Mattipoeka

KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

www.mattipoeka.com
  4.  
    on kokemuksia !! 2kk vanha kypärä,heti alussa meni tumma visiiri vaihtoon...valuvika, nyt meni leukasuojan nivelpään kiinnike katki , todella heiveröiseltä näyttää ne muovi kiinnikkeet
    takuuseen menee ! mutta jos ei ole tuote kehittelyä tapahtunut nii mitenkä pitkään tulee kestämään ?