Olen suunnitellut tekeväni "syrjähypyn" hondalleni ja mielenkiintoiselta menopeliltä vaikuttaisi Jammun 1200 V-Max.
Jotakin juttuja olen V-Maxista lueskellut ja tullut siihen tulokseen että kyseessä ei taida olla "mikä tahansa customi".
Siispä kysyn teiltä kokeneilta V-Max kuskeilta:
1. Onko pyörä niin tehokas että lähtee äkkinäiseltä käsistä, esim. pitääkö ottaa varovasti liikkeellä lähdöt? (ajan kanssa varmaan oppii mutta ettei joskus tule liikaa annettua hanaa ja that´s it...)
2. Millainen peli matka-ajossa?
3. Huollot? Millaisia, kuinka usein?
4. Vakuutukset, riippuen tietenkin yhtiöstä ja bonuksista mutta noin suurinpiirtein..
5. Tekeekö V-Maxilla mitään jos tykkää enimmäkseen fiilestellä mutka teillä?
Kiitoksia vaivannäöstä!![]()
on siististi CooL...
En ole omistaja, mutta Vmaxilla ajanut
1. Ei lähde kintaasta erityisen helposti.
2. Riippuu asenteesta.
5. Kyllä sillä voi mutkaakin ajaa, eikä tarvii ajaa kauhean kovaakaan, että on mukavaa.
Itselle tuo oli kyllä pieni pettymys.
Retired
Kun nyt ei muita vastauksia ole tullut niin laitetaan tähän omat kokemukset. V-max ollut alla kohta vuoden päivät.
1. ei lähde lapasesta mitenkään erityisen herkästi, varmaankin massa auttaa
2. ei mikään kummoinen matkapyörä pienen tankin takia. Kamaakin aika hankala pakata mukaan. Tästä huolimatta suunnitelmissa lähteä tänä kesänä Norjaan
3. ei ole vielä kokemuksia huollosta mutta ei ainakaan etukäteen tiedossa mitään erikoisempaa tähän liittyen
4. LV 50e kuussa eli ei mun mielestä paha
5. Joo, tosi kiva peli mutkapätkillä. Kunhan pitää mielessä että massaa on "paljon" ja jarrut on tehottomat eli rauhassa cruisaillen.