Ensimmäistä kesää otsikon mukainen pyörä perseen alla. Lämpömittari nousee melko nopeasti yli 100 celsiuksen esim. kaupunkiajossa. Onko normaalia? Maantiellä näyttää 85-90. Puhallin näyttäisi toimivan. Onko puhaltimessa useampia nopeksia?
Normaalia on. Ei muuta ku kovaa ajoa!
Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
Saattaa mennä kovilla helteillä ruuhkissa pitkälle toiselle sadalle... ja sekin on vielä normaalia![]()
Honda CBR1100XX
Vähän kovempi maantielämpötila näyttäisi olevan kuin omassa 05-mallissa, jossa lämpö maantienopeuksissa on 81-83.
Jep, tuollaistahan se on ja jos ulkolämpötila om ~30 asteen paikkeilla, kuten viime kesänä ja puhallin pyörästää valoissa odotellessa päälle, niin ei tarvitse ajajan vilua valitella.
Joskus tuntui, että taju lähtee ja oli pian päästävä liikkeelle.![]()
"Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
VFR:kin lämpiää kuumana päivänä vähänkään jonoutuvassa kaupunkiliikenteessä helposti yli 100 asteen. 105:ssä alkaa flekti työntämään lämpöä kintuille ja kun muutenkin istuu V-koneen toisen lohkon päällä, niin aijai: ei ainakaan palele
Poistin keväällä PAIR-venttiilin ja perstuntumalla sanoisin, että se laski lämpötiloja muutamalla asteella keskimäärin.
"Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
Tallissa: 350EXC-F
Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec