Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Ensimmäistä kesää otsikon mukainen pyörä perseen alla. Lämpömittari nousee melko nopeasti yli 100 celsiuksen esim. kaupunkiajossa. Onko normaalia? Maantiellä näyttää 85-90. Puhallin näyttäisi toimivan. Onko puhaltimessa useampia nopeksia?
  2. #2
    Normaalia on. Ei muuta ku kovaa ajoa!
    Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
  3. #3
    Saattaa mennä kovilla helteillä ruuhkissa pitkälle toiselle sadalle... ja sekin on vielä normaalia
    Honda CBR1100XX
  4. #4
    Vähän kovempi maantielämpötila näyttäisi olevan kuin omassa 05-mallissa, jossa lämpö maantienopeuksissa on 81-83.
  5. #5
    Jep, tuollaistahan se on ja jos ulkolämpötila om ~30 asteen paikkeilla, kuten viime kesänä ja puhallin pyörästää valoissa odotellessa päälle, niin ei tarvitse ajajan vilua valitella.
    Joskus tuntui, että taju lähtee ja oli pian päästävä liikkeelle.
    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
  6.  
  7. #6
    VFR:kin lämpiää kuumana päivänä vähänkään jonoutuvassa kaupunkiliikenteessä helposti yli 100 asteen. 105:ssä alkaa flekti työntämään lämpöä kintuille ja kun muutenkin istuu V-koneen toisen lohkon päällä, niin aijai: ei ainakaan palele

    Poistin keväällä PAIR-venttiilin ja perstuntumalla sanoisin, että se laski lämpötiloja muutamalla asteella keskimäärin.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec