http://goo.gl/maps/lBRpCNo nyt kerkesin .Eerolan kauppa Janakkalan Saloisilla oli rasti
![]()
Viimeksi muokannut: WH-67; 27.07.2012 klo 23:24.
Tää olikin haasteellinen juttu,pysähdyin Poikmetsän rastin jälkeen Koivukehän risteykseen tutkimaan josko uus rasti olisi tullut,no ei ollut.Ajelin siitä Oitin tauko-kioskille,jossa oli kaikki etelä-suomen LP:n yksiköt kahveella.Siinä kahvia ryystäessäni tutkin nettiä josko rasti olis tullut,no olihan se.Olis vaan siitä Koivukehän risteyksestä ollut lyhyt matka Saloisille.Noh toi mun "sääreväristin" on tehty huononpia polkuja varten,joten tien kuntohan on oikeastaan loistava,Osin lykkäsin hiekkateitä pitkin.Pari viikoo takaperin olin itse laittanut kuvarastin noin 2 km:n päähän tuosta kaupasta kurapyöräfoorumille.
Mutta laitetaanpa uutta putkeen,eli tuommoinen rakennus:
Vihje:Hausjärvellä
Viimeksi muokannut: WH-67; 27.07.2012 klo 18:55.
http://goo.gl/maps/Eyiy
Tässä pätkä jos haluaa kokeilla paikattua, reikästä, mutkaista asfalttipätkää
Kakspäällä oikein nautinto kierrellä monttuja.
Honda vfr 750f -92
Ei tahdo
Meinasin tuolla Saloisissakin huitaista lepikkoon pariin kertaan kun oli yllättävän jyrkkiä mutkia, hiekkaa ja reikiä tiessä... onneksi suurimmat pomput oli maalattu punaisella. Kaiken lisäksi eksyin ja jouduin kaivamaan navin esille, että löysin kotiinSori OT!
Tuo uusi on hiton tuttu vaan kun ei sytytä... ei silti ei ainakaan minun takia tarvi helpottaa... keksin kyllä kohta![]()
Viimeksi muokannut: perttuvv; 27.07.2012 klo 19:39.
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu. Pappilan paksuposki piski pisti paksun papukeiton poskeensa...
Ennen iltaa en ainakaan itse ehdi tuonne... mattopyykkiä ohjelmassa
Edit: Pahoittelut jos helpotin liikaa, mutta hyvät ajokelit ja itsellä meni aika tovi ennen kuin keksin paikan ja että WH oli jättänyt kuvaan vinkin... no muut on varmaankin nokkelampia keksimään näitä![]()
Viimeksi muokannut: perttuvv; 28.07.2012 klo 10:59.
Plaah, olisi piänyt kattoa onko tämä haettu, ajeltiin aamulla kymmenen jälkeen mestan ohi...
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Hmmm..pienellä herlokkisolmuilulla ehkä tiedän. Jos on se, mitä kuvittelen niin aikasta kaukana tälle illalle enää hakea.
Heitäkkö jotain vinkkiä millä suunnalla, niin ei veny jahti turhan paljon.
Viimeksi muokannut: Smistik; 31.07.2012 klo 19:48.
?
Tämä Lopella Rautakoskentiellä, siis täällä, oleva talo taisi olla Salonkylän pienviljelijäin osaston talo. Miljoona kertaa tullut ajettua ohi, mutta ei sytyttänyt ennen vinkkiä.
Viimeksi muokannut: perttuvv; 30.09.2012 klo 20:32.
Lähdin harhailemaan teille tuntemattomille ja löysin itseni tällaisestä pihasta.
Jos löydätte mut edelleen haahuilemasta täällä, niin saa saattaa ihmisten ilmoille
Edit: Kuva isompana ettei tarvitse siristellä...
Viimeksi muokannut: perttuvv; 30.09.2012 klo 20:34. Syy: Kuvapalvelin vaihdettu
^
Vähän ennen neljää katselin puutarhatuolista aurinkovarjon alta, että nyt taisi TLi lähteä rastille![]()
Uusin kuva oli viime vuonna hämeen kuvajahdissa, mennäänkö toista kierrosta![]()
Honda vfr 750f -92
Jumankekka joku oli sitten naamioitunut pyöränsä samanlaiseksi kuin sinulla... Ei silti, tänään näin 54:lla punaisen VFR:n ja olin aivan saletti, että Meteor oli ehtinyt ennen minua Salonkylään
Ja anna Meteor mennä vain... jos löydät... vuodessa monta asiaa ja paikkaa ehtii unohtua![]()
Hattelmalanharjun näköalapaikka Hämeenlinnassa.
Ja uusi samantien
![]()
Viimeksi muokannut: perttuvv; 30.09.2012 klo 20:36. Syy: Lisätty karttalinkki
Tämän täytyy olla Pertun suosikkipaikka, PERTTUlantie ja PERTTUlan toimipaikka
Ihme kun malttoi lähteä kuvauspaikalta
Uusi tämännäköinen
![]()
Honda vfr 750f -92