Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
    Lainaa collikka kirjoitti Katso viesti
    ketjuvahat pitäisi lailla kieltää, on ajan myötä kuivuttuaan sellaista paskaa...

pikkuhiljaa ketjuja vaihteistoöljyllä voitelemalla irtoaa...
    Pitäs tosiaa kieltää no per... Itte käytän blue tac made by bel ray tai tiiä sitte kuka tehny mut toimaa mun tarpeisiin vallan mainiosti.

unohtu kertoa millä pestä. Esim pensseli ja diesel jokin lempeä liottava ja kumma kyllä se löytyy mittarista. EI BENSA!!
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Sinun tulee olla rekisteröitynyt voidaksesi kirjautua sisään. Rekisteröityminen vie vain hetken, mutta antaa sinulle lisää mahdollisuuksia. Sivuston ylläpitäjä voi myös antaa erityisoikeuksia rekisteröityneille käyttäjille. Muista lukea käyttöehtomme ja siihen liittyvät käytännöt ennen kirjautumista. Muista myös lukea keskustelufoorumin säännöt.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    valopetrooli, lamppyöljy tms pesuun sen ekan kerran. sitten jatkossa voitelu jollain jäykällä oikealla öljyllä tyyliin perämoottorin vaihteistoöljy tms. Toimii ja pysyy kondiksessa. vielä kun nakkaa öljytessä perän pukille ja antaa rullailla niin ei mene liiotteluun se öljyäminen
    www.trackpunkracing.com
    Ajaa muutaman sata kilometriä kaatosateessa niin riimut kiiltää kui juutaisen m**a.
    Taivas saa odottaa
    Lainaa BlackCat kirjoitti Katso viesti
    Ajaa muutaman sata kilometriä kaatosateessa niin riimut kiiltää kui juutaisen m**a.
    Ei muute oo totta tuo.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa BlackCat kirjoitti Katso viesti
    Kurapaskassa ne on silloin.
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Sinun tulee olla rekisteröitynyt voidaksesi kirjautua sisään. Rekisteröityminen vie vain hetken, mutta antaa sinulle lisää mahdollisuuksia. Sivuston ylläpitäjä voi myös antaa erityisoikeuksia rekisteröityneille käyttäjille. Muista lukea käyttöehtomme ja siihen liittyvät käytännöt ennen kirjautumista. Muista myös lukea keskustelufoorumin säännöt.

No perjantai. Milläs mä noi fotot sit saan linkitettyä tänne? Koitin jo tota liitä kuva nappiakin, mut en osannu.. Vai onko tuolta foorumilta joku linkityskielto..?
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Ei muute oo totta tuo.
    Amen.
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    No perjantai. Milläs mä noi fotot sit saan linkitettyä tänne? Koitin jo tota liitä kuva nappiakin, mut en osannu.. Vai onko tuolta foorumilta joku linkityskielto..?
    Ilmeisesti linkki aukeaa vain rekanneille.
    Lainaa TUX kirjoitti Katso viesti
    Mitä niitä pesemään? Töhnä suojaa hyvin. X-rengasketjuja ei tartte öljytä. Spräyvaseliinia joskus, jos säilyttää pyörää räystästipun alla. Liika töhnä lentää vattuun. Varsinaiset liukupinnat on siellä tiivisteitten takana kestovoideltuina. Sitte jos ketju alkaa venymään ja pitää kiristellä, se on menoo, ei niitä pelasta enää mikään. Syöpi rattaatkin mennessään. Sitte ne voi ajaa loppuun jos tahtoo. Mulla on nyt 15.000 ajetut ketjut ja rattaat, eio tarttenu vielä kiristää.
    Eiköhän se voitelu auta niitä ketjun rullia, ne kun ei ole tiivisteiden takana kuten tapit...
    Valopetrooli. Sillä lähtee hyvin paska irti ja se myös voitelee hieman toisin kuin bensat, liuottimet ja muut pesuaineet.
    Ei kiinnosta pätkääkään
  12.  
    Lainaa adenauer300 kirjoitti Katso viesti
    Valopetrooli. Sillä lähtee hyvin paska irti ja se myös voitelee hieman toisin kuin bensat, liuottimet ja muut pesuaineet.

Kokeilin sitäkin tänään, mun mielestä öljyllä lähti paremmin.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12