Oliskohan täällä ketään 170cm pitkää kuskia joka olisi löytänyt bandiittiin sopivan pleksin?
Itsellä ainakin vakioleksi ja MRA:n sport touring pleksi aiheuttavat melkoista kypärämelua.
Ei viitsisi ostaa jokaista erillaista pleksiä ja kokeilla että sopiva löytyy.
Eli jos joku osaisi suositella jotain niin olisin kovasti kiitollinen.
Melu loppuu kun kypärä on puhtaassa ilmassa.
Eli alkuperäinen miinus jotain senttimetrejä.Minulla muistaakseni -8cm.
Laitoin omaani pienellä lisäpleksillä olevan mallin ja toimii.
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Eli vaihtoehtoina on ottaa saha käteen ja lyhentää pleksiä tai hankkia se ruma (oma mielipide) lisälärpäke?
Kysästään vielä olisko joku kokeillut jotain tuplakupla lärpäkettä kun sellaisiakin on tarjolla?
Varmaan halvin ratkaisu on ensin ottaa orkkispleksistä vajaat 10cm pois ( ite tein näin pituuteni 178cm) jos ei toimi niin sitten ostaa jotain tourinkia. Minulla tämä pleksin lyhentäminen pienensi kypärämelua huomattavasti.
Se ei pelkästään tunnu hyvältä, vaan se myös on sitä.
Kas vain. Ostin juuri ison rosmon, jossa oli givin touring pleksi ja mukana originaali. Touring kohisi jnkverran, noten laitoin originaalin ja äänet hiljeni tosi lailla. Olen 190 cm, joten taitaa olla mulle optimaalinen asetelma. Toki ukkoon sitten tuulee enempi kovalla vauhdilla, kaikkeahan ei saa kerralla (paitsi maxiskootterin täyspleksillä, siitäkin on kokemusta).
Plootu
Burgman 07 400
Bandit (GSF) 1250 SA
Kiitos Suzu-ukko kysymästä. Taidan kuitenkin toistaiseksi pitää pleksioption omassa varastossa. Vaihtaminen ei ollut satamonimutkaista. Mulla olisi kyllä ylimääräinen musta V35 monokey sivulaukku oikealle puolelle?
Plootu
Burgman 07 400
Bandit (GSF) 1250 SA
Hei. Vajaa 2m pituutta on minullakin ja samaisessa laitteessa puigin tuplakupla toimii enkä pois antaisi. On lisäksi katseenkestävä.
Mulla 184cm vartta ja paikallaan orginaalissa Laminar Lip lisäohjain. Hyvin toimii, kunhan sai korkeuden kohdalleen![]()
Kawasaki ZRX 1100 -98
Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000