Kiitos Miinusmerkki! Ja sori niille keiden mielestä reittien jakaminen täällä ei ole hyvä idea. Enpähän enää jatkossa sitten kysele moisia jos tuo ei ole tapana.
PS. Ja juuri tuollaista karttakuvaa tarkoitin niin näkee suunnilleen mistäpäin "Uuttamaata" noita reittejä kannattaa aloittelijankin lähteä etsimään.![]()
Viimeksi muokannut: JaySon1; 31.05.2012 klo 17:20.
Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi
Suzuki GSX-R 750 -93
Ei tuossa nyt mistään niin vakavast asiasta ollut kyse, lepo vaan![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Huh, luojan kiitos ei vakoilusyytökset heränneet! Olen muuten huomannut että on hyvin helppoa näyttää töissä ahkeralta kun jauhaa paskaa täällä .ORGin foorumilla!
Nyt menee jo OT:ksi.. joten![]()
Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi
Suzuki GSX-R 750 -93
Juu ei tai missä kohtaa tullut kukakin vastaan ;)
Letkassa on aina mukavempaa!![]()
Tuolla on ihan päteviä reittejä listattuna jos jaksaa kahlailla, kaikki reitit sopii myös aloittelijoille kunhan ajelee omien kykyjensä mukaisella vauhdilla. Ei täällä sentään mitään alppikippuroita rotkopudotuksella löydy
http://www.moottoripyora.org/keskust...en-mutkareitit
Honda CB1000R
Yamaha FZ6-N
Suzuki Intruder 1400
Honda Hornet 600
Yamaha Diversion 600
Reittien julkaisuista on erilaisia näkemyksiä. Torstaiset PK-ajelut eivät julkaise reittejä etukäteen eivätkä taida muutkaan pääkaupunkiseudulla. Mutta esim Jyväskylässä reiteistä näytetään sovittavan etukäteen.
Sunnuntaina ajettavan TouRinki-letkan reitti julkaistaan aina sen jälkeen kun se on ajettu. Mutkapätkät Uudenmaan alueella on ihan niitä samoja kaikilla letkoilla, mitään ihmeellisiä salaisuuksia ei ole.
Netistä löytyy myös ihan nettisivusto mistä löytyy jo melko hyvin myös suomalaisia mutkapätkiä. bestbikingroads.
Viimeksi muokannut: Go-Za; 03.06.2012 klo 09:52.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Nunnii, ans kattoo ny mitä tiistaina saahaan aikaan jos saahaan. Mä makoilen sairaalassa ja pääsen ehkä ulos maanantaina. Eli kutsu tulee maanantaina tahi sit siirtyy viikolla![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Mukana ollaan, jos ajelut järkätään vaan![]()
YZF-R 750
Porilainen wannabee rahtari ;)
Hieno video. Vielä kun olisi näkynyt nopeusmittari.
Eipä ole minulla kaksipyöräistä, Kun edellisen myin pois
-70 luvun puolivälissä.
Mutta ensi vuonna ostan itselleni synttärilahjan (60v)
Sitten pitää katella koulujen tarjontaa käsittelykursseista.
Joten vuoden päästä olen letkassa mukana.![]()
Viimeksi muokannut: R1ivattu; 08.06.2012 klo 16:34. Syy: poistettu lainauksesta upotettu video
joo koittakaas saada tiistai ajot taas, tiistai sääennuste ainakin tällä hetkellä ok...
Hypermotard
No mie oon sairaalassa edelleen, ainaki torstaihin saakka. Jos vkonlopuks pääsen ulos ja kelit on kohillaan niin vois sillon kattoa taikka sitte ens vkon alussa. Voidaanhan me järkätä Meikun sisäänajorampeissa aika-ajot, vuorotellen pääsisäänkäynnin ja päivystyksen kautta. Paluu pääsuoralle tapahtuu Haartmanin sairaalan edustalla olevan liikenneympyrän kautta![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Miks sie oot sairaalassa?
Haartmanniin en tuu ku ne hoitajat on niin tympeitä. Diabeetikkona olin kerran lähdössä reissuun ja verensokerimittarin liuskat loppu (joo oma moka kun en ollut hakenut ajoissa lisää unohduksissani). Oli vielä joku pyhä ja paikka mistä niitä saa niin kiinni. Koitin sitten sanoa, että jos eden muutaman liuskan sais matkaan niin pysyis hengissä mut sitä vaan haistateltiin.
Mut kyllä toisaalta sellanen rullatuoli ralli vois hauskaa ollaJa Guess, onhan siellä kahvilaa ja välipalakonetta niin ei tarvii vetää edes yhden pysähdyksen taktiikalla
![]()
Suzuki GSX-R 750 -93
Seuraavat hitaat kun on, ni toivottavasti osuis kalenteriin siten, että pääsis messiin.Ois mun eka letka-ajo. Pitääkin tankata heti kun ehtii, kertauksen vuoksi letka-ajo-opas.
![]()
Kawa ER-6F vm. 2013
ex. Honda CBR600f vm. 2006
ex. Kawa ER-6N
Huomiselle olis hyvä saada ajot, ainakin kelien puolesta![]()
YZF-R 750
Porilainen wannabee rahtari ;)
Ens tiistai 12.6. ajellaan. Laitan oman ketjun siitä![]()
Mopovapaa vuosi