Sivu: 8 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 1688:sta
    Heh, en heti uskaltanut siihen vinkkiä laittaa, kun pelkäsin kovin et nää meidän superjahtaajat löytää sen muutoinkin supernopeesti ja niinhän siinä sit kävi

Ne kun ajavat vissiin aina tätä puuhaa silmälläpitäen
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Lainaa Fibanacci kirjoitti Katso viesti
    Joo, mun kommentti oli lievää sarkasmia. Suurin osa näistä rasteista on tällaisen ei päijät-hämeestä kotoisin olevan kaverin näkökulmasta toivottomia löytää ilman mitään vinkkejä. Mun mielestä kuvasta olis hyvä päästä jollain tavalla kärylle millä alueella (vähän suppeammalla kuin päijät-häme) rasti voisi sijaita.Tai sitten vois laittaa vähän vinkkiä paikan toiminnasta jos se ei kuvasta ilmene. Esim. tämän aitan yhteydessä jos olis ollut jotain mainintaa museosta niin olis voinut vähän rajata mahdollisuuksia. Tuskin se olis silti löytynyt mutta ei ihan niin epätoivoista olis sentään.
    Ideanahan olisi, että jo kuvasta voi saada vinkkiä. itse pyrin tähän. Kuvaan joku vinkki, talon numero, teksti talon seinässä, mainoskyltti, tienviitta jne. kaikista kuvista pystyy päättelemään about missä kunnassa se on, googletella ja rajata aluetta päättelyn tuloksena. Jos ei jo itse kuvassa ole mitään, mikä kertoisi sijainnin, voi pienen vinkin heittää.. googlettamisella ja googlen autolla ajelemisella pääsee pitkälle. Jokaisen oma asiahan se on, laittaaako vinkkiä vai ei, mutta itse tykkään, että rasti on helposti tunnistettavissa.
    Voehan kaikki ystävällisyyttään rajata/hakea kuvaan jonkun kiintopisteen, mitä sitten muut saa tatti syyhyssä etsiskellä..
    ja niin että kaikilla on mukavaa.

-TeGGe
    Kawasaki z750 Candy limegreen.
    Ex:Suzuki GSX600F Red.
    Lainaa Pjootor kirjoitti Katso viesti
    Monille tuo rasti ei ollut lapsellisen helppo, pyrkimys on mun mielestä siihen että jokaisella joka haluaa osallistua on siihen mahdollisuus, ja helppoa myös ettei tarvitse viettää tunteja googlen kartan ääressä löytääkseen jotain joka jonkun muun mielestä on helppo

Kun laittaa osoite ym. Tietojen luovutus kiellon muilta kuin viranomaisilta niin on aivan sama missä rekkari näkyy ja kuka tietää mikä nimi minkäkin käyttäjätunnuksen takana majailee
    Jo vain tätä ajattelin, salausta, niin vain nimen saa tietoon. Mutta jos salaus on jäänyt tekemättä, niin tulee myös osoitteita. Eipä muuta.
    <p>.</p>
    Lainaa TeGGe kirjoitti Katso viesti
    Ideanahan olisi, että jo kuvasta voi saada vinkkiä. itse pyrin tähän. Kuvaan joku vinkki, talon numero, teksti talon seinässä, mainoskyltti, tienviitta jne. kaikista kuvista pystyy päättelemään about missä kunnassa se on, googletella ja rajata aluetta päättelyn tuloksena. Jos ei jo itse kuvassa ole mitään, mikä kertoisi sijainnin, voi pienen vinkin heittää.. googlettamisella ja googlen autolla ajelemisella pääsee pitkälle. Jokaisen oma asiahan se on, laittaaako vinkkiä vai ei, mutta itse tykkään, että rasti on helposti tunnistettavissa.
    Voehan kaikki ystävällisyyttään rajata/hakea kuvaan jonkun kiintopisteen, mitä sitten muut saa tatti syyhyssä etsiskellä..
    ja niin että kaikilla on mukavaa.

-TeGGe
    Juuri tämän takia jätin edellisen rastini osoitteen siinä seinässä näkyviin...
    Etukäteen kun ei voi koskaan tietää mikä on sopivan helppo tai liian vaikea vinkillä tahi ilman...
    Se mikä on toiselle helppo, ei toiselle aukea ollenkaan!
    Macce

http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
    Niin, ja kameran kuvasta saa ihan erilaisen näkymän kuin sitten kun on ihan itse paikanpäällä katsomassa
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Onko liian helppo vai vaikea. Eiköhän google tiedä tämänkin paikan..
    Live now, regret later!

CVO Limited
    Ja uutta helppoa:
    Live now, regret later!

CVO Limited
    jaahast.. launeen perhepuisto

ps. joku halusi väenväkisin tulla kaivamaan nenää tohon kuvaan..
    Ja mistä aukeaa näkymä tämä:

[QUOTE=TeGGe;6065744]Ja mistä aukeaa näkymä tämä:

Tässä on muutamat henkilöt protestoineet kohteita. Tämä on minunkin mielestä sellainen kohde jota ei tulisi laittaa haettavaksi. Kyllähän tämänkin löytää etsimällä ennemmin tai myöhemmin mutta.... Tietääkö joku kohteen vai pyydetäänkö Teggeä hakemaan uudestaan jollain tavalla tunnistettava kohde jahdattavaksi ?

Ei herneitä nenään
    Suzuki GSF 1250SA -08
    Tämähän on ihan tunnistettava kohde, tuosta kun on kerran ajanut niin sen löytää kyllä...

Mä voin sen hakea ja pistää sit jotain muuta

Aattelin et tän paikan tunnistaa hyvin kuka vain ja siksi en sitä lähtenyt poimimaan
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Helppohan tää on toisin kuin muutama edellinen. Ei vaan ehdi ajelemaan.
    Honda Africa Twin RD04 -91
    Eihän siinä sitten mitään kun useampi tietää paikan. Rasti löytyy ja seuraava tulee taas jahdattavaksi .
    Suzuki GSF 1250SA -08
    On tosi tuttu maisema. Ei vaan saa päähän missä tää on. Mun mielestä tällainen on ihan ok kuva,
    Kyllä ennenpitkään joku löytää ja saa samalla vaikka vähän kauempaakin tulevat mahdollisuuden ettei
    Kuva vaihdu 20min sisällä.

Ja ainahan kuvan laittaja voi laittaa vinkkiä mikäli paikkaa ei ole kohtuullisessa ajassa löydetty.
    Lainaa iXi kirjoitti Katso viesti
    ... Mun mielestä tällainen on ihan ok kuva,
    Kyllä ennenpitkään joku löytää ja saa samalla vaikka vähän kauempaakin tulevat mahdollisuuden ettei
    Kuva vaihdu 20min sisällä.

Ja ainahan kuvan laittaja voi laittaa vinkkiä mikäli paikkaa ei ole kohtuullisessa ajassa löydetty.
    Oon kyllä ihan samaa mieltä tästä asiasta.
    TRIUMPH Speed Triple 1050 -07, Matt Black

Tässähän tämä kärpäsen reunalla

Uutta kun keretään
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Lainaa Sapa kirjoitti Katso viesti
    Oon kyllä ihan samaa mieltä tästä asiasta.
    Aina tarvitaan lisää jahtaajia. Ei tämä homma pysy mielenkiintoisena muutamalla aktiivisella henkilöllä. Kohteita on hauska etsiä läppärinkin kanssa ajankulukseen mutta mielestäni etsittävä kohde tulisi olla pikkaisen selkeämpi. Tätä kuvaa ei esim kännykällä paljoa viitsi ihmetellä ( ei tietysti ole pakkokaan muuta kun se on kivaa ). Näissä asioissa mielipiteitä on yhtä monta kuin jahtaajiakin, joten domokratia puhui ja kohde on ok.

Sopisiko porukalle kokoontuminen Lahden satamaan maanantaina 18.6 klo 18 ? Olisi hauska nähdä koko porukka samalla kertaa.

ps. osuiko Kärpässen reuna suunnilleen kohdalleen tuonne Kuukkeli kartalle ?
    Suzuki GSF 1250SA -08

Tässähän sitä uutta olis, helppoa kuten aikaisemminkin

Mistä lienee löytyy nämä seinä kuvatukset
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Sinnehän se kohalleen kajahti

Tosi komeet maisemat tuolta, ei uskois et on melkein kaupungin keskustassa
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Hirvi vai eiiiiii...Ei voinut vastustaa kiusausta
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
    Niitähän ne niin...elikoita elikossa
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Sinnehän se kohalleen kajahti

Tosi komeet maisemat tuolta, ei uskois et on melkein kaupungin keskustassa
    Taisivat noi komealla paikalla olevat rivarit vähän vajota rinteen mukana. Kaipa ne ovat taas asettuneet aloilleen. Tämä on jotain kuulopuheita ei siis totuutta .

Tuosta Hirvitaiteesta ei ole hajuakaan.
    Suzuki GSF 1250SA -08
    Hymiöt antaa viitteen mistä suunnasta etsiä
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Pahoittelen tosiaan tuota kuvaani, pitimi vinkiksi laittaa, että kempin tehdas näkyy taustalla.... unohdin siinä temmeltäessä.. pahoittelen.
    Itse kun tuossa juuri paasanneena, että vinkkiä kuvaan ja sitten itse unohdin.. Seuraavalla erää vähän paremmin.
    Itsellä ei ole kyllä hajuakaan uudesta rastista
    Niitähän ne niin...elikoita elikossa
    Niinpä...oikeestaan ei enempää voi antaa vinkkiä
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Lainaa TeGGe kirjoitti Katso viesti
    Pahoittelen tosiaan tuota kuvaani, pitimi vinkiksi laittaa, että kempin tehdas näkyy taustalla.... unohdin siinä temmeltäessä.. pahoittelen.
    Itse kun tuossa juuri paasanneena, että vinkkiä kuvaan ja sitten itse unohdin.. Seuraavalla erää vähän paremmin.
    Itsellä ei ole kyllä hajuakaan uudesta rastista
    Ei täällä mitään tarvitse pahoitella. Jokainen saa sanoa mielipiteensä asioista. Toisille kohde oli helppo ja toisille ei niinkuin yleensäkkin. Pjootorin uusi kohde on kyllä harvinaisen selkeä mutta ei varmast kaikillei aukea, jos ei ole kyseisessä laitoksessa aikaansa viettänyt. Jatketaan ja pidetään "säännöt" mielessä. Mielummin mennään liian helppoja kuin vaikeita periaatteella.

-------------------
    7§ Kuvattavien paikkojen tulisi olla kohtuudella jokaisen tunnistettavissa ja tunnistamista voi tarvittaessa helpottaa vihjeillä
    ----------------------

Laittaisitteko kommentteja sopiiko tapaaminen Lahden satamassa maanantaina 18.6 klo 18 .
    Suzuki GSF 1250SA -08
    Mää oon töissä sillon 18 päivä kello 16.30 asti, ja sit siitä himaan, joten mulle käy hienosti silloin
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Yritän vaihdella työvuoroa jos sattuu päälle puskemaan, mutta tuo aika käy vallan mainiosti.
    Olisi muutenkin mukava, että kokoonnuttaisiin jossain, näkisi koko köörin - Eli hyvä idea.
    Ajankohta on mainio ja sopivan ajan päässä, että ehtii muutella menoja. Lukkohon vaa jos muillekki käypi Nyt aamuajelulle.. kenties uus rasti tulis vastaan.
  30.  
    monet keltaiset rakennukset katsastettuani viimeinen vaihtoehto oli se oikea..
    kärpäsen kojulu, lahti.

kohta sataa !!
Sivu: 8 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen