Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Tänään tuli tarkistettua -00 600 hornetista venttiilinvälykset,pakoventtiileissä oli välykset jo lähes ylärajalla ja imuventtiilit olivat yhtä lukuun ottamatta lähes alarajalla, ja se yksi oli jo 0,03mm alle alarajan.
    (Pääsääntöisesti pakoventtiileissä kasvaa välykset ajan myötä ja imuventtiileissä pienenee).
    Ei kun nokka irti ja säätöpala vaihtoon.
    Samalla sain intoa vaihtaa nokkaketjun,loppui se hirveä hurlutuskin siinä 4-5000rpm:n kohdalla.
    Ketjunkiristäjä jäi tilaus tavaraksi,joten herkistelin vanhaa vähän paremmin toimivaksi.

    Tämän session päätteeksi synkkasin vielä kaasarit ja olihan sitä eroa tuon venttiilisäädön takia vähän tullut(ed. säätö 2000km sitten).

    Hip hei ja taas ajelemaan
  2. #2
    Paljonko mittarissa ?
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  3. #3
    Kilometrejä mittarissa 50 000.
    -72 cb350
    Ex:xj600 scrambler,ducati monster/scrambler,kawasaki kle 500 -05,ktm 250(300cc) exc -09,ktm 250 sx-f -06,cb600f hornet -08,hornet 600 -00.
    ex:hornet 600 -98
  4.  
  5. #4
    Meillä ajeltiin karvan vajaa 100tkm Hornetilla, eikä mitään tarvetta remonteille.
    Ketjunkiristäjän käytin irti muutaman kerran. Se riittää hiljentämiseen.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex