Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Etujarrut vinkuu..ajattelin palojen olevan loppu mut ei..no vähissä kyllä mut vaihdoin uudet. Samalla tuli rasvattua kaikki liukupinnat mitä purkamatta pystyi ja oli huomattavasti parempi. Selkeästi jumitti aikaisemmin. Mut ei...vinkuna jatkuu. Kun hipaiseekin jarrua niin loppuu heti kyllä, jarruttaessa ei mitään.

Vinkkejä???
    Delvac?

Miten olisi bilteman kitinänvaimennus mattoa palojen taakse?
    Vitosen kokeilu ei ole hinnalla pilattu. Tuote nro 59201

Miten jarrulevyn niitit? Onko ne jumissa?
    Viimeksi muokannut: AimoPamaus; 14.05.2012 klo 22:16.
    Olen miettinyt samaa. Mulla vinkuu takajarru eli sen kanssa nyt vielä tulee toimeen, kun ei tartte niin paljon, mutta koska palat on helppo ottaa irti, ajattelin kokeilla näitä. Halpaa ja helppoa. Vielä jos toimii niin hyvä. Kuparitahna palan ja männän välissä ei siis toimi, mutta helpottaa asennusta.

P.S. Jaahas, AimoPamaus ehti ensin, mutta lähetetään nyt kuitenkin.
    Jos kuparitahnaa et ole vielä kokeillut, niin sitä tosiaan kannattaa testata. Itsellä loppui vinkumiset sillä.
    SV650S -03
    Aprilia RS -01, sähkömoottoripyörä, "Project Blue Smoke"
    Lainaa pertt-UP- kirjoitti Katso viesti
    Jos kuparitahnaa et ole vielä kokeillut, niin sitä tosiaan kannattaa testata. Itsellä loppui vinkumiset sillä.
    Nimenomaan kuparitahnaa tuli tungettua joka rakoon...liike muuttui todella herkäksi ja olin iha varma et nyt toimii...
    Auttaako toi vaimennusmatto nimenomaan jarrujen vinkumiseen vapaana ollessaan? kun siis jarruttaessa vinkuna loppuu..

...Tää on ihan ulkona kaikesta TI-jutuista..mopossa vasta alkanu ite tekee asioita...mihin noi palat pitäs oikei laittaa? ...tyhmiä kysymyksiä jooh...
    Pyöristä en tiedä mutta autopuolella törmäsin samaan ongelmaan tarvikepalojen kanssa, kun vaihdoin alkuperäiset niin vinkuminen hävisi. Kun tuli tehtyä tuplatyöt niin sen jälkeen en ole tarvikepaloihin koskenut. Alkuperäisissä oli valmiina mm. vinkumisenestolevyt liimattuina mutta tarvikepaloissa ei.
    BMW K1300S -13, ex BMW K1200S -07 ex Kawa ZZR600 ex Suzuki PV50
    Muistelen, että kun vanhassa autossani oli aikoinaan vikinäongelmaa, niin sain neuvon pyyhkästä hiekkapaperilla palat. Ainakin tuolloin auttoi.
    mulla on tilauksessa sellasta mömmöä joka suditaan paloihin ja annetaan imeytyä, sen pitäisi auttaa kitinään...

siis yhden asiakkaan kovaäänisesti kiljuviin skodan takajarrúihin tuota meinattiin kokeilla, raportoin sen toimivuudesta kunhan saadaan keskiviikkona kokeiltua...

http://www.finntest.fi/catalog/237/product/674/BG86032
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    mulla on tilauksessa sellasta mömmöä joka suditaan paloihin ja annetaan imeytyä, sen pitäisi auttaa kitinään...
    vaseliinia..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11.  
    Mä hain Biltemasta tota kitinänvaimennuslevyä. Viime sunnuntaina pyörän pesun yhteydessä otin takapalat irti, pesin viinalla (Nesteen jäänesto) palojen takapinnat, leikkasin mattoveitsellä (kun ei tallilla saksiakaan näyttänyt olevan) vaimennuslevystä sopivat palat ja liimasin kiinni. Palojen liikepinnoille vielä kuparitahnaa ja koko paketti takaisin läjään.

Kiitos näkemiin, loppui kitinät ja vinkumiset siihen eli voin suositella. Eihän tässä ole vielä kuin pari kolmesataa kilsaa tullut sen jälkeen mittariin, mutta jarrut toimii hienosti ja hiljaisesti.