Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
    Mulla on kax schuberthia, SR1 ja C3, lisäksi mulla on SHOEI Multitech missä on kitt mukana, ja kaikkein äänettömin mun päässä on SR1 ja sit C3 mut silti vähänkin pitemmälle reissulle laitan korvatulpat koska sitä hiljaisuutta ei vaan voita mikään. 550 kilsaa kun vetää päivän aikana niin kyl korvat huutaa apuva jos ei oo tulppia, ihan sama mikä kypärä on päässä
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
    Tulpat aina korvissa, kun ajan.
    Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.

Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
    Miten ton leukasuojan saa kiinni tohon rpha-10?
    Viimeksi muokannut: Jer3; 09.06.2012 klo 14:21.
    Lainaa genesis66 kirjoitti Katso viesti
    Mulla on käytössä Arain Chaseri ja Schuberth C3. Schubert on vähän hijaisempi, mutta tulppia käytän molemmissa joten ei ratkaisevaa eroa. Arai istuu minun päähän paremmin, mutta silti tulee mielummin käytettyä tuota C3;sta sen helppokäyttöisyyden vuoksi. Avattava on ainakin meikäläisen käyttöön mukavampi vaihtoehto.
    Schubertin etuna muuten ainakin mun edelliseen Suomyyn verrattuna niin korvien kohdalla enemmän tilaa, ei paina tulpat korvissa laisinkaan.
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
    Olen suunnitellut uutta kypärää, joka olisi hiljaisempi. Ilmeisesti Schubertin S1 Pro voisi olla jotain sinnepäin. Nykyisin päässä roikkuu HJC PHA-10 joka on muuten hyvä, mutta mielestäni äänekäs.
    Lainaa R0sm0 kirjoitti Katso viesti
    Olen suunnitellut uutta kypärää, joka olisi hiljaisempi. Ilmeisesti Schubertin S1 Pro voisi olla jotain sinnepäin. Nykyisin päässä roikkuu HJC PHA-10 joka on muuten hyvä, mutta mielestäni äänekäs.
    Menee jo pakkotoistoksi, mutta S1 Pro ei ole varsinaisesti hiljainen. Mölyä senkin sisällä piisaa kuin naulatehtaalla vaikka ei huutaisi itse.

Voi olla hiljaisempi kuin joku toinen, mutta korvatulpat tarvitsee silti vähänkin nopeammassa ajossa.

Hyvä puoli tuossa Schuberin mökässä on se, että pakoäänet kuuluu sisään tosi hyvin. Ei tarvitse kuunnella pelkkää tuulen pörinää. Kokemukseni mukaan myös sirra kuuluu oikein hyvin.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  7.  
    Lienee aina hyvä muistaa että pyörän malli, kuskin pituus ja muutama muukin seikka vaikuttaa huomattavasti siihen miten kova melu potassa pyörii. Se mikä yhdelle on hyvä, ei välttämättä toimi toisella lainkaan. Jonkun gold wingin kuskinpukilla häärivän hottentotin maailma on täysin toisenlainen kuin vaikkapa kaksimetrisen kotarikuskin...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12