Rahat polttelee taskussa. Sain prätkästä hyvän ostotarjouksen ja loppu rahoituskin olisi kunnossa.
Olen hetken kuolannut 848 perään ja niitä näyttäisi nyt olevan käytettynä kohtuu hyvin tarjolla. Kävin koeajamassakin yhen, Vantaan yamaha-centerissä. Kiva peli. Vähän ranteet kovilla mutta kaikkeen tottuu, ja ajoasento tuntuu muuten sopivan pidemmällekin kuskille. Verrattuna esim. uuden malliseen R6:seen paljon tilavampi.
Toisaalta, nykyinen monsteri on mahtava pyörä ja ketterä kaupungissa. Hyvät äänet. Voisin tietty vaihtaa sen uudempaan, 696:n. Saisi pidettyä kutakuinkin samat ominaisuudet mutta päivitettyä uuteen ja tehokkaampaan. Olis "helppo" vaihto. Vaikka sekin on aika matala, 770mm istuinkorkeus, enkä ole käynyt koeajamassa.
Kokemuksia 848?
Fillari
Kompromissi.
![]()
Kävin 848 SF koeajamassa ja kyllä kyykky sykäytti enemmän. Lisäks toi SF on vielä yli budjetin... ehkä kun seuraavan kerran kyykkiminen alkaa harmittaa niin iso SF tulee alle. On se kuitenkin kiva![]()
Fillari
...ja tuosta!
Viivi Pumpaselle Ducati 848 Streetfighter
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Oijoi, nyt se pyörä meni kaupaks. Millä mä nyt ajelen?
Eiks kellää oo mitää sanottavaa 848:sta? Onks noi nettimoton 848 kenenkää palstalaisen?
Fillari
Hienojahan nuo on kuin mitkä. Jos ranteet kestää ajaa niin varmaankin muiden ominaisuuksien kanssa tulee kans toimeen :-)
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
[QUOTE=terowave;6096646]Oijoi, nyt se pyörä meni kaupaks. Millä mä nyt ajelen?
Eiks kellää oo mitää sanottavaa 848:sta? QUOTE]
Reilu 12tkm nyt 848:silla takana ja tyytyväinen olen ollut hankintaan. Ei varsinaisesti sovellu kaupunkiin saati ruuhkissa matelemiseen mutta mutkaiset tiet ja rata taittuu todella hyvin. Ilman Termejä ja chippiä melko vetelä alhaisilla kierroksilla ja ainakin itseltä se vaati hieman tottumista. Termi päivityksellä ongelma poistui ja kaupanpäälle äänet paranivat ihan kunnolla
Mitään sen kummempaa negatiivista ei tule pyörästä mieleen jos huoltojen ja osien kovaa hintaa ei oteta huomioon mutta sen jo varmaan tiedätkin Ducatin omistaneena.
Ducati Hypermotard 950 & Honda CBR 600RR
BMW S1000 XR
Ducati Monster 1200 S
Ducati 848 Dark
Kawasaki ZZR 1400
Honda CBR 1000rr
Honda CBR 1100 XX
Honda VTR 1000 F
Suzuki PV
Tunturi Supersport
Uus pienempi Streetfighter on kova sana. 848:lla ajaneena voin sanoa vain että se on viimeisen päälle hieno kokemus. Itse meinasin ostaa Italia-special-version. Onneksi en tehnyt niin. Enää ei olisi ajokorttia jos sen olisin tehnyt.
Hanki 696:n tilalle hiukka toisenlainen Mörököllihttp://www.nettimoto.com/ducati/monster/1283638. Löytyy myös tämän foorumin myyntipalstalta.
P.S Olen asentanut tankoon korottavat kiinnityspalat, joten ajoasentokin on mielestäni alkuperäistä parempi(olen itsekin suht pitkä kaveri)
Hankinnat on tehty jo![]()
Fillari
No? :confused:
..oho, sielähän se luki allekirjoituksessa.. Ei näy puhelimessa..
Viimeksi muokannut: vtwin; 05.09.2012 klo 21:46.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Onnea uudelle hankinnalle! On tuo 848:kin varmasti hieno laite![]()
Oppija.
Sachs50, Moto Guzzi SP1000, Ducati ST4, 1098S, 1098S, ST3
Turvallisesti kahdella pyörällä. Ajoissa ruokapöydässä ja viimeisenä valmis.