Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Takarenkaan vaihtaminen sujui ongelmitta, kun taljan sai molemmin puolin runkoon niin, että pystyi nostamaan perseen ylös. Etupäässä ei vastaavaa paikkaa ole. Kysymys kuuluukin, että voiko mp:n nostaa etukolmiosta "kattoon" vai pitääkö yrittää löytää jokin muu paikka. Maalaisjärki sanoo, että voisi nostaa, mutta onko näin?

    http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_7.jpg

    Siis tuosta virtalukon alla olevan BMW merkin molemmin puolin talja.
    Retired
  2. #2
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Takarenkaan vaihtaminen sujui ongelmitta, kun taljan sai molemmin puolin runkoon niin, että pystyi nostamaan perseen ylös. Etupäässä ei vastaavaa paikkaa ole. Kysymys kuuluukin, että voiko mp:n nostaa etukolmiosta "kattoon" vai pitääkö yrittää löytää jokin muu paikka. Maalaisjärki sanoo, että voisi nostaa, mutta onko näin?

    http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_7.jpg

    Siis tuosta virtalukon alla olevan BMW merkin molemmin puolin talja.
    Ite oon nostanut suoraan stongasta noita missä sellainen on. Luulis että sen saa siitä etukolmiosta jostain. Eihän toi etupää painakaan juuri mitään ja huomattavasti suurempia rasituksia sinne tulee esim. ajossa jos keulan ylöskytkennän purkaa hätäisesti. Aika huoletta ite riiputtaisin kun vaan saa liinan pujotettua jostain nätisti.
    Speed Triple
  3. #3
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Takarenkaan vaihtaminen sujui ongelmitta, kun taljan sai molemmin puolin runkoon niin, että pystyi nostamaan perseen ylös. Etupäässä ei vastaavaa paikkaa ole. Kysymys kuuluukin, että voiko mp:n nostaa etukolmiosta "kattoon" vai pitääkö yrittää löytää jokin muu paikka. Maalaisjärki sanoo, että voisi nostaa, mutta onko näin?

    http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_7.jpg

    Siis tuosta virtalukon alla olevan BMW merkin molemmin puolin talja.
    Onnistuu. Kannattaa vaan huolehtia ettei pyörä kaadu, eli huolehtia ettei nostoliinat pääsee luistamaan/pyörä kallistumaan. Mielellään ensin takapukki alle jos sellainen on.
  4. #4
    Asiasta kolmanteen, kylläpä pyörä kiilsi ku papin kalju.
  5. #5
    Kiitoksia vastauksista! (Pyörä just vahattu)

    Edit: Eikun olikin vain pesty... Tässä kuvassa just vahattuna: http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/BMW_4.JPG

    Edit: Takapukkia (sopivaa siis) ei ole..
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 13.05.2012 klo 00:07.
    Retired
  6. #6
    Lainaa zpete kirjoitti Katso viesti
    Onnistuu. Kannattaa vaan huolehtia ettei pyörä kaadu, eli huolehtia ettei nostoliinat pääsee luistamaan/pyörä kallistumaan. Mielellään ensin takapukki alle jos sellainen on.
    Ei toi kyllä mun mielestä pääse oikein mitenkään kaatumaan. http://kotisivu.dnainternet.net/ajk73/Nosto.jpg Hyvin luonasi, taljalla sai pelattua niin että rengas oli helppo sujauttaa pois ja paikoilleen ja sitten laskea pyörä niin, että akselin sai takaisin. Jopa täysi amatöörikin siis onnistui.
    Retired
  7.  
  8. #7
    Itse olen yleensä aina vähänkään isompaan keularemonttiin käyttäny hallitunkkia ja lankunpätkää nostamaan keulaa ylös pakosarjalta ja siihen sitten vielä avuksi (kun keula on jo ylhäällä) pistänyt liinalla kattoon rungosta. Saa rauhassa riuhtassa lujempaaki pulttia tai mutteria irti eikä tarvi pelätä, että kaatuu.


    http://uiop.kuvat.fi/kuvat/Keula_purettuna.jpg
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-