Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Nykyisin TCX jotkut touring saappaat, alkavat sukkaan päästää veden 50tkm:n kokonaiskäytön jälkeen... Mitkä seuraavaksi? Custom tyyliset hakusessa... Pitäis olla myös kohtuulliset kävelläkin. TCX Custom GTX mielessä...
    Honda CBR1100 XX Super Blackbird -06 (2/2016..............)
    ex. Honda VF750C Magna -95 (8/2010....8/2015)
    ex. Honda VF750 SuperMagna -87 (2/2009....8/2010)
    Itsellä on toiminut ihan Boot Factoryn Cobra II:set, kunnolla lankattu ja voideltu alusta saakka. Pohjat alkaa kulumaan puhki, mutta ei ole vielä tullut vesi sisään, muuten kun sääriä pitkin valumalla silloin kun ollut vain farkut jalassa. Käytän nahkojen päällä sadeasua, sateen alkaessa housun lahkeet bootsin varsiin ja sadehousut päälle, on toiminut hyvin. Pitäsi lähettää ne jossain välissä korjattavaksi (itseasiassa on Cobrien näköinen kenkä työn alla).

Seuraavaksi saapikkaksi himottaisi Custom tyylinen Cobra Wehrmacht, ne natsaisi kivasti kromisen m/35:n kanssa.
    Viimeksi muokannut: Järkäle; 19.07.2012 klo 06:49.
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

Clutch - The Regulator
    Kaveri hommas customi miehenä kanssa Boot Factoryltä ihan omaan jalkaan teetettynä bootsit ja minusta ei
    paha hintakaan eli n. 400 equa. On kuulemma just omaan jalkaa eikä enää palele jalkapohjat. Tyylikkään näköisetkin vielä. Tietysti niitä ei saa heti mukaan joten akuuttiin ongelmaan ei tuo ole ratkaisu.
    Honda XL1000VA 2006
    Omasta puolestani voin suositella Daytonan urban gtx -mallia. Noissa on sädettävä varrensuu, jotain pientä suojaakin mukana ja vedenpitävyyden takaa gore-tex.
    Itse olen miettinyt näitä seuraavaksi. Kaverilla on samat vanhempaa mallia ja ollut tyytyväinen.
    http://www.jofama.se/motorcycle_wear...&id=202&cid=13
    Tosin tiukalle custom kaverille voi olla liian ruotsalaista .
    Triumph T-bird 900 Sport -03
    Mulla myös boot factoryn bikerit olleet hyvät, kesti jopa pienen rypemisen asfaltin pinnassa...
  7.  
    Saappaan suojaavuus onnettomuuksissa on oma asiansa, en siitä enempää. Saappaan vedenpitävyys taas riippuu kuljettajasta. Hyvin valjasrasvalla lankatut nahkasaappaat pitävät veden ulkopuolella pidemmässäkin sateessa.