Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Moro!

    Olisi pyörä hankinnassa ja otsikon mukainen kiikarissa. Mietin vain, että mikä ero on tuolla 750 customilla ja magnalla? Olen lukenut täältä että olisivat vain eri mallimerkintöjä, Euroopassa vf 750 c ja Amerikassa V45 magna. Jotkut taas sanovat että näillä vehkeillä, 750 custom ja 750 magna, olisi jotain muutakin eroa kuin nimi. Onko kellään tietoa mikä on totta ja mikä vain huhupuhetta? Ja jos näillä vehkeillä on eroa niin miten tunnistaa magnan ei-magnasta?

    Pyörä mikä on kiikarissa on papereissa Honda Vf 750c Rc 09, ja myyjän mielestä se on magna.
  2. #2
    Jenkit tykkäävät nimistä ja Eurooppalaiset numeroista, kyllä se on sama pyörä. Eroja merkeissä, mittareissa (jenkkiversioissa mailimittari) ja hieman ehkä kaasuttimissa. Moottorin osalta myös V45 Sabre eli VF750S on hyvin samanlainen, runko-osiltaan ei.
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01
  3. #3
    Jep, tähän tulokseen itsekin tulin, että sama pyörähän se.
  4. #4
    Jatketaan nyt vielä tästä pyörästä.

    Tuli siis hommattua ja toimii kuin ajatus, MUTTA
    lämpösenä jättää joskus kierrokset ylös vaikka höllää kaasukahvan. Esimerkiksi risteystä kun lähestyy ja alkaa hidastamaan niin kierrokset jää hyrräämään jonnekin kolme tonnin kieppeille. Laskee vasta tovin kuluttua sitten normaaliin tonniin, tai sitten kun vähän antaa lisää kierroksia niin joskus senkin jälkeen laskee heti sinne tonniin.

    Kaasuvaijerin mekaanisen vian olen sulkenut pois laskuista, koska ei tee moista kylmänä, vain kun kone on lämmennyt ajossa. Ja kaasukahvakin pyörähtää ihan normaalisti 0-asentoon aina. Jostain syystä vain lämpösenä jää nuo kierrokset ylös. Missä mahtaisi olla vika?
    1982 Honda VF750 Custom
  5. #5
    Imuvuoto? Ruiski starttipilottia imukauloille ja kaasareiden saumoihin koneen käydessä löytääksesi vuodon.
    Now playing: K7
  6.  
  7. #6
    Kiitos vinkistä. Pitääpä hommata moista tököttiä ja kattoo löytyykö vuotoja.
    1982 Honda VF750 Custom