Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    http://www.mpmaailma.fi/uutinen/triu...-loppuvuodesta
    No eipä ole mielestäni hullumman näköinen matkajuhta tämä uusi Trophy ja varustuksessa löytyy.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  2. #2
    Lainaa kallokas kirjoitti Katso viesti
    http://www.mpmaailma.fi/uutinen/triu...-loppuvuodesta
    No eipä ole mielestäni hullumman näköinen matkajuhta tämä uusi Trophy ja varustuksessa löytyy.
    Ei hullumman näköinen Jos rikas mies mä oisin ..
    __________________________________
    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
  3. #3
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Ei hullumman näköinen Jos rikas mies mä oisin ..
    Ja varmaankin mitä mahtavin moottori
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  4. #4
    Lainaa jskanerva kirjoitti Katso viesti
    Ja varmaankin mitä mahtavin moottori
    Jos olisin mitä mahtavin moottori ?)
    __________________________________
    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
  5. #5
    Moottorissa ainakaan tekstin mukaan kovin ihmeellistä ole, mutta varustelussa tuo alkaa vetää vertoja sakemannille. Viimeinen lause on asiaa.. "Matkamotoristeja miellyttänee myös suuri 26 litran polttoainesäiliö sekä peräti 16 000 kilometrin öljynvaihtoväli."

    Minkälainen hintalappu tuossa mahtaa olla / tulla?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  6. #6
    Ihmeellisyydestä tiedä, vaan kyllähän kolmisylinterinen on Moottori, niin huoltovälillä on myös moottorin kanssa tekemistä.
    Helevetin hyviä moottoreita nuo Triumphin kolmoset. Tämä n 1200 kuutioinen tähän astisista paras (mielipide)
    Hyvä kun tulee BMW:lle vaihtoehtoja
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  7. #7
    Kyllä varmaankin tulee Trophy olemaan kova luu kilpailtaessa matkapyörien myynnistä. Saas nähdä mitä tuleva Fjr 1400 sitten tuo tullessaan. Samat kivat pitäis löytyä kuin Trumpastakin, jos ei sitten enempikin.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  8. #8
    ^^En ollenkaan väitä, etteikö 3-syl voisi olla hyvä konstruktio - olihan sellaisia aikoinaan jo Wartburgissa, eikä SEA-DOO:n kolmepyttyisestäkään pahaa sanottavaa ole

    Mikä siitä 3-sylinterisestä tekee Moottorin isolla ämmällä ja miten ihmeessä 3-sylinterisyys voisi vaikuttaa huoltoväleihin? Toisaalta huoltoväli varmaankin joko 16 tkm / 1 vuosi, joten sillä ei keskivertomotoristin kannalta mahda kovin suurta merkitystä olla.

    Ihmeellinen oli ehkä väärä sana, korjataan se erityiseksi
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  9. #9
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    ^^En ollenkaan väitä, etteikö 3-syl voisi olla hyvä konstruktio - olihan sellaisia aikoinaan jo Wartburgissa, eikä SEA-DOO:n kolmepyttyisestäkään pahaa sanottavaa ole

    Mikä siitä 3-sylinterisestä tekee Moottorin isolla ämmällä ja miten ihmeessä 3-sylinterisyys voisi vaikuttaa huoltoväleihin? Toisaalta huoltoväli varmaankin joko 16 tkm / 1 vuosi, joten sillä ei keskivertomotoristin kannalta mahda kovin suurta merkitystä olla.

    Ihmeellinen oli ehkä väärä sana, korjataan se erityiseksi
    Kyllähän sen kuulee, ku Trumppa isketään tulille. 3-sylkkynen taitaa antaa myös tasasemman väännön läpi kierrosalueen.
    Viimeksi muokannut: HeikkiL; 30.07.2012 klo 00:21.
    Street Triple 08
  10. #10
    Niin, eipä ole paljon moitteita kuulunut näistä Triumphin kolmosista. (en muistakaan uuden Triumphin koneista)
    Ainakaan niiltä jotka ovat niitä kokeilleet.
    Vaikka eihän niitä ole tehty vielä 20-vuotta näitä uusia, että tuntemattomia ja kokeilemattomia.
    Enpä ole nähnyt missään väitetyn sylinterien määrän vaikuttavan huoltoväleihin, moottorin laatu
    noin yleisesti kyllä vaikuttaa. Kun on kunnolla tehty, niin uskaltaa pidentää huoltoväliä, ja kyllähän se kerran vuodessa/öljynvaihto on ihan OK, vaikka vähemmänkin ajaa. Kaikissa meikäläisen uusissa pyörissä on ollut sama sääntö,xxx km tai 1 vuosi, kumpi tulee ensiksi..

    Olen kyllä ajanut japsi-nelosiakin, silti pidän Triumphin moottoria parhaana,
    eikä ollut yksisylinterisessä MZ:ssakaan moittimista, Warrea en ole omistanut,
    Sea doo, mikä se on?? Ski doo on tutumpi.
    en edes muista heillä moottoripyöriä olleenkaan
    Ihanteellinen on oikea kuvaus Triumphin Moottorista, voisi kuvitella kutosmoottorin olevan samantyylinen, jos ne männät parittain 120 asteta sytytys väli?
    Viimeksi muokannut: jskanerva; 27.07.2012 klo 00:59.
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  11. #11
    Kovasti on BMW RT:n kaltainen, pl. moottori. Villi veikkaus hinnasta: 25+
  12. #12
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Minkälainen hintalappu tuossa mahtaa olla / tulla?
    Jos se noudattelee Trumpan viime aikaista linjaa, niin hinta on 3% alle pääkilpailijan hinnan. Eli kun RT:n hintalapussa lukee 23200, niin se vois olla 22500. Ja tää on pelkkä arvaus.
  13. #13
    Lainaa Mopo59 kirjoitti Katso viesti
    Kovasti on BMW RT:n kaltainen, pl. moottori. Villi veikkaus hinnasta: 25+
    Hinnasta veikkaan tuota samaa, että hieman alle pahimpien kilpailijoiden.
    SMC Motoristien keskusjärjestön lehdessä Exploreria verrattiin RT:hen,
    oli kuulemma yhtä hyvä matkapyörä.
    Tuulensuojausta lukuunottamatta
    Ei löytynyt netistä sitä testiä,
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  14. #14
    Lainaa jskanerva kirjoitti Katso viesti
    Sea doo, mikä se on?? Ski doo on tutumpi.
    en edes muista heillä moottoripyöriä olleenkaan
    Sellanen 1,5 litrainen, 260 hp. Kiihtyy nollasta sataan pauttiarallaa kolmessa sekunnissa, mutta juuri kovempaa se ei kuljekaan. Kulutus täyskaasulla luokkaa 70 l/h, mutta n. 50 km cruisailuvauhdilla riittää ~20 l. Ehkä toiseksi parasta, mitä voi tehdä housut jalassa, oliskohan se SKI-DOO kolmanneksi..

    Ja aiheeseen palatakseni Uusi Trumppa täytynee käydä koeajamassa jossain vaiheessa.. Ei tuo 16 GT minun 100 % ihannepyörä ole ja joksikin muuksi se mahdollisesti tulee vaihtumaan. Jos vaihtuu, niin vaihtuu hieman kevyempään. On bemussa tosin aika paljon hyvääkin..

    Eikä tuota mihinkään RT:hen pitäisi verrata. Ainakin minun mielestä bokserikoneet on ihan muuta kuin rivisellaiset. Jos johonkin Bemuun vertaisin, niin se olisi K 13 GT, jonka valmistus on (tietääkseni) lopetettu.
    Viimeksi muokannut: J@ck; 29.07.2012 klo 00:21.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  15.  
  16. #15
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Sellanen 1,5 litrainen, 260 hp. Kiihtyy nollasta sataan pauttiarallaa kolmessa sekunnissa, mutta juuri kovempaa se ei kuljekaan. Kulutus täyskaasulla luokkaa 70 l/h, mutta n. 50 km cruisailuvauhdilla riittää ~20 l. Ehkä toiseksi parasta, mitä voi tehdä housut jalassa, oliskohan se SKI-DOO kolmanneksi..

    Ja aiheeseen palatakseni Uusi Trumppa täytynee käydä koeajamassa jossain vaiheessa.. Ei tuo 16 GT minun 100 % ihannepyörä ole ja joksikin muuksi se mahdollisesti tulee vaihtumaan. Jos vaihtuu, niin vaihtuu hieman kevyempään. On bemussa tosin aika paljon hyvääkin..

    Eikä tuota mihinkään RT:hen pitäisi verrata. Ainakin minun mielestä bokserikoneet on ihan muuta kuin rivisellaiset. Jos johonkin Bemuun vertaisin, niin se olisi K 13 GT, jonka valmistus on (tietääkseni) lopetettu.
    Niin ei sitä oikeastaan verrattu, vaan kehuttiin sen olevan matkapyöränä samaa luokkaa, tehoista ei tietysti puhuttu
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ