Sivu: 17 / 53:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 1565:sta
  1. #481
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    scuupalle kouluarvosana 10+ tästä kirjotuksesta! mitä linjaa sitte ehdotat ajettava jos ei haluu kaatuu kovin usein ja sopiiko sekä hitaalle että nopeelle kuskille kumpi paerempi kilpailussa? testeissä on sanottu uusista pyäristä että sopivilla asetuksilla voi käytänösä kiärtää tötterön auki ja luistokontrolli hoitaa loputei oikein riskä hisideriin-noissaha on 6askelinen imu nii ei ole kovi tarkkaa minkää renkaa pyörimiserot kun se lukee sitä spinniä tai kiertymää-
    Suosittelisin jokaiselle, että jos oikeasti haluaa kehittyä, niin kerää vain riittävän määrän tietoa, että ymmärtää rata-ajon syy-seuraus-suhteita. Ja sen jälkeen sovittaa itsellen sellaisen paketin joka palvelee omia tavotteita.

    Eikä siinäkän ole mitään väärää että menee radalle vaan ajaamaan ja vetää fiiliksellä ihan eniten. Aivan sama onko kierrosaika nolla, yks vai kaks. Jos se on kuskista hauskaa, niin se on nimenomaan ihan oikein ajettu.

    Idse olen säätänyt bimmerin luistokontrollin siten että voisin ihan surutta ruoskia kaasun suoraan 100%:iin heti apeksissa, ja antaa elektroniikan hoitaa kaasun hallinta. Mutta siitä taasen ei olisi iloa kehitystä ajatellen. Joten availen ihan normaalisti, ja vain jos sattuu jotain yllättävää, kämmi tai esim skandinaavian mannerlaattojen välinen sauma, niin silloin DTC puuttuu vääntömomentin määrään sytytyksen ja kaasuläpän hallinnan kautta.

    Jos motogp-mopoista ois kyse, niin niissä isossa osassa on myös aksiaalinen vääntömomentti-sensori, ja miljoona muuta pikkuseikkaa.

    Kaikkihan muistaa miten Pedrosalle kävi, kun Markku osui vain hieman Pedrosan mopon takaosaan/ siinä katkesi Pedrosan mopon takarenkaan pyörintänopeusanturin johto. Ja saman tien avauksesta haikkari.
    Sinänsä ihan helvetin typeriä insinöörejä, etteivät olleet tehneet systeemiin mitään vertailevaa toiminnallisuutta, jolloin kuskia olisi ehdittu infoamaan rikki menneestä sensorista ja sen vaikutuksesta/ tuo takarenkaan pyöriminen oilisi voitu mitata esim vaihdelaatikon toisioakselin pyörintänopeudesta.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #482
    Lainaa jannmann kirjoitti Katso viesti
    Onko kamrera tossa videolla kiinni missä kohtaa pyörää?

    edit. varjosta näkikin että loksun kohdalla roikkuen.
    Tosa:
    http://www.mprata.fi/index.php?topic...39536#msg39536
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #483
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Auttaisko toi 2018 video yhtään asiaa?
    https://www.youtube.com/watch?v=xYsDQt9R5Fg

    Tuossa videossa kannattaa oikeastaan vain ja ainoastaan kiinnittää huomio palmasin jarruihin silloin kun ei ole muita kuskeja häiritsemässä. Kun edellä menevä ja satunnainen kuvaaja ajavat omaa ajoa, niin tuosta videosta näkyy erittäin selkeästi ajolinjaero, ja se kuinka edellä menevä tulee perä edeltä vastaan jarrun viimeisellä kolmanneksella/ ennen apeksia, ja apeksissa, ja apeksista seuraavien 5-10-15 metrin matkalla.
    Eli tuolta näyttää se 0.4-0.6 sekunnin ero palmasissa käytännössä.
    Haha...jos tosta videosta ei oo linja yhtään muuttunu niin aika huolestunut olen. Jos tota videoo haluaa käyttää opetustarkotuksessa niin sen voi otsikoida esim. "Setti Alastarossa osumatta kertaakaan ajolinjalle.". Ja isoimmat virheet ei tosiaankaan ole Palmasissa tai Lemminkäisessä. Mitäs tossa körötellään, jotain 1:25 paikkeilla?

    Palmasin ja Lemminkäisen sisäänmenolinja tossa mun ajossa on kyllä ihan toimiva jos haluaa blokata ohituksen. (Edit. Siis toimiva sillon, kun ei valu leveeks naapurikuntaan asti) Kisasijoituksesta ajettaessa ei tolla keskimutkan nopeudella ihan hirvesti tee jos ei pääse jarrussa jo rinnalle, mutta ei toi nyt mikään aika-ajolinja ole.

    Pitäs jostain kalenterista tarkistaa, että oliko tää video siltä ekalta Alastaron päivältä reilun vuoden tauon jälkeen yksikätisenä ajettuna.

    P.S. Pitäskö tohon sun bemuun asentaa vähän hätäsempi kaasu, kun se ei näytä jaksavan lähtee tuolta mutkista sitten mihinkään.
    Superbike #7
  4. #484
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    P.S. Pitäskö tohon sun bemuun asentaa vähän hätäsempi kaasu, kun se ei näytä jaksavan lähtee tuolta mutkista sitten mihinkään.
    Mitä vittuu? Etkö sä lue mun viestejä ollenkaan? Lyö mulle se 100-200 euroo päivässä käteen, niin vittumä ruuvaan ton bimmerin DTC:n semmosiin asetuksiin että tuun joka mutkasta 15-20% sladissa pihalle yhellä kädellä ajellen ja näyttelen siinä samalla toisella kädellä keskisormee kaikille hitaille persaukisille urpoille jotka yrittää pätee nopeessa ryhmässä.

    Mut joo, noilla mun ihan idse säätämillä asetuksilla bimmeri on noin laiska lähteen mutkista, ihan tarkoituksella. Lisäksi tuossa videossa pitää ottaa huomioon myöskin se että iso osa ajasta menee ihan vaan sen varmistamiseen etten aja päin edellä menevää. Eli melkoista passailua ja odottelua, ja sitten kun se edellä menevä vihdoin suvaitsee poistua siitä parkkiruudustaan, niin löysänpehmeä avaus.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #485
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Lyö mulle se 100-200 euroo päivässä käteen, niin vittumä ruuvaan ton bimmerin DTC:n semmosiin asetuksiin että tuun joka mutkasta 15-20% sladissa pihalle yhellä kädellä ajellen ja näyttelen siinä samalla toisella kädellä keskisormee kaikille hitaille persaukisille urpoille jotka yrittää pätee nopeessa ryhmässä.
    Itekö et yritä siis päteä kun näin sanot?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  6. #486
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Mitä vittuu? Etkö sä lue mun viestejä ollenkaan? Lyö mulle se 100-200 euroo päivässä käteen, niin vittumä ruuvaan ton bimmerin DTC:n semmosiin asetuksiin että tuun joka mutkasta 15-20% sladissa pihalle yhellä kädellä ajellen ja näyttelen siinä samalla toisella kädellä keskisormee kaikille hitaille persaukisille urpoille jotka yrittää pätee nopeessa ryhmässä.

    Mut joo, noilla mun ihan idse säätämillä asetuksilla bimmeri on noin laiska lähteen mutkista, ihan tarkoituksella. Lisäksi tuossa videossa pitää ottaa huomioon myöskin se että iso osa ajasta menee ihan vaan sen varmistamiseen etten aja päin edellä menevää. Eli melkoista passailua ja odottelua, ja sitten kun se edellä menevä vihdoin suvaitsee poistua siitä parkkiruudustaan, niin löysänpehmeä avaus.
    Sori, unohtu että kirjotan henkilölle, jonka huumorintajukin tartteis vähän äkäsemmän kaasun, ois varmaan pitäny viljellä enemmän hymiöitä. Pointti oli siinä, että ton videon perusteella mun ajolinjan arviointi on ihan yhtä pätevää kuin sun avausten arviointi. Et säkään nyt noin paska avaaja voi olla miltä videolta näyttää.

    Mutta jos tuut musta avauksessa ohi yhdellä kädellä finkku pystyssä, silloin kun molemmat ajaa nopeaa kierrosta niin kyllä mä sulle ton huntin kouraan lyön. Ja sulle helpotuksena tässä on se, että en yhtään tiedä miten toi kawa lähtee mutkista, Suzukilla olisin voinu luvata ton tuplana. Jos et pääse avauksessa ohi niin tarjookko pullakahvit Alastaron kiskalta?

    P.S. Rengas ei muuten sit tosiaan kestä noin isolla luistolla yhtään. Kannattaa ehkä rajottaa se siihen 10-15% huitteille. ;)
    Superbike #7
  7. #487
    Eikös 7% luisto oo se missä vielä ei kiihtyvyys kärsi? Jostain muistan vain tällaisen luvun kuulleeni ku puhuttiin "terveestä sutimisesta".
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  8. #488
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Eikös 7% luisto oo se missä vielä ei kiihtyvyys kärsi? Jostain muistan vain tällaisen luvun kuulleeni ku puhuttiin "terveestä sutimisesta".
    Riippuu kumiseoksesta, n. 10% on nyrkkisääntö, mutta kisarenkailla toi voi olla enempikin.
    Superbike #7
  9. #489
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Laittakaa ihmeessä herrat parasta matskua näytille. Onneksi omalla kohdallani pelkästään harrastus!
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  10. #490
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Laittakaa ihmeessä herrat parasta matskua näytille. Onneksi omalla kohdallani pelkästään harrastus!
    Sitä parasta yritystä voi tulla kattelee kisoihin. En kesänä olis tarkotus lyödä on-boardit noista youtubeen.
    Superbike #7
  11. #491
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Laittakaa ihmeessä herrat parasta matskua näytille. Onneksi omalla kohdallani pelkästään harrastus!
    Noh, tässä oma parhaani Alastarolla rupusella alustalla ja täysin raastetulla eturenkaalla:
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  12. #492
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Sori, unohtu että kirjotan henkilölle, jonka huumorintajukin tartteis vähän äkäsemmän kaasun, ois varmaan pitäny viljellä enemmän hymiöitä. Pointti oli siinä, että ton videon perusteella mun ajolinjan arviointi on ihan yhtä pätevää kuin sun avausten arviointi. Et säkään nyt noin paska avaaja voi olla miltä videolta näyttää.

    Mutta jos tuut musta avauksessa ohi yhdellä kädellä finkku pystyssä, silloin kun molemmat ajaa nopeaa kierrosta niin kyllä mä sulle ton huntin kouraan lyön. Ja sulle helpotuksena tässä on se, että en yhtään tiedä miten toi kawa lähtee mutkista, Suzukilla olisin voinu luvata ton tuplana. Jos et pääse avauksessa ohi niin tarjookko pullakahvit Alastaron kiskalta?

    P.S. Rengas ei muuten sit tosiaan kestä noin isolla luistolla yhtään. Kannattaa ehkä rajottaa se siihen 10-15% huitteille. ;)
    Enkös mä nyt kirjottanut siinä videoviestissä että kattoo vain sitä palmasin ajolinjaeroa, vai mitä häh? Kun siinä se ero on selkein?
    Ja noin muutoin jättää sen videon omaan arvoonsa.

    Jah, kuten sanoin, nii mä oon säätäny ton DTC:n tolleen/ jah mä tykkään avata paskasti. Ihan vaan ja ainoastaan sen takia, kuten olen jo aikaisemmin tässäkin triidissä sanonut, että se kierrosaika asuu jarrussa ja sen ajolinjassa, ei avauksessa ja kaasun vääntämisen maksimoinnissa.
    Voihan sitä kaasuu vääntää ja sillä fiksaa, mut vittuuks siin sit kun kämmäsi jo jarrussa, hähh?

    Jos sitä sini puna dataa katot, niin huomaat että siniselläkin asuu aikaa viel siel jarrussa. Sitten kun se aika on suurimmaksi osaksi realisoitu, niin voi vääntää nupit avauksesta kireelle ja vetää ihan eniten, ja kattoo mikä on lopputulos.

    Olet vissin jo itsekkin huomannut että sinunkin(?) ajossa aika asuu jarrussa ja sen ajolinjassa/ et pysty käytännössä enää ollenkaan (enintään sadasosia per mutka) parantamaan kierrosaikaasi avauksia parantamalla?

    Ja jos ruvetaan vetään slaidssa, niin vedetään sitten kunnolla, varsinkin jos Joku Muu maksaa. Tissiposket vetää alle 15% sladilla, joten 15%:n rajapyykki erottaa jyvät akanoista. Eli saadaan näyttävyyttä meininkiin samalla kertaa.

    Ps. Sitten kun sä vihdoin ja viimein bonjaat ton jarrujutun oikein huolella ja kunnolla, ja ymmärrät sen, ja saat maksimoitua keskinopeuden ja minimoitua kierrosajan, niin palaa toki aiheeseen, ja kerro kaikille muillekkin mitä olet oppinut.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #493
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Tissiposket vetää alle 15% sladilla
    Ja kun samaan hengenvetoon itse sanot että:
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Jah, kuten sanoin, nii mä oon säätäny ton DTC:n tolleen/ jah mä tykkään avata paskasti.
    Conclusion : Olet tissiposki!


    Jatkakaa!
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  14. #494
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Enkös mä nyt kirjottanut siinä videoviestissä että kattoo vain sitä palmasin ajolinjaeroa, vai mitä häh? Kun siinä se ero on selkein?
    Ja noin muutoin jättää sen videon omaan arvoonsa.
    Se Palmasin linja tossa videolla on ihan yhtä perseellään kuin muissakin mutkissa. Edit. Toivottavasti se nyt jollekin kuitenkin avasi tuota ajolinjaeroa.

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    kierrosaika asuu jarrussa ja sen ajolinjassa, ei avauksessa ja kaasun vääntämisen maksimoinnissa.
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Sitten kun se aika on suurimmaksi osaksi realisoitu, niin voi vääntää nupit avauksesta kireelle ja vetää ihan eniten, ja kattoo mikä on lopputulos.
    Niin mikä se avaamisen vaikutus oli?

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Olet vissin jo itsekkin huomannut että sinunkin(?) ajossa aika asuu jarrussa ja sen ajolinjassa/ et pysty käytännössä enää ollenkaan (enintään sadasosia per mutka) parantamaan kierrosaikaasi avauksia parantamalla?
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ps. Sitten kun sä vihdoin ja viimein bonjaat ton jarrujutun oikein huolella ja kunnolla, ja ymmärrät sen, ja saat maksimoitua keskinopeuden ja minimoitua kierrosajan, niin palaa toki aiheeseen, ja kerro kaikille muillekkin mitä olet oppinut.
    .
    Tää on kyllä jotenkin hassua miten sinä oletat minun ymmärtävän/olevan ymmärtämättä jotain.
    Milloinkahan esim. olen väittänyt, että osa kierrosajasta ei asuisi jarruissa?
    Mun näkemyksen mukaan kierrosaika ei asu pelkästään jarruissa, keskimutkan nopeudessa tai avauksessa vaan noiden asioiden tehokkaan suorittamisen mahdollistavassa ajolinjassa ja sen toistotarkkuudessa.
    Ja mitä tulee ajon kehittämiseen, olen pyrkinyt parantamaan ajamista keskittyen yhteen asiaan kerrallaan. Keskittymisen kohde on sitten riippunut siitä, että missä se seuraava "helppo" sekunti on ollut. Tähän asti on toiminut suhteellisen hyvin.
    Superbike #7
  15. #495
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Se Palmasin linja tossa videolla on ihan yhtä perseellään kuin muissakin mutkissa. Edit. Toivottavasti se nyt jollekin kuitenkin avasi tuota ajolinjaeroa.
    Itseasiassa nyt ku tuli puheeksi, ni viittisitkö kattoa tosta mun yllä olevasta videosta palmasin linjan ja sanoa, meneekö siinä jokin radikaalisti pieleen.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  16. #496
    "Tulipa mieleen noista "kamera huonossa paikassa ja kuva mitä sattuu" -videoista että tehkääpä itellenneki kunnon telineet.
    Nimimerkillä: Katsojat kiittää."

    Onko tuo kamerateline ihan loppuun asti harkittu turvallisuusmielessä?
  17. #497
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    On sitä ainakin kuperkeikoin ja törmäyksin massiivisesti testatttu. So far so good.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #498
    Esso.k
    ei scuupan kaltane tyyppi aja tahallaa hiljempää ku pääsee- oha se koko aja kehunu kierrosaikojaa- ennemmi epäile että toho nönönöö avauksee on syynä joku trauma minkävuksi pelekää avata kunnolla-noi selitykset on kylä iha paskapuhetta- oli aika karmivaa katottavaa noi linjat skuupalla vaikka pakkoha sitäon jotaki oikee tehrä että noi lujaa pääsee- tossa kyllä jotaki kankeutta nitrouksellaki- yläkroppa iha jäykkä ja ei tosiaa välttamättä iha nopein NOIN suora linja ajattelin vähä eri asiaa terävällä taitolla mutta kisalinjana varmaa hyvä- privateerin näytti aikas hyviltä ehkä pikkuse tarkemmi apeksit- tuossa videossa ku saa aina kiini nitrosta nii ainaha se noi menee-sillo ku ollaa apeksin hitaammassa kohrassa ni se takana tuleva saavuttaa- sitte taas avauksessa karkaa ku ite on apeksissa- tossa kyllä ero kasvo koko ajan ja 9.30 kohtaa näyttiet keula olis lähtemässä alta siinä nopeessa vasurissa ku huono linja ohitukse jälkee-
  19. #499
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    On sitä ainakin kuperkeikoin ja törmäyksin massiivisesti testatttu. So far so good.
    Kestävyyttä en epäile, mutta toivottavasti hajoaa, jos sattuu osumaan johonkin elolliseen.
  20. #500
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Kestävyyttä en epäile, mutta toivottavasti hajoaa, jos sattuu osumaan johonkin elolliseen.
    Nuo ovat ohkasta pyöreäpäistä kiina-alumiinia ja taittuvat mutkalle jos osuvat johonkin. Lisäksi noiden varsien pää on alaspäin taitettu.
    Ja ovat kiinni ohkaisessa lasikuitukatteessa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #501
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Nuo ovat ohkasta pyöreäpäistä kiina-alumiinia ja taittuvat mutkalle jos osuvat johonkin.
    Ok, hyvä homma, eli huoleni oli turha.
  22. #502
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Niin mikä se avaamisen vaikutus oli?
    http://racedac.com/org/avausero.png

    Punasen kuskin vauhtivasurin jarrumerkin kohdalla eroa sinisen hyväksi 0.22, 0.26, 0.35, 0.44, 0.51 sekunttia. Eli keskimäärin 0,356 sekunttia.

    Palmas:
    Paskalla ajolinjalla punainen häviää jarrussa keskimäärin 0.5 sekunttia.
    Paskalla avauksella sininen hävää keskimäärin 0.15 sekunttia.
    Ero on 3.33-kertainen.
    Jarrun ajolinja on 3.33 kertaa tärkeämpi kuin avauksen teho.

    Eli 75% kierrosajasta tulee jarrun ajolinjasta, ja vain 25% avauksen (ajolinjasta ja) tehosta.

    Samankaltaisiin tuloksiin olen aikaisemminkin päätynyt kun olen muiden kuskien datoja analysoinut.
    Eli vähän kuskeista/mopoista/ajolinjoista riippuen:
    Jarrun ja jarrun ajolinjan merkitys on kaksin-kolmin-nelinkertainen avauksen ajolinjaan ja avauksen tehoon verrattuna.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #503
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    ei scuupan kaltane tyyppi aja tahallaa hiljempää ku pääsee
    Jos ei haluu ymmärtää, niin ei ymmärrä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #504
    Ootteko laittanut tota luistokontrollia seurantaan, tai pääsettekö kattelemaan sitä jälkikäteen, että kuinka paljon tulee ajettua sitä vasten?
    cbr600rr -04
  25. #505
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    Ootteko laittanut tota luistokontrollia seurantaan, tai pääsettekö kattelemaan sitä jälkikäteen, että kuinka paljon tulee ajettua sitä vasten?
    Bemarin loggerista näkee suoraan DTC-käppyrästä millä kertoimella/prosentilla DTC on puuttunut vääntömomenttiin. 1.00 (%) on täpöt/DTC ei puutu ollenkaan, ja esim 0.93 tarkottaa sitä että jos kuski on kaasukapulaa vääntämällä pyytänyt esim määrän 79%, niin DTC/ECU antaa moottorille käskyn 79*0.93. Ts moottori saa pyynnön 73,5%.

    Bimmerin "kisa"(RCK)ECU:n DTC:tä voi säätää ihan miten tahtoo, ja varsinkin uudessa PRO versiossa on vielä laajemmat ja tarkemmat säätömahdollisuudet.

    Sen voi säätää niin että se ottaa kaiken luiston pois, tai antaa jonkun määrän luistoo, tai sitten esim niin että mitä enemmän kuski vääntää kaasua, niin sitä enemmän perä luistaa, eli DTC ei rajoita ollenkaan vaan ainoastaan pehmentää perän käytöstä.

    Eli sitten taasen se miten DTC on säädetty vs miten kuski vääntää kapulaa vaikuttaa siihen että kuinka paljon kuski ajaa sitä vasten.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #506
    On ne perkeles hienoja nykyään. Eli pelkkä dtc:n "on/off" ei kerro juuri mitään, jos ei tiedä mitä sinne on säädetty.

    Yritin lisätä tähän .vbo datan yhdestä kännykän gepsillä tallennetusta kierroksesta, mutta enpä osannut.. Pystyykö siitä 1Hz datasta saamaan mitään käyttökelpoista ihmeteltävää irti?
    cbr600rr -04
  27. #507
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    On ne perkeles hienoja nykyään. Eli pelkkä dtc:n "on/off" ei kerro juuri mitään, jos ei tiedä mitä sinne on säädetty.

    Yritin lisätä tähän .vbo datan yhdestä kännykän gepsillä tallennetusta kierroksesta, mutta enpä osannut.. Pystyykö siitä 1Hz datasta saamaan mitään käyttökelpoista ihmeteltävää irti?
    Lähinnä kierrosajan.
    .vbo ei taida olla sallituissa filuissa liitteeksi, mutta muuta se tiedostopääte johonkin tuettuun muotoon niin pitäs onnistua lataaminen.
    Superbike #7
  28. #508
    Tässä on yks kierros, missä gps näyttäis olevan pysynyt mukana koko ajan.
    Jos jollain muullakin on tylsää, niin olis kiva kuulla mietteitä..
    Liitetyt tiedostot Liitetyt tiedostot
    cbr600rr -04
  29. #509
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Palmas:
    Paskalla ajolinjalla punainen häviää jarrussa keskimäärin 0.5 sekunttia.
    Paskalla avauksella sininen hävää keskimäärin 0.15 sekunttia.
    Ero on 3.33-kertainen.
    Jarrun ajolinja on 3.33 kertaa tärkeämpi kuin avauksen teho.
    .
    Eikö silloin kannattaisi jarruttaa kunnolla ja avata ripeästi?

    Voittaa 0.65 sekkaa, verrattuna siihe että tekee molemmat huonosti.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  30.  
  31. #510
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Eikö silloin kannattaisi jarruttaa kunnolla ja avata ripeästi?

    Voittaa 0.65 sekkaa, verrattuna siihe että tekee molemmat huonosti.
    No siitä esim sulle tavote ens kaudelle..?
    Pistä 10hz dataa jakoon .vbo filuna alastarosta, niin voin antaa hyviä vinkkejä?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 17 / 53:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen