Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Nuorekas 40-kymppinen pariskunta lähdössä ensimmäiselle yhteiselle reissulle Eurooppaan, alustava ajatus Baltian kautta esim. Kroatiaan - muutkin kohteet kiinnostaa, esim. Alpit. Mukavaa tai mukavia pariskuntia tai ajokavereita otetaan mielellään seuraksi tai voidaan tuppautua muiden mukaan muualle. Meillä alla 08 Blackbird, vaikka ikä alkaa painaa ei se menoa haittaa

    Ps. kokemusta löytyy orgin kanssa reissaamisesta jo lähes 10-vuoden takaa!!
    Ajankohta meille myös joustava
    Back in business.
  2. #2
    Tervehdys

    Samoissa ikäluokissa pyöritään ja ajoseura kelpaa aina.

    Lähdetään emon kanssa 2.6 lautalla Hki-Gdynia. Sitten Auswitchiin. Sieltä sitten Tsekin läpi Itävaltaan, alppien yli Italiaan Garda-järvelle ja mahdollisesti myös Venetsiassa poiketaan. Takaisin tullaan mahdollisesti Via Balticaa.
    Auswitchiin asti suunnitelma lukossa sitten mennään tuntumalla. Reissun kesto meillä n. 2 viikkoa.

    Jos sopii kuvioihin, niin otahan yhteyttä.

    Niin ja pyöränä VFR1200, joten Hondalla myökii....
    <p>YAMAHA RD 125LC BMW K1200RS HONDA VFR1200F</p>
  3. #3
    4 vaaria lähdössä Italiaan 24.06.2012. Matka alkaa Vuosaaresta laivalla Travemyndeen ja paluu vajaan kahden viikon päästä samaa reitiä takaisin. Ensiksi Berliiniin, siitä Prahaan ja Salzburgiin, jatkuen Boltsanon kauta Gardalle. Po- joen eteläpuolelta haetaan vaikutteita Isä Gamilosta Brescellosta ja jatketaan takaisin välimerelle. Siitä ajellaan Monacon läpi ja jostain Nitsan paikkeilta käännytään Grenoblen ja Albertvillen kautta pikku hiljaa satamaan. Porukan keskiikä noin 60v. Enää kampeitten huolto ja reitit navigaattorille ja menoksi.
  4. #4
    Keep going Gardalla olen käynyt - hieno paikka jos säät suosii. Meillä näyttäisi kuitenkin vähän muodostuvan helpoimmaksi aikatauluksi heti heinäkuun alku - laittakaa lisää tietoa tänne kaikki jotka matkaatte eurooppaan kesä-heinäkuun vaihteessa!!
    Back in business.
  5. #5
    Meidän pieni (3 ihmistä) etujoukko karkaa Kekkoslovakiasta 26.6., ja kiertää Red Bull Ringin ja Lido Di Jesolon kautta saapuakseen 5.7. Dolomiiteille...jonne meitä saapuu silloin muitakin ympäri Suomenmaata...viettämään riemukkaat 1,5 viikkoa Alppiteillä...
  6. #6
    Moikka YAZO!. Olen myös lähdössä Helsingistä Gdnynian kautta Puolaan 2.06 Finnladyllä ja siitä sitten eteenpäin. Tarkoitus olisi ajella Auswitchiin myös. Paluu 13.06 Trawesta.

    Bemarilla mennään.
  7. #7
    Lainaa eerokl kirjoitti Katso viesti
    Moikka YAZO!. Olen myös lähdössä Helsingistä Gdnynian kautta Puolaan 2.06 Finnladyllä ja siitä sitten eteenpäin. Tarkoitus olisi ajella Auswitchiin myös. Paluu 13.06 Trawesta.

    Bemarilla mennään.
    Tervehdystä vaan
    Lauttarannassa viimeistään tavataan. Ajetaan Gdyniasta vielä vajaat 200 kilsaa Lysomiceen, josta varasimme yösijan.
    Siitä sitten Auschwitziin. Niin ja melko naapurista lähetään eli Rauman kupeesta.
    <p>YAMAHA RD 125LC BMW K1200RS HONDA VFR1200F</p>
  8. #8
    Baltian kautta Kroatiaan, ja jotain kautta takaisin Suomeen - 7 päivässä(kö)??

    Olen joskus ajanut Tallinnasta Dubrovnikiin muistaakseni 3 ajopäivässä, mutta ne oli sitten jokainen kyllä hyvin pitkiä, se puoli Eurooppaa kun ei ole täynnä moottoriteitäkään (tai ei ainakaan ollut, en ole käynyt yli 10 vuoteen).

    Teknisesti varmaan mahdollista viikossa, mutta lisäviikko tai edes muutama lisäpäivä saattaisi tehdä urakasta vähän enempi 'loman' tuntuista.. näin siis ainakin itselläni, jokuhan saattaa tykätä ajella tonni per päivä, mutta varsinkin jos on kyytiläinen lähdössä mukaan, asiasta syytä vallita konsensus.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  9. #9
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    Baltian kautta Kroatiaan, ja jotain kautta takaisin Suomeen - 7 päivässä(kö)??

    Ihan samat ajatukset... Minimi 2 viikkoa, jos meinaa muutakin kuin ajaa ja katsella huoltiksia.

    Ja Tenkaselle vielä: Ei ikä saa vielä nelikymppisenä alkaa painaa, ainakin itse muistelen olleeni silloin parhaimmillani
    Viimeksi muokannut: J@ck; 07.05.2012 klo 09:17.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  10. #10
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Ihan samat ajatukset... Minimi 2 viikkoa, jos meinaa muutakin kuin ajaa ja katsella huoltiksia.

    Ja Tenkaselle vielä: Ei ikä saa vielä nelikymppisenä alkaa painaa, ainakin itse muistelen olleeni silloin parhaimmillani
    No ei aiottu sinäänsä jäädä sinne aurinkoa ottamaan : ) sanotaan että viikko euroopassa, ei laivassa eikä baltiassa!!
    Näyttäisi muutenkin että johonkin alppien kohdalle kolahtaa kuitenkin. Ensimmäisellä reissulla oltiin aamulla rostockissa
    ja illalla jo Gardalla, lieko vähän tiukka kaasujalka ja tohon ikään - forever young

    Eli vielä tarkennus, meille riittää viikko mamman kanssa pyöräilyä euroopassa - toinen vastaava reissu johonkin olisi tarkoitus vetää 14V kundin kanssa - eli jos on myös jotain muita isä-poika, tyttö, äiti-poika, tyttö tms reissaajia niin nekin kiinnostaa!!!

    Ajelkaa varovasti
    Back in business.
  11. #11
    Hitsi! Eipä löytynyt samaan aikaan "pyöräileviä". Saattaa olla että joku muukin on tienpäällä kyseiseen aikaan!?
    16.7. pyörä lähtövalmiina Italiassa. 40 vuotiaat "tyttö ja poika" lähdössä valloittaan Kroatiaa ja Alppeja!

    Hyvää matkaa vaan kaikille!
    Yamaha FJR
  12. #12
    Lainaa jannu2 kirjoitti Katso viesti
    Hitsi! Eipä löytynyt samaan aikaan "pyöräileviä". Saattaa olla että joku muukin on tienpäällä kyseiseen aikaan!?
    16.7. pyörä lähtövalmiina Italiassa. 40 vuotiaat "tyttö ja poika" lähdössä valloittaan Kroatiaa ja Alppeja!

    Hyvää matkaa vaan kaikille!
    Minkälainen reitti mielessä? Onko aikomus mennä osin laivalla vai kokonaan pyörällä?
    Onko kalusto alle vai yli 200km/h me ainakin voidaan elää lähtöpäivän kanssa.
    Taisi olla kanssa xx
    Back in business.
  13. #13
    Reitti ja aika järkevöityi - pari pitkää siivua mutta niitä ennen oltu paikallaan pari päivää.

    28.6 -> Helsinki - Rostock lähtö 18.30.
    30.6. Rostock - Praha (2 yötä)
    2.7. Praha - Bratislava (1 yö)
    3.7. Bratislava - Krakowa (1 yö)
    4.7- Krakowa - Vilna (2 yötä)
    6.7. Vilna - Tallinna - Helsinki paluu noin. 22.00.

    Taitaa mennä vähän lomailuna myös kun katsoo määränpäitä, jätetään välimeret ja alpit pitempää reissua
    odottamaan. Jos nyt joku on ajoseuraa ja reittiä / lomaa vailla niin tervetuloa samaan matkaan.
    Back in business.
  14. #14
    Lainaa Tenkanen kirjoitti Katso viesti
    No ei aiottu sinäänsä jäädä sinne aurinkoa ottamaan : ) sanotaan että viikko euroopassa, ei laivassa eikä baltiassa!!
    Näyttäisi muutenkin että johonkin alppien kohdalle kolahtaa kuitenkin. Ensimmäisellä reissulla oltiin aamulla rostockissa
    ja illalla jo Gardalla, lieko vähän tiukka kaasujalka ja tohon ikään - forever young

    Eli vielä tarkennus, meille riittää viikko mamman kanssa pyöräilyä euroopassa - toinen vastaava reissu johonkin olisi tarkoitus vetää 14V kundin kanssa - eli jos on myös jotain muita isä-poika, tyttö, äiti-poika, tyttö tms reissaajia niin nekin kiinnostaa!!!

    Ajelkaa varovasti
    Huomasin viestiketjun hiukan myöhään. Itse olen lähdössä 27.6 baltian kautta hollantiin ja sieltä joko etelän tai pohjoisen kautta pois riippuen hiukka keleistä. Nyt olen menossa itsekseni mutta kesän lopussa olisi joku reissu mielessä 13-v pojan kanssa. Pyöränä r1200rt elikkäs rauhallista etenemistä ai niin ja itse olen tälläinen 42 poikanen
  15.  
  16. #15
    Oot aikas paljon myöhässä...
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.