Niin käsittelykoe kuin itse ajokoe hyväksytysti läpi! Väistö-tehtävän jouduin uusimaan, kun ajoin ensimäisellä kerralla vain 45km/h. Toisella kerralla meni sitten tarpeeksi nopeaa.
Nyt pitää vielä saada pyörä haettua niin pääsee ajamaan yksin ensimmäistä kertaa!
Onnittelut.
Turvallisia ja mukavia kilometrejä.
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Onnea vaan hienosta suorituksesta.
Minun pitäisi valita että joko vaimo tai moottoripyörä.. hmm... vaikeaa.
Tuleeko kaikista naisista prätkävastaisia, kun niitä kutsutaan nimellä vaimo?![]()
Signature
Mopo ei myöskään ota nokkiinsa jos käyt koeajamassa tuoreempaa mallia.![]()
On myös niitä vaimoja, jotka ajaa oman kortin ja ostaa oman pyörän.![]()
Suzuki SFV 650 Gladius vm 2009 2013-
Kawasaki ER-5 vm 2004 "Kaveri" 2012-2012
Itse ilmoitin viime vuonna alkukesästä silloiselle avovaimolleni, nykyiselle kihlatulleni ajavani prätkäkortin ja ostavani pyörän. Ensimmäinen kommentti oli:
- No, kunhan ostat sellaisen, johon mahtuu kyytiin.
![]()
"Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
Tallissa: 350EXC-F
Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
Tänään kielletään moottoripyörä.
Huomenna olut.
Sunnuntaina puet vaimosi pyynnöstä vaaleanpunaisen kauluspaidan.
Maanantaina ruudulliset värikkäät sukat ruotsalaiseen tyyliin.
Tiistaina lasket vessan rinkulan kiltisti, kun olet käynyt WC:ssä.
Keskiviikkona istut aina pytylle vaimosi pyynnöstä tuli sitä tai tätä.
Vaikeaa?
Mun piti lämmitellä Vaimoa 10 vuotta että "sain" hommata prätkäkortin ja prätkän. On sen verran hyvä Vaimo, ettei sitä viitsinyt vaihtoon laittaa![]()
<p> GSX-F 750 -98 </p>
Isäntä alkoi puhumaan pärräkortista, niin sanoin, että mun puolesta ajakoosa kuhan mä saan ajaa kanssa. Perusteluna se, että minusta ois tullut hirveen katkera ämmä, joka ois valittanut koko ajan, koska olisin niin kateellinen moottoripyöräilevälle miehelleni. Ukkokulta möi mönkkärin pois jotta hän ja rouva sai kumpikin kortit ja tulihan se pyöräkin melko pian taloon... On tämä vaan niin kivvaa, kärpänen kun on purassut kumpaakin niin, pystyy lapsiperheen ajelutkin sumplimaan niin, että toinen mopoilee ja toinen kulkee lapset kyyvissä autolla![]()
Onnea uusille kortillisille
Tää Vaahtokarkki saa kans ens viikolla näyttää kyntensä josko menis ajokoe läpi... Näin naaraspuoleisena voin vain todeta että kalliiksi tulee kun tarttee olla sitten kaksi pyörää kun en enää suostu istumaan tarakalla;)
Heti sitten Monsterin noutoon jos kiva yksilö vain löytyy. Joku kai on sanonut jotain siihen tyyliin että parasta mitä voi pöksyt jalassa puuhata, se jääpi sitten nähtäväksi![]()
Vois kai ne rahansa huonomminkin käyttää...
Nyt on ensimmäiset 40km omalla pyörällä ajettu. Aivan ihana tunne! Huomenna sitten pidempään pitämään hauskaa. Tänään en vielä viitsinyt, kun alkaa valoa ei ole enään yhtä paljon. Eipä tuota autoa taida enään tarvita vähään aikaan. *nauraa*
Ajo tunne on erillainen kuin autokoulun pyörässä, mutta enköhän mie siihen totu.
Ja mites miehen saa ajamaan kortin, jotta vois lähteä vaimon mukaan ajeluihin ja innostuis prätkäilystä?![]()
FZ1-S Varsinainen Suomi
Ei kannata ikinä kysyy lupaa mihinkään, jos yhtään epäilystä ettei sitä tulisi..
Hankkii mopon/ilmoittautuu (ja maksaa) mopokouluun ja lähinnä ilmoittaa siitä sitten kun homma lähtenyt pyörimään..
Ihmettelen, että mihin sitä vaimon tai vaimokkeen lupaa prätkän ostamisessa vaaditaan? Itse ainakin laitan itse tienaamani rahat mihin huvittaa![]()
Suzuki GSX 1100 G
Suzuki VS 1400 intruder
Yamaha XT 660 X Supermoto
Suzuki GSX 1340 R -08
Honda CB1000R-10 Xess
Ducati 749S-04
Suzuki GSX-R 1100
Kawasaki GPZ 1100
Kawasaki GPZ 750 R
Kawasaki Z 650