Taitaa noissa arain (irto)poskipaloissa olla jonkin verran sitä vaahtomuovia sen ohuen styroksipohjan päällä...
Kannattaa irrottaa ja tutkailla rakennetta, ovat ihan käyttäjän irroitettaviksi suunniteltu.
Joissakin jopa irroitettavia "säätöpaloja"...
Arain sivuilta löytyi muuten ohje sovittaa kypärää ensin ilman poskipaloja, ja sitten siihen muuten sopivaan kypärään sovittamalla sopivat palat...
Monessakohan kaupassa moinen onnistuu?
Viimeksi muokannut: Seikkailu_R; 11.05.2012 klo 16:37.
Noh? En äkkiseltää keksi, miksei tuollaista irtopalaa voisi vähän hioa ohuemmaksi. Ei tässä nyt mitään kypärän kuorta olla hiomassa. Kypärän iskunkestävyyttä ei luulisi tuon irtopalan hiominen heikentävän ja väkisellähän ohuemmassa irtopalassa joko tuo "styroksi" tai pehmuke on ohuempi. Ei tuo miltään insinöörityön taidonnäytteeltä vaikuttanut siinä suhteessa, että olisi joku optimirakenne mietitty irtopalalle, mitä ei voisi yhtään muuttaa.
<p>Honda VFR 800 -99</p>
Tähän väliin ehkä hölmö kysymys - kun kokemusta ei juurikaan ole...
Toki paleleminen on yksilöllistä, mutta paljonko se elohopea näyttää kun alkaa sisävuoret pysymään kaapissa?
Takkina Rukka Armadillo, housut Rukka Classic
Ei lainkaan hassumpi kokonaisuus kuteista.
Nuo sun hanskat on aivan loistavat, mahtaako olla syynä että mulla on samanlaiset.
Vuorit jää kaappiin housuista kun lämpö +7 tai enemmän, takissa vuoret on roikkunut paikoillaan. Tosin nekin lähtee kun lämmöt nousee +15 yli.Pukuna Rukka SRO EDISON
Ps. toi hihajuttu, kyl ne hanskat menee hihan alle.
Ainakin mun rukan puvussa siinä on sellanen vedenpitävä mansetti ranteen ympärillä jonka päälle tulee hanska ja varsinainen takin hiha sit hanskan päälle ja vetskari kii. Avot.
Viimeksi muokannut: Pandemia; 26.06.2012 klo 19:40.
Erittäin tyytyväinen olen ollut koko settiin hanskat mukaanlukien. Ei valittamista kyllä miltään osin. Itsellä tosiaan vuoret lähtee siellä reilussa kympissä ja sen jälkeen alla on aina tekninen aluspaita.
EDIT: Itsellä ihan sama kun Pandemialla. Laitan aina hihan hanskan päälle. MIelestäni huomattavasti mukavempi niin.
Pyörätön
Itse asiassa saa kyllä aikalailla venyttää että saa tuon hanskan hihan päälle.
Ja kuitenkin miksi?
Kastuu se hanska kuitenkin kun hihasta valuu pikkuhiljaa vettä hanskan sisään.
Tosin ei ehkä 10-15 min. ajossa. mutta ajakaapa esim. 500km. sateessa ja katsokaa kuinka käy...
Siis hiha hanskan päälle.![]()