Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Elikkäs 600 ampiaisesta, puuttuuko tästä joku suoja mihin nuoli osottaa? Koneen oikealla kyljellä. Kyseinen akseli pyörii samalla kun kaasukahvaa vääntää, hieman lievää pintaruostetta tuonne on näyttänyt muodostuneen, kannattaa varmaan jotain rasvaa ruiskia sinne?



    Ja toinen, tuon änärin kiinnityspanta tulee varmaan ihan tuohon putken kärkeen missä on tuo tummempi "raita" on?



    Tyhmiä kysymyksiä, mutta vaivaa mieltä varsinkin tuo ensimmäinen
    Eikö täällä ole hornetille yleisketjua?
  2. #2
    Ei ainakaan minun kummassakaan hornetissa ole ollut suojaa siinä kaasun akselilla,vähän öljyä niin ei ruoste etene.

    Laita se putken panta juurikin sen tummentuman kohdalle,siinä näkyy myös ne halkaistut kohdat samalla alueella,
    juurikin ne halkiot antaa myöden kun kiristät sitä pantaa,jolloin liitos tiivistyy.
  3. #3
    Kiitoksia!
    E: Tuossa halkioiden sisällä näyttää olevan joku 2cm pätkä putkea, sen pitää olla siellä?
    E2: Onkin pehmeää metallia eli tiiviste.
    Viimeksi muokannut: yyri; 12.05.2012 klo 21:16.
  4. #4
    Ei ollutkaan änärin vaihto ns slip-on. Ainakaan sliparin vaihto vakioon. Hyvin sai purettua kaikki siihen vaiheeseen, kunnes pitäisi nostaa se vanha änäri pois paikaltaan. Eihän se mahdu nousemaan 1.5cm mahtuu, sitten osuu takajousen vieressä oleva käyrä runkoon. Pitääkö tuossa muka irrottaa pakosarja ja koko pakoputki, että saa pakoputkea alemmas?
  5. #5
    Itse jouduin irroittamaan se pyrstökatteen ja sivumuovit, että sain tulemaan sliparin pois ja vakion menemään paikalleen.
    Eli kahva irti ja sivukatteet pois ,sit pystön ruuvit auki ja levität sitä vähän että saat pujotettua sen takakautta pois.
  6.  
  7. #6
    Saakohan jostain noita mustia umpion ruuveja, kun sattui nyplääntymään vähän yksi kun oli tiukassa. Lukkopihdeillä onneksi avautui, ja jäi vielä kohtuu kuntoon. Pikku juttu, mutta olisi mukava saada uusi tilalle.
    Hornet 600 -99
    Myydään vieläkin NSR125 -03