Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    polvissa havaittu pitkien sairalomien ja helvetillisten kipujen jälkeen...verenkierto häiriö taitaa pakko luopua tuosta xx.:stä.harmitaa jos näin käy pyörä juuri saanut uuden maalin ja muutenkin tykännyt ..onko kellään kokemuksia noista jalkatappien siirtosarjoista jolla saisi tappeja 2-4cm alaspäin..satulaan saa kyllä muutaman sentin korotuksen..kaikki keinot pitää koittaa polvikulmien loiventamiseksi
  2. #2
    jawsin jalkatappien laskusarja paikoillaan ja kait ne hieman vaikutti itsellä. tosin vaikuttaako se parisen senttiä sitten tarpeeksi? penkin nosto loiventaisi toki polvikulmaa mutta samalla pitänee varmaan reippaasti nostaa myös tankoa, ettei mies mene ihan mutkalle..

    toki olishan se yksilöllinen ja nuorisosanaa käyttäen "tuunattu" jos olis apinakiikku ja kunnon paksu mukava penkki.. tuskin se vielä kuiten hd:n kans sekaantuisi..

    aussien foorumilla näin jossain kuvan jossa oli xx:ään laitettu 12 tuuman korotus tankoon, oli melkoinen näky. mutta kuulemma oli mukava ajaa..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  3. #3
    Itse tilasin dragrace.fi:stä siirtotapit VFR:ään (hintaa oli jotain 130 euroa kaikkine kilkkeineen). En tosin laskenut tappeja, vaan siirsin niitä taakse ja hieman ylös. Sillä parilla sentillä on yllättävän suuri vaikutus.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  4.  
  5. #4
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    jawsin jalkatappien laskusarja paikoillaan...
    Sorry, että tungen tähän keskusteluun, mutta olen miettinyt juuri Jawsien hankintaa.
    XX-xenon: oliko asennus helppoa, erityisesti jarrupolkimen puolelta?
    Jouduitko säätämään jarrupoljinta alemmas ja riittikö polkimen säätövara?