Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Tarvis neuvoa.. Lyhyesti, onko triplen etukiekon mutteri normaali kierteellä vai vasenkätisellä. Ainakin mutteri on kohtuu tiukassa ja ei viittiny kovin vääntää, jos sattuu olemaan vääräkätinen kierre. Niin ja pyörän vuosimalli 2004 jos sillä on vaikutusta millään lailla.
  2. #2
    Normikierteellä on. Huomasithan lukituksen
  3. #3
    Joo huomasin lukituksen ja naputtelin sen prikan tasaseksi.. Pitääpä huomenissa kokeilla jatkovarrella uudelleen jos se aukeais. Kiitoksia.
  4. #4
    Ite just avasin pulttipyssyllä. Irtosi ns. heti. Liotin hetken ensin crc:llä.
    Speed Triple
  5. #5
    Mä avasin viime keväänä pomppimalla liikennemerkkiin tarkoitetun putken päässä. Kandee laittaa se pyörä keula seinää kohti ja koko suku takajarrun päälle ni eiköhän se sillä. Vaikka jotkut väittävät aukaisseensa ko. pultin sormin
    -CORSE-
  6. #6
    No niin antautuhan se mutteri. Kunnon jatkovarsi ja takajarru päälle. Kylläpä muuttu triple paremmaksi kun laitto piikkiä pienemmän eturattaan, suosittelen. Samaan syssyyn aukastiin takapää ja voideltiin neulalaakeri. Laakerit oli kunnossa, mutta neulalaakerissa oli kohtuu vähän rasvaa.. Hyvä että tuli tsekattua neulalaakeri ois muuten voinu käydä pahasti..
  7. #7
    Kuinkas paljo yks hammas vaikutti? Oliko "merkittävää" eroa?
    Speed Triple -07
  8. #8
    En kerenny ko n. 20km ajeleen tänään kiekon vaihdon jälkeen. Kyllä kiihtyvyys kaiken kaikkiaan parani huomattavasti. Varsinki isommilla vaihteilla ko vedättää niin kiihtyy paremmin. Tämmösiä tuloksia persedyno anto Tosiaan omasta mielestä oli kyllä eroa vakio väleihn. Jos tässä vielä jossain vaiheessa kokeilis laittaa isompaa kiekkoa taakse..
  9. #9
    Sprintillä kesän verran jaksoin räppäilla pykälää pienemmällä, sitten taas vakioon.
  10. #10
    Tältä foorumilta taisin lueskella, että ketjulaahain joillakin on kulunu huomattavasti nopiampaa entä vakio väleillä. Pitää tarkkailla asiaa..
  11. #11
    Lainaa Sinsemilla kirjoitti Katso viesti
    Tältä foorumilta taisin lueskella, että ketjulaahain joillakin on kulunu huomattavasti nopiampaa entä vakio väleillä. Pitää tarkkailla asiaa..
    Niin kuluu. Kun ketjuista alkaa kuulumaan kalkkarokäärmemäistä ääntä, niin kannattaa tilailla uusi suojakumi
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  12. #12
    itsellä 45 takan ja edes vissiin piikkii verran pienempi ei mitään ongelmii o ollu tuon laahaimen kans.hyvin yskii menee
  13. #13
    Lainaa wama kirjoitti Katso viesti
    Niin kuluu. Kun ketjuista alkaa kuulumaan kalkkarokäärmemäistä ääntä, niin kannattaa tilailla uusi suojakumi
    Itsellä nuo taitaa olla uuden suojakumin tilaus edessä.. Mistä noita suojakumeja tuohon pyörään?
    Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18

    Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
  14. #14
    Tuolta näyttäis löytyvän, osa numero 20. http://www.worldoftriumph.com/triump...lock_03=610301 Nopiaa tulee tavara mitä ite oon tilaillu.
  15. #15
    Onkos triplessä vakiona 18/42 kuten Daytonassa?

    18/45 antaa n saman välityksen kuin 17/42, tosin daytonassa tartti 108 lenkkisen (+2) ketjun et mahtu.
    Mut välttää tuon laaharin kulumisen ja saa jonkinverran kevyemmän takarattaan - ainkin JT´n rattaassa on sen verran enemmän reikiä et on kevyempi kuin vakio.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  16. #16
    Lainaa specka kirjoitti Katso viesti
    Onkos triplessä vakiona 18/42 kuten Daytonassa?

    18/45 antaa n saman välityksen kuin 17/42, tosin daytonassa tartti 108 lenkkisen (+2) ketjun et mahtu.
    Mut välttää tuon laaharin kulumisen ja saa jonkinverran kevyemmän takarattaan - ainkin JT´n rattaassa on sen verran enemmän reikiä et on kevyempi kuin vakio.
    On. 108 lenkkinenkö riitti? Laitoin Tripleen Renthalin 45 hampaisen ja pitempää ketjua vaatii. Näyttäs kyllä että 108 ei riitä. Vai onko Daytonassa niin eri pituus?
  17.  
  18. #17
    mulla on 18/43. laitoin yhden pykälän isomman takarattaan. Ihan kiva ja toimiva. Triple ei kyllä tarvitse välitysten vaihtoa, koska sillä ei moottoriluonteen takia ole ongelmaa jäädä jumiin tehoalueen ulkopuolelle.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050