Eli olisi tarkoitus käydä hakemassa tuommonen 05 Speed Triple, jolla ajettu 25k.
Mitäs asioita pyörästä tulisi tarkastaa ja katsoa, ettei tule kotimatkalla ylläreitä vastaan. Olen lukenut noista neulalaakereiden pettämisestä ja tietääkseni pyörää jota olen menossa katsomaan on Seinäjoella huollettu, joten eiköhän se takapää ole rasvattu.
Pystyykö tollasella pyörällä myös tämmönen pätkä ajaa, eli n. 170cm jamppa?
Kiitoksia vastauksista![]()
Ei muutakun hakemaan vaan triple... ja pystyy ajamaan, mä oon 175 pitkä ja hyvin ylettyy jalat maahan... ite sain tänään ton 2012 mallisen triplen ja ajelin noin 225km. Täytyy sanoa että paras pyörä mitä itellä on ollu koskaan ja pyöriä on ollut monenlaista ja viimesin k9 busa jonka ostin 2 vuotta sitten uutena.
MP: Yamaha MT-O9 SP 2023
no ei se välttämättä sitä tarkoita, että se olis voideltu.Seinäjoella huollettu, joten eiköhän se takapää ole rasvattu.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Mutta se on niin helppo toimenpide, että kannattaa kerran vuoteen tehdä. Vaikeinta on saada pyörä tuettua pystyasentoon jos ei esim.kattoon saa kiinni. Sit ei enää puolta tuntia enempää kestä..
Aprilia RSV 1000 R -06
ex: Triumph Speed Triple 955 -04
ex: Triumph Speed Triple 1050 -08
ex: Triumph Daytona 955 -04
ex: Triumph TT600 -01
Ai katos vaan, toihan on hyvä idea. Ihan niksipirkkaan sopisi!! Täytyy pitää mielessä tulevaisuudessa, aina oppii jotain uutta..
Aprilia RSV 1000 R -06
ex: Triumph Speed Triple 955 -04
ex: Triumph Speed Triple 1050 -08
ex: Triumph Daytona 955 -04
ex: Triumph TT600 -01