...onkohan kellään kokemusta Scala Rider Q2 mokkulan ja BTI-002 Bluetooth Audio Donglen (kuva) parittamisesta...tai tietääkö joku minua paremmin, että onko se ees mahollista?
Tarkotuksena siis esim. MP3-soittimen langaton yhteys kypärään tuon Q2:n kautta...olen yrittäny myös toista vastaavaa saaha paritettua, mutta ei onnistu...ja liittäny siis tuon BTI-002:n ensin soittimeen, puhelimeen jne mutta ei vaan löydä toisiaan nuo mokkulat. Tiiän, että esim. uuempi Scala Rider G4 parittuu vastaavan kanssa, mutta onko noissa siis jottain semmosta eroa, että ei onnistu tuohon Q2:een?
Turhaa työtäkö?
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Kokemusta ei ole, mutta dongle käyttää A2DP-profiilia stereoäänen roudaamiseen ilmatiellä. Koska A2DP:tä ei Q2:ssa ole, laitteiden välille ei saa yhteyttä. Dongle voisi periaatteessa yrittää plan B:nä pystyttää SCO-linkin, jolloin sieltä saisi puhelinlaatuista monoääntä ulos, mutta veikkaan että se ei tuota yritä. G4:sta löytyy A2DP-profiili, joten homma toimii.
1000
...hmmm...kyllä tässä mallissa mikä mulla on pitäisi olla A2DP -profiili? On ns. "uudempi".
Jos sulla on Q2 Pro niin sitten löytyy A2DP ja dongle vois jopa toimia.
Edit: siis oletko yrittänyt parittaa tuota donglea Q2 Pron kanssa?
1000
...prkl netistä kun kattelin tuota, niin on ns. "uudempi" mutta "vain" Multiset, eli eipä taida tuossa olla sitä A2DP -tsydeemiä...tämä siis 2010 -vuosimallinen mutta ei kyllä paketista/ohjekirjoista mistään löyvy tuota Pro:ta. Arg. Nyt halvalla myynnissä tämmönen paketteineen päivineen...tuplasetillä siis
edit: siis ---> tämmönen ohjekirja tähän mukana
Viimeksi muokannut: toimeve; 22.04.2012 klo 20:09.