Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Suunnitteilla uuden ajotakin osto, koska entinen Sinisalo alkaa olla jo niin karussa kunnossa. Pitää olla laadukasta nahkaa ja hinta alle 400 €. Tuuletus aukot olisi erittäin suuri plussa. Merkkejä kun näyttää olevan aivan pirusti, joten ei osaa päättää.
    Liikkeessä tullut käytyyn sovittaa useampia takkeja mutta mieleistä ei ole vielä löytynyt.

Minkä merkkiset takit olette havainneet hyväksi? Vetoketjut kestää, eikä nahka ole kulunut rumaksi yhden ajokauden jälkeen? Onko valkomusta takki ihan tuhoon tuomittu ajatus? Likaantuuko valkoinen heti ruman harmaaksi? Mihin muuhun kannattaisi kiinnittää huomioo ostaissa?
    Pärränä kyykky, joten ei mitään tuulipukutyylistä
    KTM 1290 Super Duke R
    Lainaa ruupanen kirjoitti Katso viesti
    Suunnitteilla uuden ajotakin osto, koska entinen Sinisalo alkaa olla jo niin karussa kunnossa. Pitää olla laadukasta nahkaa ja hinta alle 400 €. Tuuletus aukot olisi erittäin suuri plussa. Merkkejä kun näyttää olevan aivan pirusti, joten ei osaa päättää.
    Liikkeessä tullut käytyyn sovittaa useampia takkeja mutta mieleistä ei ole vielä löytynyt.

Minkä merkkiset takit olette havainneet hyväksi? Vetoketjut kestää, eikä nahka ole kulunut rumaksi yhden ajokauden jälkeen? Onko valkomusta takki ihan tuhoon tuomittu ajatus? Likaantuuko valkoinen heti ruman harmaaksi? Mihin muuhun kannattaisi kiinnittää huomioo ostaissa?
    Pärränä kyykky, joten ei mitään tuulipukutyylistä
    Itsellä Berikin 9062 valkomusta kolmatta ajokautta käytössä. Eipä tuo uutta häpeä. Tuossa mallissa irrotettava sisätikkauskin, joten sopii hieman viileämmällekkin kelille.. Selässä vetoketjulliset tuuletusaukot.
    Suzuki GSX650F & Yoshimura oval cone & Bi-xenon
    Dainesea uskaltaa kehua... Itse olen omistanut useamman rotsin mutta parhaaksi tosiaan väittäisin tätä tuoreinta hankintaani eli Dainesen racing pelleä. Takissa on tuuletusaukot rinnassa ja poistoventtiilit alaselässä. Mun rotsi on kokovalkoinen (ainakin vielä toistaiseksi), mutta kyllähän tuo vaatii märällä rätillä putsauksen melkein joka ajon jälkeen.
    Racing Pelle itelläkin ja ei voi kun kehua. Jos nyt oikein haluaa parannettavaa takista etsiä niin ehkä joku irroitettava vuoriliivi tossa vois olla kylmemmille keleille, tosin Windstopper paita alla ajaa saman asian ja paremminkin
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  5.  
    Itse tilasin tuolta Arlen Nessin,mutta ne näyttää olevan loppu. Tuossa olisi yksi vaihtoehto,joka ehkä täyttäisi vaatimukset, mutta en ota mitään kantaa hyvyyteen. Sinänsä noissa kannattaa katsoa mitoitustaulukkoa, eikä äksien määrää...
    http://www.24mx.fi/varastontyhjennys...lien-x8/15162/
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...