yritän ehtiä heti lähtöön mukaan
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.
"valkoinen jänis" BMW G 650 X Ch -08
tulen mukaan org.ioihin
BMW F700GS - Honda VFR800 - Honda CBF600S - Honda Monkey
Olipas taas mukava ajella.Hienoa mutkaa ja sää mitä parhain.Kiitokset veturille ja pukamalle.![]()
Big Katoom
Sama apina pyörän peilestä näky kotiin tultua, kuin lähtiessä, ei nukahtanu kuitenkaan pyöränselässä.
Jännäkakasta en tiedä, mutta pariin kertaan jonkun nahkahousut narisi tauolla.
Kitos ajoista.
"valkoinen jänis" BMW G 650 X Ch -08
Oltiin joo.
Kiitoksia ajoista täältäkin suuntaa. Hienoa mutkaa oli näin ensimmäiseksi ajoksi. Alussa tuntu, ettei tää suju ollenkaan, mutta kyllä sitä loppuun päin osas jo ajaa rennomminkin.
Ja pakkohan sitä vähän säätää näin alkukeväästä. Risteyksen merkkaus jäi väliin ja siitä tuli sitten peräpäälle omat reitit Lahden suunnalla. Mutta ei siinä mitään. Hyvät mutkat oli Orimattilan suunnallakin.![]()
BMW R1200R -11
BMW K1300R -10
BMW F800ST -08
YAMAHA XV535 VIRAGO -89
Juu kiitoksia mutkista, oli hyvää settiä ja seurakin hyvää...![]()
Triumph Tiger 800 XCx -18
ex- Triumph Speed Triple -08
ex- Triumph Street Triple -09
No niin narisi, mä en saanu sitä mielikuvaa pois mielestä enää viimeisellä pätkällä -ihan kuin olis haissu koko ajan!
Mutta asiaan! Mun omasta mielestä yks parhaista reiteistä mitä tässä nyt oon väsänny parin vuoden aikana.
Tylsää ei ollu missään (paitsi odotellessa eksyneitä jossain Lammin bussipysäkillä!)
Reitti oli tämmönen!
Kiitos kuitenkin kaikille mukana olleille, olihan sää ja mutkat!
Viimeksi muokannut: Go-Za; 22.04.2012 klo 20:40.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Eiku tämmönen.![]()
BMW R1200R -11
BMW K1300R -10
BMW F800ST -08
YAMAHA XV535 VIRAGO -89
Te oikasitte Lammilta Mäntsälään Nastolan kautta!!!!
Mun napsimat kuvat on tuolla! Videoissa menee jonkun aikaa... 1h 40min tuli kuvattua, ja muistikorttia meni vain 4,5 Gigaa.
Viimeksi muokannut: Go-Za; 22.04.2012 klo 21:22.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tiestö oli hienossa kunnossa, mutta tuo Itä-Suomalainen ilma sai kipeäksi. Ny mittasin lämpöä 38,7. Se on noi Pietarin paskavededet ja se atomivoimala.
Kiitos kuiteski, onpa vain paska olo juuri nyt....
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
No ei ihme et eksyttii! Etupää kaasutti meidät!
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Jipsulle kiitokset tauon aikaisesta nettikauppasuosituksesta, lähti justiin tilaukseen leovinkkelin hiilarisliparit hintaan 559€ sisältäen postit ja muut![]()
Massey Ferguson 148 hupiin.
MB Atego romunkuljetin velvollisuuksiin.
Kiitos taas veturille ja perämiehelle ja tientenki muille iso kiitos...![]()
ex KTM 990 SMT 2010
ex suzuki gsf1250sa 2008
ex yamaha fz1-n 2006
ex kawasaki zx9r 2000
Saatto se olla Staffan, niil oli jotain työasioita eikä me viitsitty jäämään häiritsemään heidän töitään
Kiitokset Veturille
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
juujoo kiitoksia. Ny on pyörä sisäänajettu ja eikun huoltoon. Sori Suzulle; vähän kömpelösti vetäydyin sivuun, mut puolustus on et mulla oli karmee pissakakkahätä ja pakarat oli liekeissä ja aakoset oli just siinä vieressä ja mulla oli kiire kotiin ja.....
Ok, mutta kivaa oli...kiitti siis kaikille
T7
Perse sanoi out täälläkin ja jätin kesken jossain tie 54 risteyksesssä...mut kiitokset mutkista vaan![]()
WildStar rumble in skräddarskog
ex. busa
K12RS
XJR1300
VTR
HORNET900
SPEEDMASTER
AMM.BONNE
FMX650
CR250
XR250
BETA250
Viimeksi muokannut: Go-Za; 23.04.2012 klo 22:31.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi