Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Nyt on booseli kuukausitolkulla koittanut saada koppia noista Iconin ajovarusteista ja niiden jälleenmyyjistä. Icon iskee sisäiseen pahaan pikkupoikaani vähän toisenlaisella tyylillään. Kun hieman toisenlainen ja toisenkokoinen olen, niin en netistä tahtoisi niinvaan tilata kamoja kotiin todetakseni, etten mahdu tai mahdun liian hyvin tamineisiin.
    Mc-sports myy tuotteita, mutta sain hieman nuivaa kohtelua sieltä, siispä haluaisin äänestää lompakollani ja tukea suomalaista yrittäjyyttä jossain muualla, kuin kyseisessä puljussa.

Kaipaan siis vinkkejä liikkeistä, jotka Iconin katuvaatteita myyvät ja kokemuksia kyseisistä kamoista.

Onko tullut omistettua kyseisen tuotemerkin rensseleitä?

Kaikki tieto imetään kuin juoppohullu kossun viimeisiä tippoja, kiitoksia
    Pesen pesen, älä nalkuta!
    Mulla oli aikasemmin Iconin kypärä. Se on ollut paras kypärä tähän mennessä mitä on ollut, mutta se meni hieman huonoksi kolaroinnin yhteydessä .

Itse asioin juurikin Mc-sportsin naikkosen kanssa puhelimitse ja s-postilla, kaikki meni todella hyvin. Kypärä jota halusin ei meinannut ensin löytyä mistään, mutta sitten äkkäsin tuon Mc-sportsin ja he katsoivat että Iconin euroopan varastolla on vielä pari niitä. Tilasin sen ja visiirin sitten sieltä.

Muista varusteista ei ole kokemusta, mutta hienoja ne kyllä on.
    Superbikers Espoossa myy Iconia. Ja siellä palvelu pelaa!
    http://www.superbikers.fi/
    xxx
    Jeps tuola superbikersissa käytiin emännän kanssa, ongelmana oli iconin saama niukka hyllytila ja hyvin pienille immeisille suunnatut koot. Sanoivat tilaavansa, mikäli varmasti otan, ongelma, kun on tämä ikuinen "en sovittamatta osta" Niin jäätiin vähän pattitilanteeseen, kun en voi sovittaa, mutta mielelläni rahaa tuohon kiinni laittaisin. Ja oli ovelta asti oikein mukavaa ja viihtyisää tuossa liikkeessä. Mahtava meininki, emännälle jäikin sitten ajokengät käteen sieltä.
    Iconin ruukkuja niillä ei ollu yhtäkään hyllyssä.
    Mc-sportsilla oli joitain.
    Lainaa Tasis_MpT kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli aikasemmin Iconin kypärä. Se on ollut paras kypärä tähän mennessä mitä on ollut, mutta se meni hieman huonoksi kolaroinnin yhteydessä .

Itse asioin juurikin Mc-sportsin naikkosen kanssa puhelimitse ja s-postilla, kaikki meni todella hyvin. Kypärä jota halusin ei meinannut ensin löytyä mistään, mutta sitten äkkäsin tuon Mc-sportsin ja he katsoivat että Iconin euroopan varastolla on vielä pari niitä. Tilasin sen ja visiirin sitten sieltä.

Muista varusteista ei ole kokemusta, mutta hienoja ne kyllä on.
    Mc-sportsin nainen oli erittäin mukava ja yhteistyökykyinen, kypärän lupasi tilata hieman isomman (XL), jota pääsisin sitten koittamaan, messuille yritti kovasti tuota kyseistä hankkia.
    Mp12 oli koettu ja nähty, sitten soittaa mc-sportsin herra ja patistaa hakemaan kypärän pois tai myy sen jollekin muulle.
    Itsehän hieman äimänä siinä, kun kyseessä tosiaan oli tuo hyllyyn tilaaminen iso koko, jota saisin koettaa ja sitten halutessani ostaa. Lähes huutaen käyttäytyi puhelimessa, joten päätin, etten mielelläni kyseisen herran takia tuohon puljuun rahojani kanna. Vaikka heillä mukavasti vantaan myymälästä tuotteita löytyykin.
    Hieman alkaa työtunnit näkyä, kun ei saa enään omistakaan lauseista selvää
    Mulla ollut Iconin field armor mil spec nyt pari vuotta päällä ainakin mukava, eikä hiosta pahasti kaatumista en ole vielä kokeillut, joten suojan toimivuudesta ei ole kokemusta.

Lisätään vielä, että olen pitänyt tuota myös kelkkaillessa.
    Mulla on Iconin Airframe -kypärä Rubatone värityksellä ja pinnalla. Löytyy myös tummasavu-visiiri vakion lisäksi.
    Ihan jees kypärä, mutta toi huurteenpoisto ei ole luvatun oloista sadekeleillä. Normikelillä ilmanvaihto toimii kyllä erinomaisesti. Tykkään kyllä enemmän avopotasta...

Iconin Motorhead nahkarotsi löytyy, ja se on ihan ehdoton mulle. Jenkkityylisesti koko on hieman yläkanttiin, mutta onnistuin tilauksessani, kun katselin taulukoita.
    Myös parit käsineet löytyy ja olen ollut niihin hyvin tyytyväinen.

Nämä on tilattu kolmisen vuotta(?) sitten nyt jo edesmenneestä Terra Powersportsista, Amerikasta. Tällöin taala oli halpaa euroon verattuna, ja silloin mm. toi nahkarotsi oli kolmasosa Suomen hinnasta tänne tilattuna.

Näköjään jenkeissäkin hinnat ovat nousseet sittemmin...?
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Juuri hankin Icon Compound takin, eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Ja magee on.
    Outoa kokemusta MC-Sportista, itse olen saanut joka kerta erittäin loistavaa palvelua.
    Itseäkin ihmetytti tuo mc-sportsin sedän käytös puhelimessa, liekö jommalla kummalla meistä ollut juuri miestruaatio päällä? Eurobikersin palvelu oli kyllä jotain niin mahtavaa, että lienee pakko kantaa rahat sinne.
    Käyn kyllä mc:ltä hakemassa potan, kun olen sen luvannut sieltä hakea, muuten saavat kyllä pärjätä ilman ropojani ja varmasti niin tekevätkin.
    Kokotaulukoiden lukemiseen laitettakoon nyt aikaa ja eiköhän heinäkuuhun mennessä ole tämäkin mies jo niin fiksu, että kykenee vastata omiin kysymyksiinsä.
    Kiitoksia taas teille! Olkaa hyvät ja tarjoilkaa niitä .org-moroja, kun näätte sopiauhtaisen virtaviivaisen miehen -06 1000rr selässä... Milloin mies alimmaisena, milloin pyörä.
    Pisti silmään Facebookissa että Motokeitaalle (Ylöjärvi) on tulossa Iconin kamaa myyntiin, joku kypärä malli oli jo saapunut varastoon.
    -nomen est omen-
  12.  
    Päivitellääs hieman! Mc-sportsilta ilmeisesti lueskellaan orgia tai sitten myyjät ovat yht'äkkiä muuttuneet mukavemmiksi... Anyhow: iconon nahkahousut hankittu: koot on mielenkiintoset housuissa. Mutta törkeen mukavat ja hienot on. Ei hiosta ei ärsytä mikään.
    Vielä takki pitäisi uusia.