Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä herättelemään pyörää talviunilta ja samalla reissulla asennella keväällä hankittu Cobra Xenon H7R paikoilleen (lyhyelle ajovalolle).

    Lähinnä ballastin sijoituspaikasta kaipailisin vinkkiä ja alustavaa tietoa alkaako pyörän ajotietokone herjailemaan polttimoista Xenonin asennuksen jälkeen?



    //aksu
    ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
    ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
    ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
    ex. BMW K1200R -2007
    ex. Honda CBR 1100XX -1998
    ex. Honda VFR 750F -1994
  2. #2
    K 12 ässään laitoin ksenonit pari vuotta sitten. Ei herjannut mitään, hommasin tosin varmuudeksi can-väyläiseen tarkoitetun ballastin. Sille löytyi pienen ihmettelyn jälkeen paikka vasemman sivukatteen alta. Kuvien perusteella arvelisin ärrästä löytyvän samoilta kohdin..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  3. #3
    Ostamani versio ei ole can-väyläinen malli, joten mielenkiinnolla odotellaan miten käy =)

    Tuota vasemman sivukatteen alle tulevaa paikkaa hieman räjäytyskuvien perusteella suunnittelin itsekkin, mutta lopullinen paikka selvinnee pienen ihmettelyn/purkamisen jälkeen...
    ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
    ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
    ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
    ex. BMW K1200R -2007
    ex. Honda CBR 1100XX -1998
    ex. Honda VFR 750F -1994
  4. #4
    F 800 S:ssä ollut 3-vuotta Xenonkaupan normaali ei can-väylään tarkoitettu Cobra. Lähivalossa ei vikailmoja, mutta kaukovaloon kun kokeilin, niin valoviasta tuli aina ilmoitus, samoin led-polttimosta etuparkissa. Jätin ainoastaan lähivaloon xenonpolttimon.Toiminut tämän kolme kesää moitteettomasti.
    Mare.
  5. #5
    Kiitokset tästä infosta!

    Suunnitelmassa on laittaa vain lyhyelle valolle xenon, joten todennäköisimmin asennus ja käyttöönotto sujuu ongelmitta.
    ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
    ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
    ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
    ex. BMW K1200R -2007
    ex. Honda CBR 1100XX -1998
    ex. Honda VFR 750F -1994
  6.  
  7. #6
    Xenon-valo on ollut jo hetken käytössä ja hyvin on pelannut.

    Kokemuksia:
    - Paikka löytyi helposti vasemman puolen katepalasen alta.
    - Asennus meni ongelmitta 30 minuutissa (suunnittelu/tupakointi/porailu/asennus).
    - Testattu releen kanssa ja ilman relettä. Releen kanssa ajotietokone herjaa LAMPF, eli ei tunnistanut, mutta ilman relettä ei herjaillut.
    - Valoteho parani todella huomattavasti alkuperäiseen verrattuna! (harmi, kun ei tullut otettua kuvia)
    ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
    ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
    ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
    ex. BMW K1200R -2007
    ex. Honda CBR 1100XX -1998
    ex. Honda VFR 750F -1994