Nyt olis apu paikallaan..... Eilen radalla huomattiin ettei koneesta löydy vetoo ollenkaan. 7-8000 jälkeen ei mitään ja tuskin muutenkaan ihan normaali. Kotari kun aikasemmin on kova paukkuun putkeen kun vapauttaa kaasusta niin nyt käytännös kuulunu yhtään mitään? Tuli tohon vaihdettua motion proon kaasukahva ja jo epäiltiin et onko säädetty niin ettei läpät aukee kokonaan mut nyt epäilyttää kun tota paukkumista kuulunu.... 2 viikkoo sitten kaikki tuntui olevan kunnossa.
Honda cbr 600f -99 (05-07)
Suzuki Gsx-r 1000 -05 (12-14)
Ktm RC8 -11 (14--->)
Vaihda bensapumppuun suodattimet. Ylhäältä alkaa kulku loppuun kun paskaa putsareissa.
Ja siittä osat https://www.motokeidas.com/shop/tuot...-SET-FUEL-PUMP
Blaablaa
Honda cbr 600f -99 (05-07)
Suzuki Gsx-r 1000 -05 (12-14)
Ktm RC8 -11 (14--->)
Millainen äänenvoimakkuus RC8 mahtaa olla Akran putken kanssa? Uskaltaako yrittää 107dB-rajan omaavalle radalle?![]()
RC8
Harvinaista herkkua tarjolla:
https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...c8c-sportsbike
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Rupee oleen tää kausi kaasuteltu ja pitäis ruveta tekeen 10v remontti moottorille. Perus rc8 on kyseessä mutta olis tarkotus laittaa siihen ärrän männät ja sylinterit ja kannet hoonauttaa kun sellaset on joskus tullu nurkkiin
Osaisko porukka täällä neuvoo että mitä kannattas tarkistaa ainakin et onko jotain heikkoja kohtia?
Honda cbr 600f -99 (05-07)
Suzuki Gsx-r 1000 -05 (12-14)
Ktm RC8 -11 (14--->)
Oliko täällä joku kiinnostunut luopumaan omasta RC8 tai RC8R:stä? Olisi harkinnassa toiseksi pyöräksi.
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Tervehdys jälleen arvon kollegat.
Tuli tuossa pari viikkoa sitten aivan yllätyksenä laitettua superduke myyntiin ja sehän meni heti kaupaksi.
Pitkään haaveillu taas RC8:sta kun niitä aiemmin on ollu 2 kpl ollut. Ja kuinka ollakkaan samana päivänä kun myin duken pois niin tuli Ruotsin tuonti RC8R -09 myyntiin. No ei muutakun puhelu sisään ja pyörästä varausmaksu. Nyt tuo on tuossa viikon verran ollut tallissa ja pieniä muutoksia tehty. Jostain syystä pyörässä oli club race kitille tehty mappi sisässä ja vaihdoin itse siihen akralle tehdyn mapin. Sen verran luonnollisesti tutkin asiaa että pyörässä ei ensimmäistäkään jälkeä club race kitin osista.
Mutta asiaan. Minkäslaista F-L switch pakettia ootte suosinu että pyörä ois optimaalisen tuntuinen ajaa.
Vielä nyt ei ajokokemusta ole tuosta kun sen verran lunta vielä täällä keski-suomessa. Mutta aikani kuluksi kaikennäköstä säätöä pitää tehdä ennen ajokauden alkua.
Ruksin siis akramapista jo saastevermeet ja lambdan pois ja toisioläpät otin pois kokonaan.
Omanä tuntemus oli edellisissä että tuntuma muuttuia juuri paremmaksi noitten muutosten myötä. Mutta toki aika on voinut kullata muistot.😂 Kunhan pääsee testaamaan niin sittenhän tuo näkee ja helppohan nuo on takaisin laittee testausta varten. Mut tosiaan ainakin edellisistä kahdesta pyörästä ne poistin. Tiedä sitten onko menny huonompaan vai parempaan suuntaan.
KTM RC8-R 1190 -11
ex.KTM SD 990 R -08
ex.KTM SD 990 -09
No minä vissiin. Kyllähän tuo myyjä sano että kysyntä on käyny kuumana. Löin samantien varausmaksun sisään kun soitin sinne.![]()
Eihän tuo varmasti huono vaihto ehto tuo uudempikaan oo. Varmaa vähän lepposampi kun on twinspark jo.
Onko paljon ajettu? Eikö tuossa uudemmassa enää on magnesiumvanteita?
Kytkin luistaa aika paljon. Vaihdoin uudet alkuperäiset levyt+jouset, joilla kesti katuajossa hienosti mutta Alastarolla muutaman kierroksen jälkeen taas alkoi luistamaan. Vanhat levyt ja jouset silmämääräisesti ok.
Kytkinneste vaihdettu, luistaa silti jopa katuajossa. Ei vuoda nestettä.
Mitäs seuraavaksi?Hyvä syy vaihtaa luistokytkimeen?
![]()
RC8
Eihän ole nestesäiliö ihan täysi? Se tekee lämmetessä painetta piiriin ja painattaa kytkinta raolleen. Jousille muistaakseni ainakin 990:ssä on minimipituus josta voi vähän haarukoida, onko ne väsyneet.
Liitteinä kuvia. Paikallaan on nyt KTM:n kytkinlevyt ja toinen kuva vanhoista SBC:n levyistä.
Levyjen jouset ovat tuohon kanteen selvästi osuneet, onkohan se syynä kytkimen luistoon ajossa?
RC8
Ei ole syy.
Kikka kytkimen luistamiseen: teräslevyt puhtaaksi öljystä ja sitten hiekkapaperilla karheaksi. Päälle vesihuuhtelu metallipölystä.
Toinen: saatko mitattua paljonko paininlevy nousee kun pakka on sisällä?
Referenssi jostain ja mittaa ilman pakkaa jouset paikallaan ja pakan kanssa.
Nitro vielä lisäksi mainitsi, että itse pakan korkeudelle/ paksuudelle lienee ohjeellinen minimi tai muu ohjeellinen arvo.
Btw. Päällimmäinen kitkalevy taitaa ohjeen mukaan tulla eri hammastukselle kuin kaikki muut?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Mulla pitäis olla kytkinkori jossain. Voin kaivaa esille ja tutkia missä kunnossa jos sellaiselle tarvetta.
K8-1000