Sivu: 10 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 542:sta
  1. #271
    Noonnniii.

    Toisen kerran otin bensapumpun kauniiseen käteen ja availin vielä lisää niin
    löytyihän sieltä se paperisuodatin
    Oli ihan hyvässä kunnossa. vähän tumma väriltään mutta mitään ylimäärästä ei irronnu.
    Eilen kun laitoin sitä takasin paikalleen oli toinen pumpun O-renkaista aika löysä
    ja koitin sitä sinne siististi ängetä omaan uraansa mutta olihan se katkennu ja
    menny ihan palasiksi. pitää siis huomenna etrasta hakee uus O-rengas

    Se varsinainen löytö tuli kun avasin ilmaputsarin uudelleen ja aloin ihmettelemään ruiskuja että
    olisko niiden sihteihin asti menny tavaraa (tosin nyt ei ollu koska se paperisuodatin olikin paikallaan).
    Huomasin siinä siirrellessäni johtoja pois tieltä että yks liitinhän oli auki
    Vaikka kuinka oltiin ne jo käyty läpi niin yks oli kuin olikin auki. uskoisin että se meni imukurkun
    painesensoriin se johto. Varmuutta asiasta ei ole mikä se mötikkä oli. Mutta tää taas menee siihen
    pahamaineiseen harmaaseen mötikkään jonka kanssa on ollu ongelmia
    Eli siis on mahdollista että vika korjaantu ihan sillä. En vaan pääse kokeilemaan ennen kun
    saan huomenna korvaavan O-renkaan.

    Niin ja se harmaa mötikkäkin löyty lopulta. Oli vaan aika pirun piilossa.
    Eli siis se on ilmaputsarikotelon alaosan ja rungon välissä piilossa.
    Ei oikeen kunnolla nää ennen kun ottaa ilmaputsarin kannen auki. ja silti ei lähde sieltä pois,
    luulen että pitää ottaa koko putsari irti ennen kun sen mötikän saa sieltä pois.
    Ja siis mun käsittääkseni tää harmaa mötikkä pitää sisällään piuhoja bensansyötöstä kaasukahvan
    asennon tunnistimeen ja painesensoriin ja koko kaasutusrunkoon
    Eli jos kaikki tiet johtavat Roomaan ni se on isojen Kotkien Rooma

    Päivitän huomenna että auttoko ongelmaan yhden lapsuuden löytyminen.
    Been there, broke that!
  2. #272
    Jees liitinhän se siinä vikana oli

    Tuskin se suodattimien ja tankin putsaus, sekä tulppien uusiminen silti huonoa teki

    Nyt vaan odottelemaan josko se piuha tulis ni pääsis käsiin ecuun.
    Jos se vaikka alkais toimimaan myös kaupunkinopeuksissa.

    Eikä muuta kun ajoa vaan
    Been there, broke that!
  3. #273
    Se öljy suodattimessa tulee todennäköisesti siitä moottorin huohotinputkesta, joka siihen putsarin päälle tulee.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  4. #274
    Juu se tulee kytkinkopasta suoraan.
    Toi on kuulemma aika tarkka oljyn määrän suhteen
    ja sylkee heti liiat öljyt pois ja ne menee suoraan tonne
    ilmaputsarin kanteen.
    Been there, broke that!
  5. #275
    Poista ne toiset läpät käytöstä nii paranee se kylillä ajelu huomattavasti
    '03 Sv1000
    '00 Cbr600f
    '03 cbr954
    '11 Wildcat500
    '09 ds450
    '11 690smcEvo2
    '08 rc8
    '11 690smcEvo2
    ´01 Ktm 520 exc sm & ´07 kahvikootteri
  6. #276
    Lainaa The engineer kirjoitti Katso viesti
    Jees liitinhän se siinä vikana oli

    Tuskin se suodattimien ja tankin putsaus, sekä tulppien uusiminen silti huonoa teki

    Nyt vaan odottelemaan josko se piuha tulis ni pääsis käsiin ecuun.
    Jos se vaikka alkais toimimaan myös kaupunkinopeuksissa.

    Eikä muuta kun ajoa vaan
    Joko kaapeli tullut, kun ei ole mitään päivitystä tullut?
    Orgin päivillä bongasin kaksi RC8/R omani lisäksi, keitäs siellä oli?
    K8-1000
  7. #277
    Mä olin. Valkoisella RC8R:llä.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  8. #278
    Lainaa Sippe kirjoitti Katso viesti
    Joko kaapeli tullut, kun ei ole mitään päivitystä tullut?
    Orgin päivillä bongasin kaksi RC8/R omani lisäksi, keitäs siellä oli?
    Juu kaapeli on saapunut ja itseasiassa juuri parasta aikaa asennan tuneecua koneelle
    ja olen lähdössä pakoputken vaihtoon
    Tulin orgiin vielä tarkastamaan että kai se oli toi 2001 kartta kun meni tuohon
    vakioputkeen. Tarkoituksena olisi vaihtaa putki ja päivittää tietysti samalla tuo kartta.
    Avaan samalla myös nuo SAI:t 100% jos se meno siitä tasaantuisi.
    Tämä siis jos osaa ecua käyttää
    Been there, broke that!
  9. #279
    OT, mutta ääneen repesin, kun Teppomanin signeerauksen näin Noinhan se just menee
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  10. #280
    Lainaa The engineer kirjoitti Katso viesti
    Juu kaapeli on saapunut ja itseasiassa juuri parasta aikaa asennan tuneecua koneelle
    ja olen lähdössä pakoputken vaihtoon
    Tulin orgiin vielä tarkastamaan että kai se oli toi 2001 kartta kun meni tuohon
    vakioputkeen. Tarkoituksena olisi vaihtaa putki ja päivittää tietysti samalla tuo kartta.
    Avaan samalla myös nuo SAI:t 100% jos se meno siitä tasaantuisi.
    Tämä siis jos osaa ecua käyttää
    2001 kartan laitoin omaani, myöhemmin päivitin siten että toisioläpät kokoajan auki kartta edelleen sama.
    K8-1000
  11. #281
    Putki paikallaan, 2001 kartta ja toisioläpät auki.
    Nyt on hyvä ajella eikä korvat satu
    Voi jopa ajaa alle 50 km/h nopeuksia.
    Ihan uus ulottuvuus aukes

    Tosin kaasun vastaavuus kärsi aika paljon ja voi olla että
    muutama hepokin hävisi vaihdon myötä.
    Kuitenkin pyörä toimii nyt niin hyvin ettei kerkee haitata

    Kiitokset avusta kaikille osallistuneille!
    Been there, broke that!
  12. #282
    Noniin haaveista tehtiin totta ja ilmoittaudun mukaan joukkoon oranssiin! Eli tuli ostettua oranssi RC8 eikä voi ainakaan vielä olla kuin tyytyväinen hankintaan.. Vuosia lueskellu mielipiteitä kyseisestä pelistä enkä kyllä ihan joka asiassa ole samaa mieltä näin muutaman sadan kilometrin jälkeen.. loistava päristin ei voi muuta sanoa.. makuasioitahan nämä ovat
    KTM RC8
  13. #283
    Kumpa itelläki olis talouspuoli jo siinä kunnossa, että voisi ostohousuja jalkaan laittaa..

    Näitä kuitenkin kuolannu, ja ihmetellyt, että miksei nettimotossa näytä olevan kuin -08 mallia/ylivuotisia myynnissä? Vm 10-14 loistaa poissaolollaan. Ei edes uusia ole nettimotoon listattu.
  14. #284
    Lainaa Zante kirjoitti Katso viesti
    Näitä kuitenkin kuolannu, ja ihmetellyt, että miksei nettimotossa näytä olevan kuin -08 mallia/ylivuotisia myynnissä? Vm 10-14 loistaa poissaolollaan. Ei edes uusia ole nettimotoon listattu.
    Minusta RC8:en osalta alkaa olemaan ostajan markkinat, ainakin käytetyissä. Tarjontaa on jonkin verran ja hinnat on tullu melko reilusti alas vs. muutama vuosi sitten. Nettimotossa näitä muuten löytyy kahdesta kategoriasta eli malliksi voi valita 1190 ja sieltä sitten RC8R tai malliksi suoraan RC ja tarkennukseksi 8. Joku käpy tuossa on käynyt Nettimotolla.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  15. #285
    Lainaa Lihasrelaksantti kirjoitti Katso viesti
    Minusta RC8:en osalta alkaa olemaan ostajan markkinat, ainakin käytetyissä. Tarjontaa on jonkin verran ja hinnat on tullu melko reilusti alas vs. muutama vuosi sitten. Nettimotossa näitä muuten löytyy kahdesta kategoriasta eli malliksi voi valita 1190 ja sieltä sitten RC8R tai malliksi suoraan RC ja tarkennukseksi 8. Joku käpy tuossa on käynyt Nettimotolla.

    Jep jep, oma on ollu kohta 3vk myynnissä. Hinta pitäis olla kohdallaan, taitaa olla n-moton toisiks halvin. 4300 käynyt kattomassa, yks kysyny vaihtoo hd:hen ja siihen jäänyt...

    Vähän vaan nakertaa kun joka toinen kesäkuukaus tuli se 400€ vakuutusmaksu, ja 2-tankillista tais tulla mopolla ajettua

    Noh, kohta varmaan lyön liikenteestä poistoon ja takas lämpimään talliin joskos ens-kesänä kerkeis sitte ajelee paremmin.
    RC8
  16. #286
    Lainaa Carl0s kirjoitti Katso viesti
    Jep jep, oma on ollu kohta 3vk myynnissä. Hinta pitäis olla kohdallaan, taitaa olla n-moton toisiks halvin. 4300 käynyt kattomassa, yks kysyny vaihtoo hd:hen ja siihen jäänyt...

    Vähän vaan nakertaa kun joka toinen kesäkuukaus tuli se 400€ vakuutusmaksu, ja 2-tankillista tais tulla mopolla ajettua

    Noh, kohta varmaan lyön liikenteestä poistoon ja takas lämpimään talliin joskos ens-kesänä kerkeis sitte ajelee paremmin.

    Huonosti näyttää pyörät liikkuvan nyt syksyn alkaessa vaikka hinnat tosiaan kohdillaan.. Vakuutusmaksut kun kilpailutin niin kyllä siinä useamman kerran meinas penkiltä tippua ja nyt enään nakertaa tämä jatkuva sade..
    KTM RC8
  17. #287
    Voisin olla kiinnostunut ostamaan '08 Ärseehen sopivan järkihintaisen sliparin (koko putkisto tietysti käy myös..).

    Viikko sitten tuli hankittua Kotari ja nyt 1200km jälkeen mopo tuntuu sopivan lapaseen varsin hyvin. Kevyt, tehokas ja vähäkulutteinen verrattuna aikaisempaan Aprilia RSV 1000 R '07:aan. Moottori tosin tuntuu ja kuulostaa roimasti raaemmalta, Aprilian Rotax käy huomattavasti pehmeämmin ja vähemmillä värinöillä.
    Kaverin kanssa säädettiin alkuviikosta jousitus esijännityksien puolesta kuntoon ja tänään tuli alle uudet renkaat (Dunlop Sportsmart GP Racer). Nyt alkaa jo kulkea mutkapätkällä ihan mukavasti.
    Onko kellään muuten kokemusta 200/55 takarenkaista, mahtuuko pyörimään takana ja onko mitään konkreettista etua? Väittävät ainakin, että kosketuspinta kantatessa olisi suurempi..
    "It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
  18. #288
    200/60 mahtuu pyörimään. Vakiovälitys voi kylläl käydä vähän pitkäksi 200sella rengastuksella. Onko siitä sitten mitään hyötyä kadulla on eri juttu.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  19. #289
    Tässä syksyllä olisi tarkoitus viedä rc8 ohjelmoitavaksi ja aiheesta olen lukenut jonkin verran, mutta kertaus on opintojen äiti.

    Pyörä on teknisesti ihan vakio. Ilmansuodatin on vaihdettu "vapaasti virtaavaan". Toisten läppien ohjelmallisesta aukipysymisestä olen lukenut ja lambdan pois kytkennästä sekä noiden saastelaitteiden poistosta. Mitä tähän nyt voisi ja kannattaisi tehdä kun putki pysyy vakiona?

    Onko pyörän ohjelmistoon tullut jotain päivityksiä ja mitenkäs näiden kohdalla nuo tehtaan takaisinkutsut menikään, jos niitä katsoisi samalla. Pyörä on Suomesta ostettu ja täysi huoltokurja, mutta ei siinä moisista lue.
  20. #290
    Lainaa Olli_ kirjoitti Katso viesti
    Tässä syksyllä olisi tarkoitus viedä rc8 ohjelmoitavaksi ja aiheesta olen lukenut jonkin verran, mutta kertaus on opintojen äiti.

    Pyörä on teknisesti ihan vakio. Ilmansuodatin on vaihdettu "vapaasti virtaavaan". Toisten läppien ohjelmallisesta aukipysymisestä olen lukenut ja lambdan pois kytkennästä sekä noiden saastelaitteiden poistosta. Mitä tähän nyt voisi ja kannattaisi tehdä kun putki pysyy vakiona?

    Onko pyörän ohjelmistoon tullut jotain päivityksiä ja mitenkäs näiden kohdalla nuo tehtaan takaisinkutsut menikään, jos niitä katsoisi samalla. Pyörä on Suomesta ostettu ja täysi huoltokurja, mutta ei siinä moisista lue.
    Ei kai siinä oikein vakioputkella voi muuta kuin läpät tai katti hajoaa. Tune eculla muistaakseni saa koko kartan säädettyä rikkaammalle puuttumatta mihinkään tiettyyn teho alueeseen tämän vapaavirtaus suodattimen takia ja mahdollisesti tyhjäkäyntiä isommalle jos -08 jossa kevyempi vauhtipyörä kuin myöhemmissä. Pyörän mukana pitäisi tulla luovutustodistus jonka kopion saa kyllä KTM myyjältä jälkeenpäinkin, niillä tiedoilla pääsee Kotarin sivuilla jotain tietoja katsomaan. http://www.ktm.com/fi/jaelleenmyyjae...tarkastus.html
    K8-1000
  21. #291
    Täällä vois olla hyvä rc8 myynnissä. Hinta jossain 9k€ paikkeilla. Kuvia ja infoo saa kysymällä
    '03 Sv1000
    '00 Cbr600f
    '03 cbr954
    '11 Wildcat500
    '09 ds450
    '11 690smcEvo2
    '08 rc8
    '11 690smcEvo2
    ´01 Ktm 520 exc sm & ´07 kahvikootteri
  22. #292
    Oman pyöräni ostin kesän puolivälin jälkeen ja pelkässä hupikäytössä on tullut ajettua reilu 2000 km. Täytyy sanoa, että ensimmäistä kertaa alla on pyörä jonka omistajana ei tarvitse haaveilla muista pyöristä. Aina ennen pyöräni ovat olleet kompromisseja ja olen haaveillut, että pyörä vaihtuisi heti jos vaan olisi rahaa.

    Maltan tuskin odottaa miten hieno tästä tulee pienten parannusten ja putken jälkeen.

    Täytyy sanoa, että olen todella tyytyväinen pyörään ja aina ajaessa tulee hymy. Miinuspuolena se, että tekee vähän mieli sikailla ja pyörä menee liian kovaa
  23. #293
    Mikä avuksi kun kytkin haukkailee kylmänä? Öljyt kun lämpenee kunnolla niin käytös hieman paranee. Öljyn vaihto? Vai kättä taskuun ja uudet kytkinlevyt?

    Muistaakseni samasta aiheesta ollut keskustelua aiemminkin, puhelimella selatessa ei vaan satu silmään.
  24. #294
    Mulla auttoi öljyn vaihto.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  25. #295
    Tai kokeile putsata se kytkimen öljysuutin
    '03 Sv1000
    '00 Cbr600f
    '03 cbr954
    '11 Wildcat500
    '09 ds450
    '11 690smcEvo2
    '08 rc8
    '11 690smcEvo2
    ´01 Ktm 520 exc sm & ´07 kahvikootteri
  26. #296
    Onko kokemuksia rc8:n quickshiftereistä?

    Sellaisen asennus talven aikana olisi haaveissa, mutta mikä olisi hyvä hintaansa nähden?
  27. #297
    Nyt sitten tempun teki. Öljynpaineen merkkivalo alko palamaan. Sen verran testasin että kierroksia antaessa sammuu, syttyy taas uudestaan kun kierrokset laskee. Öljypumpussako vika? Minkälainen operaatio vaihtaa pumppu?
  28. #298
    Lainaa Timo954rr kirjoitti Katso viesti
    Nyt sitten tempun teki. Öljynpaineen merkkivalo alko palamaan. Sen verran testasin että kierroksia antaessa sammuu, syttyy taas uudestaan kun kierrokset laskee. Öljypumpussako vika? Minkälainen operaatio vaihtaa pumppu?

    Ensimmäiseksi mittauta/mittaa öljynpaineet, silloin selviää onko siellä todellista vikaa vai anturiko vain temppuilee.
    K8-1000
  29. #299
    Katto öljynsuodattimen kunto. Jos lamellit aaltoilee (mutkittelee epämääräisesti), niin vettä on päässyt vesipumpun akselin stefasta öljyn sekaan ja suodatin ei päästä kunnolla läpi kastuneena.
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  30.  
  31. #300
    Tervehdys. Viime heinäkuussa tuli päivitettyä ekaan v2, eikä oo tarvinnu katua. Nyt olis kuitenkin renkaiden osto edessä ja lähdin kyseleen mimmosilla kumeilla te ootte ajellu? Lähinnä toi takakumin koko kiinnostais ja kokemukset... Vaihtoehtoina 180/55, 190/55 tai 200/55
Sivu: 10 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ... ViimeinenViimeinen