Mikä on tehokkain konsti kaapia jämähtäneet hyönteisten raadot pois ajovaloista?
Kynnellä raaputtamalla menee ikuisuus ja talon vahvin liuotinkaan ei näyttäny tuottavan haluttua lopputulosta.
Lisävinkki rätiksi: mikrokuituliina; on hellempi muoville ja putsaa paremmin
Ei niitä kotitalousliuottimia sitten mopoon :o
Autovaha(esim. autoglym punainen) toimii myös, tuoksustakin päätellen sen sisältämä teollisuusbensiini vie ötöt mennessä.
vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
Yksi parhaista pesuaineista mitä minä olen löytänyt .http://www.biltema.fi/ProductImages/.../36-1720_l.jpg
Ei tarvitse kuin huuhdella pyörä kun antaa tämän aineen liuottaa muutaman minuutin .
Auton pesussa käytän tätä myös tuulilasille ja nokkaan ötökänraatojen poistoon
Triumph Tiger 800 XRX
Niin,eihän mopoihin saa käyttää kuin kalliita mopokuva aineita,jotka on ostettu mopoliikkeistä 20x kertaisella hinnalla.Ja jos ne on ostettu ulkomailta edullisesti,on ne muuttuneet matkalla moposi tuhoaviksi saasteiksi.
Niin ja mitenhän se teollisuusbensiini on hellävaraisempaa muoville ,kuin esimerkiksi astianpesuaine ?
Kuinkahan moni putsaa visiirinsä autoglymin punaisella ?
Viimeksi muokannut: grandi67; 10.03.2012 klo 11:09.
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
visiiri putsaantuu mulla astianpesukoneessa. pinlokki ei kylvystä tykkää,menee muuten rullalle![]()
Juuri olin kysymässä, että saakohan puhdistusainetta Honda-merkkisenä, kun ei viitsisi takuuta tuhota omasta merkkipyörästä? Ei tosin vielä ole sellaista öttiäistä tullut vastaan, joka ei olisi vesiliuotuksella tai liuotinpesuaineella irti lähtenyt, joten ei tuo puteli siinä mielessä ihan kärjessä ole ostoslistalla.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Pineline ja painepesuri
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Vedä "sateesta viis" tai muu silikoni siihen ennen ajoa ?) En tiä auttaako, tuli vaan mieleeni![]()
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
Hetken jo luulin että saa mutta ei se käykään kuin kypäriin ja tuulisuojiin??
http://tinyurl.com/7fvugtz
EDITTIÄ no hätä:
Löytyihän se, ja nimenomaan ajovaloihin suunniteltu!
http://tinyurl.com/7gmdzcq
Viimeksi muokannut: masentaja; 10.03.2012 klo 13:27.
Viledan Miraclean, eli ihmesieni.
Toinen, millä on lähtenyt on nämä valmiit visiirin pyyhkimiseen tarkoitetut rätit, kun on ensin visiirin pyyhkäissyt tiätty.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Pata-patalla voi tiukimmin jämähtäneet ötökät hinkata irti.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Pineline (tehopesu) ja vettä paineella, voi jopa irrota pelkällä letkutuksellakin..
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Rätti tai pyyhe visiirin, pyörän, ajovalon.. tai vaikka auton keulaan, mihin vaan missä on ötökkä ongelma, sitten rätti likomäräksi vedellä ja odottaa muutama minuutti, tai vaikka pesee silläaikaa sen vehkeen ja hups otökät lähtee kevyellä pyyhkäisyllä ilman hankaamista ja ilman pesuainetta.
Face the Power
+1 Wurthin pineline hyönteis-irrotteelle. Helkkarin tehokas aine.
2007 Suzuki Intruder 1500
Normaalipesuaine ja hyönteissieni. Ei tartte liotella eikä tartte mitään spesiaalilitkuja. Taitaa tuollainen sieni maksaa motonetissa muutaman euron.
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Kukaan testannu? http://www.vileda.fi/fi/products/sho...hotspot_id=953
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Jokin tehopesuaine. Antaa vähän aikaa vaikuttaa, ei hätäisen hommaa. Lähtee myös menneen kesän itikat...