Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Tässäpä "tyhmä" kyssäri

    Miten se koneen pyöritys, esim. venoja säädettäessä, takarenkaasta? -> Vaihde päälle ja takarenkaasta kiinni ja pyöritetään eteenpäin...
    Näin sen luulisi siis menevän mutta rengas ei hievahda mihinkään. Eli vaatiiko se vaan raakaa voimaa jotta rengas & kone pyörivät siten? Vai mikä on homman nimi?

    Toiseksi kumpaan suuntaan sitä konetta pyöritetään sytytyspyörästä? Eteenpäin jälleen eli clockwise vai anti clockwise?
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  2. #2
    Lainaa ali-baba kirjoitti Katso viesti
    Tässäpä "tyhmä" kyssäri

    Miten se koneen pyöritys, esim. venoja säädettäessä, takarenkaasta? -> Vaihde päälle ja takarenkaasta kiinni ja pyöritetään eteenpäin...
    Näin sen luulisi siis menevän mutta rengas ei hievahda mihinkään. Eli vaatiiko se vaan raakaa voimaa jotta rengas & kone pyörivät siten? Vai mikä on homman nimi?

    Toiseksi kumpaan suuntaan sitä konetta pyöritetään sytytyspyörästä? Eteenpäin jälleen eli clockwise vai anti clockwise?
    isompaa pykälää päälle ja lykit eteenpäin tai clocwise
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010> Ktm super duke gt 2016
  3. #3
    Eikös tuo ihan starttia painamalla pyörähdä?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #4
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Isoin vaihde niin pyörii helpoiten.
  5. #5
    syttypyörästä vastapäivään. jos ei tulpat irti räikällä kevyesti kääntämällä pyöri niin jotain on rikki.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  6. #6
    Syttypyörästä oikeaan suuntaa. On moottoreita jotka pyörivät eri suuntaan ( esim Yamaha XS1100).
    Jos ketjunkiristin on moottorin takapuolella niin kellon suuntaan, jos etupuolella niin kelloa vastaan.

    Tulpat kannattaa irrottaa niin pyöriin helpommin ;-)
  7. #7
    Lainaa ali-baba kirjoitti Katso viesti
    Näin sen luulisi siis menevän mutta rengas ei hievahda mihinkään. Eli vaatiiko se vaan raakaa voimaa jotta rengas & kone pyörivät siten? Vai mikä on homman nimi?
    Tulpat pois niin pyörii paremmin. Joko renkaasta, mutta parempi tuntuma on kampiakselin päästä. Ja pyöritys "eteenpäin". Eli koneen vasemmalta puolelta vastapäivään ja kytkimenpuolelta myötäpäivään. Mikäli ei ole yamahan motogp pyörä mikä pyörii kuulemma "väärinpäin". Nokkaketjun kiristin kertoo kumpaan suuntaan pitäis pyörittää. Kiristin harvoin(lähes ikinä) ole vedon puolella.
  8.  
  9. #8
    Sen huomaa startin pyörimisestä jos yrittää pyörittää väärään suuntaan.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi