Tässäpä "tyhmä" kyssäri
Miten se koneen pyöritys, esim. venoja säädettäessä, takarenkaasta? -> Vaihde päälle ja takarenkaasta kiinni ja pyöritetään eteenpäin...
Näin sen luulisi siis menevänmutta rengas ei hievahda mihinkään. Eli vaatiiko se vaan raakaa voimaa jotta rengas & kone pyörivät siten? Vai mikä on homman nimi?
Toiseksi kumpaan suuntaan sitä konetta pyöritetään sytytyspyörästä? Eteenpäin jälleen eli clockwise vai anti clockwise?
Fat boy -03 100 v juhlamalli
ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
Eikös tuo ihan starttia painamalla pyörähdä?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
syttypyörästä vastapäivään. jos ei tulpat irti räikällä kevyesti kääntämällä pyöri niin jotain on rikki.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Syttypyörästä oikeaan suuntaa. On moottoreita jotka pyörivät eri suuntaan ( esim Yamaha XS1100).
Jos ketjunkiristin on moottorin takapuolella niin kellon suuntaan, jos etupuolella niin kelloa vastaan.
Tulpat kannattaa irrottaa niin pyöriin helpommin ;-)
Tulpat pois niin pyörii paremmin. Joko renkaasta, mutta parempi tuntuma on kampiakselin päästä. Ja pyöritys "eteenpäin". Eli koneen vasemmalta puolelta vastapäivään ja kytkimenpuolelta myötäpäivään. Mikäli ei ole yamahan motogp pyörä mikä pyörii kuulemma "väärinpäin". Nokkaketjun kiristin kertoo kumpaan suuntaan pitäis pyörittää. Kiristin harvoin(lähes ikinä) ole vedon puolella.
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Sen huomaa startin pyörimisestä jos yrittää pyörittää väärään suuntaan.
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi